تسنیم نوشت:

محمدرضا عارف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به محل برگزاری مناظره فرهنگی کاندیداهای ریاست جمهوری با بیان اینکه این بار از دفعه پیش آمادگی بیشتری دارم،گفت: امیدوارم مردم را در جریان دیدگاه‌ها و برنامه های خودم قرار دهم.

وی در خصوص اجماع اصلاح طلبان،گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست، ضمن اینکه من آقای روحانی را اصلاح طلب نمی دانم.

همچنین علی‌اکبر ولایتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای شرکت در دومین مناظره وارد محوطه صدا و سیما شد. ولایتی در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی که به نظر خیلی سرحال می آیید گفت: هر وقت قرار باشد در مورد مسائل فرهنگی و اجتماعی صحبت کنم احساس نشاط به من دست می دهد.

وی در مورد بزرگترین مشکل فرهنگی کشور گفت: اگر مسئولان کشور قانون را رعایت کنند این برای مردم الگو می شود و مردم قانون پذیر می شوند و مشکلات اجتماعی کمتر بروز می کند.

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز برای شرکت در دومین مناظره وارد محوطه صدا و سیما شد. وی درباره بزرگترین مشکل فرهنگی اجتماعی گفت: اگر ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی جامعه باز شود، هیچ مشکلی بروز نمی کند. وی در مورد اینکه به نظر شما برنده انتخابات یک اصولگرا یا اصلاح طلب است افزود: به نظر من برنده انتخابات مردم هستند.

/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد علی IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    96 7
    درود بر عارف...
  • بی نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    19 4
    هيچ اختلافي بين روحاني و عارف وجود ندارد و هماهنگي اين دو را ميتوان از حرف هايشان فهميد.منتظر ائتلاف عارف و روحاني باشيد كه دارند چراغ خاموش حركت ميكنند و حماسه را رقم خواهند زد فراتر از 2خرداد. روحاني،عــارف...اتحاد اتحاد.راي ما به نامزد اجماعي آقايان هاشمي و خاتمي.همه در انتخابات شركت ميكنيم و راي ميدهيم و حماسه سياسي ديگري از نوع 2خرداد رقم ميزنيم.پس يا علــي