تسنیم نوشت:

 آیت‌الله خزعلی در دیدار با سعید جلیلی گفت: به همه دوستان اعلام کردم که منتخب بنده آقای جلیلی است، چون شما پشتیبان ولایت فقیه هستید.

آیت‌الله خزعلی در دیدار با جلیلی با تحسین رفتار شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها گفت: "من همان روز اول اعلام صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان گفتم که من آقای جلیلی را انتخاب کردم. به همه دوستان هم بحمدالله اعلام کردم که من منتخبم آقای جلیلی است، چون شما پشتیبان ولایت فقیه هستید. مجالسی هم خدمت شما رسیده بودم و خیلی دوست داشتم شما را "
در ادامه این جلسه جلیلی ضمن تشکر از اظهار لطف آیت‌الله خزعلی در توضیح دلیل ورود خود به صحنه انتخابات گفت: "امروز جمهوری اسلامی در موقعیت بسیار خوبی است و موفقیت‌های بزرگ و پیشرفت‌های بسیاری به دست آورده است اما برخی می‌خواهند نقاط قوت ما را به عنوان نقاط ضعف نشان دهند و در حالی که موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ما مرهون مقاوت است گرفتاری‌ها را ناشی از مقاومت می‌دانند در حالی که گرفتاری‌ها دلایل دیگری همچون مشکلات مزمن ساختارها و سازوکارهای اداری و اجرایی دارد».
جلیلی در ادامه افزود: "ما معتقدیم موفقیت‌ها ناشی از ایمان به آرمان‌های دینی و عمل بر اساس آنهاست و معتقدیم اگر ما یک قدم برداشته‌ایم، ده برابر خداوند برکت داده است و اگر همه ظرفیت‌های کشور را با این مبنا به میدان بیاوریم و جلوی انفعال و انحراف آنها را بگیریم، کشور به پیروزی‌های بسیار بیشتر و بهتری هم دست پیدا خواهد کرد».
در انتهای این دیدار آیت‌الله خزعلی گفت: "ان‌شاالله که شما رای خواهید آورد و در هر صورت مهم است که تعداد آرای شما بالا باشد. ان شاالله شما مؤیدید و چون با ولایت اهل بیت سرو کار دارید، پشتیبان شما هستند. موفقیت و عاقبت به خیری شما را از خداوند خواهانم»
آیت‌الله خزعلی در این دیدار دو جلد از تفسیر قرآن خود را به سعید جلیلی اهدا کرد.

/29212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    3 1
    عجب!
  • بی نام A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    12 4
    آقای ولایتی ،ولایتمدار نیست؟بین 8 انفر فقط آقای جلیلی پشتیبان ولایت فقیه هستند؟
  • بی نام A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    29 10
    آقا من دیگه تصمیممو گرفتم.
  • بی نام IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    81 5
    همین دیالوگ رو 8 سال پیشم شنیدیم
  • سعید IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    22 4
    این کار غیر قانونی هستش..اعضای شورای نگهبان جزوی از ارکان اجرای انتخاباتند و نباید از شخص خاصی حمایت کنند. این خلاف قانونه.. امیدوارم به نظر کاربراتون احترام بزارید و رو سایت قرار بدید.
  • بی نام A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    6 77
    خدایا این سرمایه های کهن را همچنان برای ما حفظ بدار. اکنون مملکت هرچه دارد از برکات اینان می باشد.
  • بی طرف A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    2 14
    دوستان دقت به فرمایش ایشان کنید...از نظر ایشان دکتر سعید جلیلی کاندیدای اصلح یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری است. خب حالا شما هر کسی را مد نظر دارید جایگزین کنید! حالا خودتان را قاضی کنید آیا کسی که مد نظر شما است امکان ندارد بعد ها مثل احمدی نژاد شود؟ و آیا تنها آقای جلیلی مثل احمدی نژاد خواهد شد... یادمان باشد ملاک حال فعلی افراد است. و بزرگانی چون آیت الله خزعلی در مورد حال حرف می زنند و میگویند در شرایط فعلی فلان شخص اصلح است..