در 7سانحه رانندگی که در کشورمان رخ داد، 9نفر کشته و 14نفر دیگر مصدوم شدند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصادف شدید یک دستگاه خودروی سمند با خودروی وانت نیسان امدادرسان موجب مرگ دلخراش مکانیک جوان و مصدومیت راننده و سرنشین این خودرو سواری شد.
مهدی بیاتی، رئیس ایستگاه دو در این باره گفت: بنا به گفته شاهدان، یک دستگاه خودروی سمند که از مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) در حال حرکت بود به شدت با یک خودروی وانت نیسان امدادرسان که در کنار بزرگراه متوقف شده و در حال امدادرسانی به یک خودروی دیگر بود تصادف و در نهایت متوقف شده بود.
شدت این حادثه به حدی بود که مرگ مکانیک 31 ساله توسط امدادگران اورژانس تایید شد و راننده خودروی سمند نیز درون خودرویش به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود.
وی افزود: آتش‌نشانان همزمان با اجرای عملیات محدوده بندی محل حادثه، با قطع برق خودروی سمند وارد عملیات شدند و با بکارگیری تجهیزات نجات موفق شدند درب این خودرو را که به دلیل شدت برخورد باز نمی‌شد با ابزار هیدرولیکی باز کنند و چون احتمال آسیب نخاعی توسط اورژانس اعلام شده بود آتش نشانان اقدام به بریدن ستون سمت راننده کرده و سرنشین آن را با رعایت اصول ایمنی از خودرو بیرون آورده و برای اقدامات بعدی به امدادگران اورژانس تحویل دادند.
بیاتی خاطرنشان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی تهران اعلام خواهد شد و سرنشین خودروی سمند که مردی 21 ساله بود، از قسمت سر و گردن آسیب دید که توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

2کشته و 4مصدوم در تصادف سمند وهیونداو واژگونی تویوتا
سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از کشته شدن 2 ومصدومیت 4 نفر در حوادث مهم رانندگی روز گذشته در جاده‌های کشور خبر داد و به فارس گفت‌: بامداد دیروز شنبه بر اثر تصادف بین یک‌دستگاه سواری سمند و یک‌دستگاه سواری هیوندا در کیلومتر 2 محور قدیم نیشابور- سبزوار در استان خراسان رضوی 1 نفر جان خود را از دست داد و 2 نفر دیگر هم مجروح شدند که علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ از جانب راننده سواری سمند اعلام شده است.
سرهنگ سلبی در ادامه افزود: در ساعت 14:50 دیروز شنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری تویوتا در کیلومتر 12 محور فرعی آرمرده در استان کردستان 1نفر جان خود را از دست داد و 2نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این واژگونی را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده سواری تویوتا اعلام کردند.

مرگ راننده کامیون در تصادف با تریلی
فرمانده پلیس راههای شمال فارس به واحد مرکزی خبرگفت: در این حادثه که بامداد امروز یکشنبه بر اثر تصادف 2دستگاه کامیون و تریلی در محور شیراز- اصفهان رخ داد، راننده کامیون در دم کشته شد.
سرهنگ سیروسی علت این حادثه را بی دقتی راننده کامیون بیان کرد.

2کشته در سانحه رانندگی محور بشرویه -طبس
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی به واحد مرکزی خبر گفت: صبح امروز یکشنبه بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی پراید با پیکان سواری در محور بشرویه - طبس 2 نفر از سرنشینان خودروها کشته و 5 نفر زخمی شدند.
سرهنگ امینی علت این حادثه را انحراف به چپ سواری پراید اعلام کرد.

2کشته در تصادف تریلر با موتورسیکلت
سرهنگ صفایی، فرمانده پلیس راه خراسان رضوی به واحد مرکزی خبر گفت: تصادف تریلر و موتورسیکلت در جاده مشهد- فریمان، دو قربانی گرفت. در این حادثه که امروز در ابتدای جاده مشهد - فریمان روی داد ، راکب و سرنشین موتورسیکلت دردم جان باختند. تخطی از سرعت مطمئنه راننده تریلی و از دست دادن کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بود.

1کشته در تصادف محور شیراز -فسا
فرمانده پلیس راههای شمال استان فارس به واحد مرکزی خبر گفت: براثرتصادف یک دستگاه پژو 405 با پراید در کیلومتر 20 پلیس راه شیراز- فسا یک نفر از سرنشینان پراید جان باخت و راننده و2 سرنشین دیگر آن مجروح شدند.
سرهنگ سیروسی علت این تصادف را گردش به چپ غلط پراید بیان کرد.
عکسها: پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی
28245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    31 2
    حالا که پراید نبود! سمند بود! خودرویی که ادعا میشه خیلی محکمه! حالا دیدید؟! رانندگی فرهنگ می خواد. بنز و سمند و پراید هم نمیشناسه!
    • no name IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      3 0
      اگه پراید بود که رانندش از وسط نصف شده یود که :)))
  • بی نام EU ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    22 1
    اینجا ایران است. هر نیم ساعت 2 کشته می دهیم کیسه هوای سمند هم کشک !!!!!!
    • بی نام A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      2 0
      سمند که کشته نداده!
  • بی نام EU ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    23 6
    این اتوبان به علت اینکه شهرداری در خرید املاک ساکنین منطقه هفت سر مردم را کلاه گذاشته و با آنان بدرفتاری کرد، عاقبت خوبی نخواهد داشت
    • بی نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
      28 1
      ما هم از همانهایی هستم که بعد از 50 سال زندگی در یک محل، شهرداری برای ساخت اتوبان امام علی ملک شخصی ما را به زور و تهدید و بی احترامی و توهین، به قیمت نازل از ما گرفت و ما زیر بار 100 ملیون غرض رفتیم و زندگیمان از هم پاشید، ایشالا که فقط بلایی سر شهروندان عزیز نیاد.
    • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
      17 3
      کسآنی که به نظر این شهروند منفی میدند، یا آقا زاده اند که پارتی دارند و شهرداری چند برابر ارزش ملکشان بهشون پول میده یا هنوز صابون شهرداری به تنشان نخورده و نمیدونن چندین هزار خانواده آواره شدند تا شما راحت تو اتوبان بگازی.
    • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
      22 5
      کسآنی که به نظر این شهروند منفی میدند، یا آقا زاده اند که پارتی دارند و شهرداری چند برابر ارزش ملکشان بهشون پول میده یا هنوز صابون شهرداری به تنشان نخورده و نمیدونن چندین هزار خانواده آواره شدند تا شما راحت تو اتوبان بگازی.
  • بی نام A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    25 4
    اینم از قالیباف که اینقدر میگید بزرگراه ساخته مثلا
  • جواد RS ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    23 2
    پراید بود یارو مرده بود باز سمند یکم ایمنی داره
  • بی نام IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    20 1
    ايربك جون راننده سمند رو نجات داد. البته خواست خدا بوده ولي اگه پرايد بود بايد با كاردك جمعش ميكردند. خدا بهش رحم كرد
  • شاهرخ پهلوان IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    23 0
    خداوکیلی آهسته و مطمئن رانندگی کردن چقدر میشه ؟تا کی باید تاوان عجله بی دلیل رو پرداخت و هم به خودمون وهم به دیگران که ممکنه هیچ تقصیری نداشته باشند آسیب بزنیم .... تو را به جان عزیزانتون رعایت کنید . یا علی
    • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
      5 5
      هنوز که علت حادنه سرعت بیش از حد اعلام نشده
  • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    26 0
    هنوز تابستون نشده!!! آخه این چه دست فرمونیه!!!! تا جایی گاز بدین که بتونین ماشین رو کنترل کنین تا نه خودتون رو بدبخت کنین نه بقیه رو!!!
  • کارشناس ارشد حمل ونقل A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    10 3
    متاسفانه خط اتوبوس تندرو در سمت چپ اتوبان بسیار حادثه ساز است. جای دارد حال که که این اتوبان بسیار خوب احداث شده است با برداشتن مسیر ویژه ضریب کندی لاین سرعت کاهش پیدا کند تا خودرو ها ناچار به سبقت از لاین کندرو که بدون شانه هم می باشد نگردند.
    • بی نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
      6 5
      امام علي خط اتوبوس تندرو نداره
  • فرداد IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    57 0
    بزرگراهی که نه خروجی هاش معلومه نه ورودی هاش و تابلوهای راهنمای کاملا نصب نشده، نمیدونم چرا افتتاح میشه!!! مثل تونلی که هواکش هنوز نصب نشده و افتتاح میشه.
    • بی نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
      24 1
      علتش تبلیغات انتخابیه دیگه
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    17 4
    کی ادعا کرده سمند محکمه!!
  • حسین IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    3 0
    این حادثه جلوی چشم همکارم اتفاق افتاد که سوار یه مینی بوس کارسان بود واز پشت نظاره میکرد:یه 206 با این سمنده کل کل گذاشته بود درنهایت راننده 206 با زدن ضربه ای کوچک به پشت سمند باعث به هم خوردن تعادل سمند میشه راننده سمندهم محکم میزنه به نیسان پارک شده کنار بزرگراه مکانیک نگون بخت هم هم پیاده و کنار خودروی نیسان بود که با ضربه نیسان به دیوار کنار بزرگراه برخورد کرد در دم فوت میکنه.ضمنا راننده 206 باسرعت سرسام اورش از محل متواری شد در واقع متوجه نشد چه جنایتی رو مرتکب شد.
    • امیرحسین IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
      2 1
      حسین جان دوست من درا ین حادثه صدمه جدی دیده آیا امکان داره با من تماس بگیرید؟ (به کمکتان نیاز دارم) ایمیلم را گذاشتم