محمدرضا عارف در مستند رادیویی اش از مردم خواست حتما در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

به گزارش خبرآنلاین این نامزد  ریاست جمهوری یازدهم با تاکید بر اینکه «رای دادن یک حق است و رای ندادن اعتراض نیست» تصریح کرد: رای ندادن مهر تایید زدن بر وضعیتی است که از آن دلخوریم و اینگونه 4 سال دیگر تداوم پیدا می کند.
عارف در این مستند رادیویی با بیان اینکه خیلی از مردم از اتفاقات سال 88 و از بررسی صلاحیت ها دلخوردند و پرسش دارند اظهارداشت: این پرسشگری حق مردم است.
معاون اول دولت خاتمی گفت که به شدت به جریان اصلاح طلبی اعتقاد دارم و معتقدم جریان اصیل انقلاب اسلامی است.
وی اذعان داشت: به هیچ وجه نمی توان اصلاح طلبان را از صحنه حذف کرد.
نامزدریاست جمهوری یازدهم تاکید کرد: قولی نمی دهم مگر اینکه مطمئن باشم که انجام میشود.
عارف ضمن برشمردن ویژگی های فردی اش با اشاره به اخذ مدرک دکترای برق مخابرات از دانشگاه «استنفورد» امریکا گفت: افرادی که من را می نشاسند می گویند منظم هستم.
عارف گفت: همسرم پزشک است و سه پسر   و سه عروس و یک نوه دارم.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    از صحبتاش طلا میباره....
  • بی نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    ما به وظیفه ی خود عمل می کنیم . خدا پشت و پناهت باشد عارف.
  • مهدی IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    عارف خاتمی 85 درصد ملت پشت شمااااهستن
  • محمد A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    آقای عارف رای من شما هستید من جوانی هستم که امروز زندگی برام زهر مار شده و هیچ امیدی به آینده ندارم جز اینکه شما رییس جمهور ایران شوی و وضع مملکت را اصلاح کنید ما جوانانی که امروز باید وارد عرصه کار و سازندگی کشور میشدیم عملاً دیگر نه کاری داریم نه میتوانیم ازدواج کنیم و نه خانه و ماشین و ... . بدجوری به دلیل اوضاع بد مملکت به خانواده ها وابسته شدیم. نجاتمان بدهید
  • بی نام A1 ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    150 7
    به دکتر رضایی و دکتر ولایتی پیشنهاد می‏دهم با دکتر عارف و دکتر روحانی ائتلاف کنند و قال قضیه را یک بار برای همیشه بکنند. بهترین ائتلاف: عارف و روحانی و رضایی. ولایتی هم می‏تواند اضافه شود به شرطِها و شُروطها نظرات بالا را پیش از مناظره‏ی سوم ارائه نمودم. اکنون نیز تکرار می‏کنم: آقای دکتر رضایی اگر به دولت فراجناحی فکر می‏کنید پیش از 24 خرداد دست به ائتلاف با اصلاح‏طلبان و میانه‏روها بزنید و به هواداران خود نیز اعلام کنید. جناب دکتر ولایتی شما نیز که گرایش به روح اعتدال، عقلانیت و انصاف دارید، لطفن ظرفیت‏های مثبت خود را به این ائتلاف میانه‏روها و اصلاح‏طلبان بیفزایید. مبادا روزهای پس از 24 خرداد روزهای حسرت و تأسف باشد. سریع باشیم که خیلی زود دیر می‏شود.
  • مرتضی AU ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    پیشنهاد میکنم در زمان سنجش صلاحیت کاندید های محترم یک آزمون زبان انگلیسی بگیرند .تا رییس جمهور در سفرهای خارجی به جای اینکه بگه :حال شما چطوره؟ نگه سال نو مبارک....و در نهایت باعث خنده مجامع بین المللی نشود....... بین این کاندیدهای محترم من یقین دارم دانش زبان انگلیسی اقای عارف از همه کامل تره.(رجوع شود بیوگرافی ایشان) هر 8 نفر دلسوز نظام هستند ولی الان بحث کارآیی و مهارت مطرح میباشد.
    • امید IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
      8 21
      من طرفدار دکتر عارف هستم ولی حرف شما درست نیست. رئیس جمهور یک کشور باید با زبان رسمی کشور خودش حرف بزنه، چون زبان رسمی بخشی از هویت و تاریخ هر کشوری است.
  • بی نام EU ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    9 1
    آدم عاقل از یه سوراخ دو بار گزیده نمیشه
  • بی نام A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    11 0
    مرد علم و افتخار علمي كشور فقط دكتر عارف لطفا روي ايشان اجماع كنيد جون هم محبوبيت و هم راي و هم سواد و برنامه بهتري نسبت به دكتر روحاني دارند
  • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    10 1
    به اميد بازگشت دوباره اصلاحات و حذف هرچه بيشتر ريا و دورويي از ميان مسوولان و افزايش اعتبار و وجهه بين المللي كشور و ارزش ايرانيان در جهان و حذف بساط دروغ و عوامفريبي از جامعه و بازگشت نخبگان واقعي به مملكت، و اين بستگي به راي من و شما داره ان شاا... .
  • حامد A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    16 1
    او در تز دکترای خود به بررسی شبکه‌های غیر حلقوی که در فرستنده‌ها لینکهای قطعی پخش کننده بدون هیچ تداخل در گیرنده‌ها دارند پرداخت. چنین شبکه‌هایی شبکه‌های عارف نامیده می‌شوند. زمینه تحقیقاتی او نظریه اطلاعات و رمزنگاری است. به شخصه میتونم بگم باسواد ترین کاندیدا بین هشت نفر آقای عارف هستند.
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    28 3
    خدایی مرتضی این یه تیکه رو خوب اومدی امتحان زبان قبل از تأیید صلاحیت. موافقم باهات هزار هزار هزار تا مثبت به کامنت مرتضی....