غلامعلی حدادعادل آخرین نامزدی بود که با حضور در گفت وگوی ویژه خبری برنامه های خود برای انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در این برنامه درباره دلیل حضور خود در انتخابات گفت: ملت ایران با انقلاب اسلامی تاریخی خودش آرمان های بلندی داشت و در 34 سال گذشته به توفیقات بزرگی نائل شده و به الگو در اسلام تبدیل شده است.

وی با بیان این که ملت هم اکنون در آستانه انتخابات قرار دارند، گفت: مردم انتظار دارند و شان این مردم این است که کشور در تراز واقعی خودش قرار بگیرد. مردم در پی یافتن کسی هستند که درد آنها را بداند و برای درمان درد آنها روش درست و برنامه داشته باشد. مردم می خواهند کسی رئیس جمهور باشد که با آنها صادق باشد. مردم حق دارند در پی یافتن کسی باشند که همکاران او پاک و پاک دست باشند.

حداد عادل تاکید کرد: مردم دنبال کسی هستند که تبعیض را روا نکند و من با چنین درک و دردی به انتخابات آمده ام.

نماینده مردم تهران درباره شعار انتخاباتی خود گفت: وقتی امام(ره) این نهضت را آغاز کرد من دانش آموز سال آخر دبیرستان بودم و حیات اجتماعی و سیاسی خودم را با انقلاب و نهضت امام آغاز کرده ام و به لحاظ اجتماعی وسیاسی فرزند این نهضت هستم.

وی افزود: سال های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب همواره به فکر بودم که این کشور به چه چیزی احتیاج دارد و پاسخ من دو کلمه تقوا و تدبیر است و نجات کشور را در این شعار می دانم. دولت خودم را دولت تقوا و تدبیر می دانم و حکومت امیرالمومنین حکومت تقوا و تدبیر بوده است.

حداد عادل افزود: مسائلی درجامعه ما در یکی دوسال اخیر رخ داده است که به واسطه آن دل ها چرکین شده، مساله سوءاستفاده از بانک‌ها و موجود 3000 میلیارد تومان، اگر تقوا بود این اتفاق می افتاد؟

حداد عادل افزود: بنده در اداره کشور روشی دارم و برنامه ای دارم که یکی از اصول کار من توجه به ثبات مدیریت است.

حداد افزود: چرا باید وزیر کشور را که برای ماموریت به خارج از کشور رفته است عوض کنیم؟ باید با تصمیمات منطقی اعتماد مردم را به حکومت باز گردانیم و بنده اعتقاد دارم هیچ طرح عمرانی را موقوف به حضور خودم نکنم و برای افتتاح طرح ها لازم نیست که به آنجا بروم و وقت رئیس جمهور، عزیز تر از آن است. هیچ پروژه نیمه کاره ای را برای تبلیغات افتتاح نمی کنم. بنده یکی از تعجب هایم این است که هرگاه تلویزیون نگاه می کنم مسئولان در جشنواره ها به هم لوح تقدیر می دهند.

وی درباره مهم ترین دغدغه های خود گفت: برای مهار تورم برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت دارم و باید در گام اول ثبات و آرامش را با تثبیت قیمت ها باز گردانیم.

ادامه دارد...

/29295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    34 2
    قبلی ها افتتاح می کردند کارها پیش نمی رفت نیمه تمام می ماند ، ایشان از قبل نمی خواد افتتاح کنه!!
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    15 0
    زحمت می کشید واقعا
  • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    7 0
    بابا تودیگه کی هستی
  • سيدعباس IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    سلام شيطنت نکنيد حداد گفت طرحهاي نيمه تمام را اخر کارم براي تبليغات افتتاح نمي کنم بنده خدا اگر از عمد حرف او را تحريف کردي از خدا بترس و اخرتت را فداي اين سياسي کاريها نکن اگر اشتباه کردي درستش کن
  • مشهدی EU ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    حتی فکر نفر هفتم شدن رو هم نکنید