+ A - پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 12:44:12 چاپ
امتیاز به مطلب 29 نفر

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی: چیزی از ائتلاف روحانی- عارف نشنیده‌ام/همکاری ستادهای عارف و روحانی

سیاست > انتخابات - تسنیم نوشت:

محمدرضا نعمت‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی درخصوص برخی اخبار منتشره مبنی بر کنا‌ره‌گیری احتمالی محمدرضا عارف به نفع حسن روحانی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: بنده چنین چیزی را نشنیده‌ام و اطلاعی هم از این موضوع ندارم.


وی با بیان اینکه برخی بزرگان خواهان شکل‌گیری ائتلاف بین این دو بزرگوار هستند، گفت: باید منتظر بود و دید که چه اتفاقی در روزهای آینده رخ می‌دهد.

دستور ستاد انتخاباتی روحانی به حامیان برای همکاری با هواداران عارف
فارس هم نوشت:
ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز پنج‌شنبه به منظور تعامل بیشتر میان نیروهای ستادی این کاندیدا و محمدرضا عارف دیگر کاندیدای جریان اصلاح‌طلب به کلیه استان‌ها ابلاغ کرد.
در این بخش‌نامه بر افزایش همکاری بین ستادهای انتخاباتی دو کاندیدا و همچنین لزوم پرهیز از هرگونه تخریب علیه یکدیگر تأکید شده است.

/172929

کلید واژه ها: حسن روحانی - محمد رضا عارف -
نظرات 42
  • ایرانی پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 12:55:52
    187 7 پاسخ به این نظر
    واستون متاسفم. چون عدم ائتلاف این دو نفر مساوی با شکست هر دو نفرشونه. از ما گفتن بود....بعدا نگید کسی نگفت بهمون.
  • ایرانی پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:00:26
    135 10 پاسخ به این نظر
    حیف از این همه شور و شوق مردم اصلاح طلب که به خاطر شما شکل گرفته و اینطور با خودخواهی دارید نابودش میکنید....
  • بی نام پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:07:00
    117 7 پاسخ به این نظر
    تلاشی از سوی برخی (محترمانه گفتم) برای تشتت در بین دو نامزد انتخابات
  • اسفندیار پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:07:11
    160 18 پاسخ به این نظر
    فقط عارف
    • جمعی از دانشجویان دانشگاه تبریز... شنبه 18 خرداد 1392 - 13:18:40
      4 0
      ما منتظر ائتلافیم اقای روحانی و اقای عارف هر دو شما از چهره های نازنین این مرز و بومید، ولی تو رو خدا سریعاً ائتلاف کنید وضعیت کشور خیلی خرابه، کشور نباید بیفته بدست یک مشت افراد بی خرد، انشاء الله که ائتلاف شما راهی بسوی پیروزی جنبش اصلاحات برای ابادانی ایران عزیز باشد..
  • امیرمهدی پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:45:43
    184 50 پاسخ به این نظر
    اقای روحانی به حرف ما جوانان دانشجو گوش داده و به نفع دکتر عارف کناره گیری کنید . رای ما ، دکتر عارف
    • محمدرضا پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 14:10:17
      152 13
      احسنت،دکتر عارف کارآزموده هستش و امتحانش رو قبلا پس داده
    • رضا پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:20:01
      8 0
      هر دو نفرشان لایق هستند ولی یک نگاهی هم به سوابق اجرایی _تجربیات و توانمندی های روحانی بیاندازید می بینید روحانی بهتره
  • محمدرضا پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:49:56
    111 32 پاسخ به این نظر
    کسی که باید کناره گیری کنه آقای روحانی هستش که خودش رو اصولگرای معتدل می دونه ،اصلاح طلبان فقط یک نماینده دارند اون هم دکتر محمدرضا عارف هستش
    • یاشار پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:37:09
      6 151
      دکتر عارف نه تنهااصلاخ طلب نیست بلکه فرصت طلبه . نه مکتبی است و نه متعهد . فقط و فقط به دنبال پست و مقامه .
  • حق پسند پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 14:10:21
    175 17 پاسخ به این نظر
    وضعیت خرابه فقط تحصیلکرده ها به عارف و روحانی رای میدن باید یه معجزه ای بشه تا نظر اکثریت جامعه به طرف عارف و روحانی برگرده. متاسفانه بیشتر مردم از اینترنت استفاده نمیکنن.
  • مینو پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 14:13:19
    152 43 پاسخ به این نظر
    دکتر روحانی همین روزا به نفع دکتر عارف کناره گیری میکنند به احتمال زیاد حتما ایتلاف شکل میگیره حتما!
  • بی نام پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 14:19:55
    10 179 پاسخ به این نظر
    من باز به همه اين آقاياني كه مي‌خواهند نطق كنند و اعلاميه بدهند و نمي‌دانم نامه سرگشاده بفرستند و ازاين مزخرفات، به همه اينها اعلام مي‌كنم كه برگرديد به اسلام، برگرديد به قانون ، برگرديد به قرآن كريم ،‌ بهانه درست نكنيد كه اسباب اين بشود كه شما همه به انزوا كشيده بشويد. من به بسياري از شما علاقه دارم و ميل دارم كه همه به قانون عمل كنند و همه در جاي خود باشند و چنانچه اين‌طور نباشد،‌ مسئله طور ديگر خواهد شد. (صحيفه امام جلد 14 صفحه 415)
    • بی نام پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:05:53
      57 0
      خوب ؟با کی بودی تو؟
    • خاک پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:17:03
      4 1
      مخاطب شما الان به آقای احمدی نژآد و بعد دو سه سال آقای جلیلی . واقعا ما هم میگیم آقایان برگردید به اونایی که ذکر شد برگردید. فقط عارف روحانی منجی این اوضاع قاریشمیشه.
    • بی نام پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:38:15
      1 1
      الان ميشه شما بفرماييد كي چي كاركرده دوباره تهمت شروع شد دوباره توهم شروع شد؟خبر انلاين نظر منو لطفاً بذار.
    • بی نام پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:50:10
      1 3
      چرا منفی گرفته؟ شخصی فکر نکنم مد نظر بود! سخن قشنگی از امام بود!
  • شایان پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 14:28:54
    147 2 پاسخ به این نظر
    آقای روحانی از طرف همه ی دلسوزان کشور و همه ی جوونای ایران اسلامی ازتون میخوام که با آقای عارف ائتلاف کنید. لطفا نذارید سرنوشت انتخابات و مردم به بوته ی لجبازی کشیده بشه .
  • سعید پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 14:46:14
    168 5 پاسخ به این نظر
    اگه میخواین شکست نخورین باید بشنوین همین روزا. اگه ائتلاف نکنن من به هیچ کدوم رای نمیدم. امیدوارم ائتلاف انجام بشه و با حمایت هاشمی و خاتمی یه معجزه رخ بده.
  • محمد از کرمان پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 14:51:51
    212 6 پاسخ به این نظر
    دوستان اینقدر روی شخص خاصی(روحانی و عارف)تعصب نداشته باشند...برای پیروزی باید به هر دو تعصب داشت و انشالا بعد از ائتلاف روی یک نفر اجماع میکنیم............برای پیروزی این تنها راه حله.........هر کجاکه می دونید و می خواید این نظر رو پخش کنید تا وحدت حفظ بشه..........
  • بی نام پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:12:34
    200 7 پاسخ به این نظر
    اگه اومدید تا مردم رو نجات بدید پس ائتلاف کنید , نذارید دوباره امید مردم ناامید بشه
  • بی نام پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:14:01
    189 17 پاسخ به این نظر
    فقط دکتر عارف
  • یونس پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:22:45
    75 30 پاسخ به این نظر
    آقایون خبرآنلاین بهتره اینجوری که پیگیر ائتلاف آقایان روحانی و عارف هستید پیگیر ائتلاف 2+1 که از قبل اعلام شده بود هم باشید
  • بابک پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:24:15
    149 39 پاسخ به این نظر
    رای ما دکتر روحانی.روحانی روح هاشمی
    • سعید پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:12:34
      2 6
      اصلاح طلبا بد جور سر قدرت دعواشون شده. رو حانی و عارف دارن به هم می پرن. البته از بالا آب می خوره یعنی از استوانه و اون بد اخلاقه
  • بی نام پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:11:05
    8 0 پاسخ به این نظر
    من اول نظرم رو دکتر عارف بود ولی الحق و النصاف روحانی از تمام کاندیداها یه سرو گردن بالاتره . بشدت مسلط و کارکشته نشون میدن شخصتی معتدل کاریزماتیک دارن و فکر میکنم بهترین شخصیتی هستن که میتونن تو این زمان مملکت رو بدست بگیرن. البته واسه من روحانی و یا عارف زیاد فرقی نمی کنه ولی دوس دارم هر کدوم رئیس جمهور شدن اون یکی رو معاون اول بذاره و وزیر اقتصادش رو هم رضایی .
  • محمدعلی ایران نژاد پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:58:32
    1 0 پاسخ به این نظر
    من میگم واسه این حرفها هنوز زوده مناظره اخر باید باحضور هر2کاندید اصلاح طلب برگزاربشه پس از مناظره کناره گیری داوطلبانه یکی از اینها وحمایت همه جانبه بزرگان اصلاحات همچون هاشمی خاتمی نوری و دیگران طی یک مصاحبه رسانه ای کار راتمام میکند شاید نوشتن این متن هم به صلاح کشور نباشد اماوقتی بارقه ناامیدی را درمتنهای نوشته شده دربالا رادیدم احساس تکلیف کردم
  • محمد پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 17:14:36
    9 0 پاسخ به این نظر
    علیرغیم اینکه آقای عارف دانشمند و پاک و دلسوز و مفید میباشند ولی ساختار سیاسی کشور توانمندی اداره امور را ندارد ولی آقای روحانی با توجه روحانی بودن و تجربه دیپلماسی و قدرت چانه زنی در ساختار سیاسی توانمندتر میباشند و به امید ائتلاف و انتخاب آقای روحانی و با معاون اولی آقای عارف فصل نو برای کشور رقم زده شود .همه در 24 خرداد به آقای روحانی رای دهیم تا حماسه سیاسی خودمان ایجاد نماییم نه از سوی قدرت
  • مهدی پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 19:02:45
    11 1 پاسخ به این نظر
    اگه ائتلاف نکنند هیچ امیدی باقی نمیمونه . فقط در صورت ائتلافشون من رای میدم
  • بی نام پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 20:07:12
    3 14 پاسخ به این نظر
    یعنی این اقای عارف که میگید چطور میتونه اقتصاد داغون ایران رو درست کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من کارشناسی ارشد رشته ی اقتصاد هستم
  • بی نام پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 21:14:08
    1 0 پاسخ به این نظر
    عدم ائتلاف= شکست هر دو کاندید
  • بی نام پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 22:38:42
    13 0 پاسخ به این نظر
    من خودم موندم به دکتر عارف که مورد تایید اقای خاتمی هستش رای بدم با به دکتر روحانی که مورد تایید آقای هاشمی؟امیدوارم با جلسه آقایان هاشمی و خاتمی یک نفر از این عزیزان به نفع دیگری کنار برود تا حداقل رای آنها نصف نشود و جلوی قالیباف و جلیلی کم نیارن
  • بی نام پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 22:52:49
    9 2 پاسخ به این نظر
    من فکر کنم اینکه ائتلاف بکنن یا نکنن و اینکه کدومشون بمونن رو خودشون بهتر میدونن بهتره ما هم از همکاریی که خودشون گفتن بین ستادها پیروی کنیم
  • مسعود پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 22:53:43
    18 0 پاسخ به این نظر
    باید ائتلاف شکل بگیره امیدوارم که اصلاح طلبا از تجربه ی سال 84 استفاده کنن و اجماع کنن چون انتخاب یکی از بین این دو نفر کار سختیه
  • امید پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 22:56:52
    18 1 پاسخ به این نظر
    حامیان دکرت عارف امروز در خیابان ولی عصر تهران: "ای عارف قهرمان، امید نسل جوان"، "زنده باد اصلاحات"، "سلام بر خاتمی، درود بر عارف"، "نه جلیلی نه اشتون، گفت‌وگوی تمدن"، "هاشمی، خاتمی، حمایت حمایت"، "معاون خاتمی، کاندیدای مردمی" و "عارف زنده باد، روحانی پایبنده باد" سر دادند و سرودهای "ای ایران" و "یار دبستانی" را با یکدیگر خواندند.
  • رمضان پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:06:47
    11 0 پاسخ به این نظر
    به نام خدا لطفا دراین مدت باقیمانده تبلیغات تبلیغات وشعارها به سمت روستاها وفرهنگیان برده غافل نباشید ستاد آقای روحانی رای 50/درصد ایران درروستاها می باشد وباید تمام نیروی خود ومبارزه به این سمت سوق دهید چون تجربه نشان داده بالخص قول رفاه ویارانه های بیشتر به روستاها پرداخت شود وایجاد اشتغال اولویتان باشد وافزایش حقوق فرهنگیان وزمان بازنشتگی فرهنگیان یکی از فرزندانشان که درسطح لیسانس باشد جایگزین میگردد ودردستوردولت آقای روحانی بوده تا بیشترسمت رایها به سمت ایشون برگردان وقول میدهم دراین نظر پیشنهادم توجه کرده اگر50/درصد نیروها وسخنرانها به داخل روستاها بکشانید شوروشوق ایجادنماید پیروز رای باماست به امیدحق تعالی وبنده تجربه داشته غافل نباشید 100/درصد روستایان عزیزپای صندوق حاضر میباشند.0
  • بهنام پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:14:27
    10 0 پاسخ به این نظر
    ائتلاف = پیروزی
  • alireza پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:43:15
    14 2 پاسخ به این نظر
    تا آخر هر دو باشید اگه با هم با جدیت حرکت کنید دور دوم هر دو بزرگوار خواهید بود و اون موقع تصمیم بگیرید .هدف رقیب کنار رفتن یکی از انهاست تا راحت بتوانند تخریب کنند .هم روحانی هم عارف مردم هوشیار باشید
  • بی نام جمعه 17 خرداد 1392 - 00:40:20
    16 18 پاسخ به این نظر
    لطفا آقاي عارف به نفع آقاي روحاني كناره گيري كنند
    • رضا جمعه 17 خرداد 1392 - 08:58:18
      1 0
      بالعکسش بهتره.عارف کار بلده.
  • ramin جمعه 17 خرداد 1392 - 12:19:12
    10 0 پاسخ به این نظر
    زنده باد دکتر عارف
  • مجید یکشنبه 19 خرداد 1392 - 23:06:45
    0 0 پاسخ به این نظر
    خواهشا یکی از شما بکشه کنار تا بلای سال 84 به سر ما نیاد زنده باد عارف
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
آخرین مطالب
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.