۰ نفر
۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۴

ایلنا نوشت:

رییس شورای رقابت گفت: در صورت عدم تطبیق قیمت خودرو با دستورالعمل شورای رقابت مردم می توانند شکایت کنند.

جمشید پژویان، رئیس شورای رقابت در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص نرخ نهایی قطعات وارداتی خودرو اظهار داشت: شورای رقابت در حال بررسی قیمت قطعات وارداتی خودرو است و به محض اینکه اطلاعات کافی از سوی خودروسازان ‌در این زمینه دریافت شود با استعلام از بانک مرکزی نرخ قطعات خودرو مشخص و اعلام می شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا خودروسازان اقدام به قیمت گذاری خودسرانه برخی از خودروها کرده اند افزود: خودروسازان ملزم به رعایت دستورالعمل بود ه اند و اگر بعد از فروردین غیر از قیمتهای تعیین شده مردم خودرویی را دریافت کرده اند شکایت کنند.

رئیس شورای رقابت درباره زمان دقیق اعلام قیمت‌های  سایر خودروها توسط این شورا افزود: از امروز این قضیه را دنبال می کنیم  و طی روز‌های آینده این مسئله حل می شود و با استعلام از بانک مرکزی درباره تعیین قیمت خودروهای داخلی براساس ارز مبادله‌ای یا آزاد تصمیم‌گیری خواهد شد.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    82 0
    به كي؟!!؟!؟!؟؟
    • بی نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
      10 1
      به كجا؟!!؟!!!؟؟؟
  • علیرضا IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    9 0
    6ماه است که برای خودرو پراید ثبت نام کرده ام و پول آن را کامل پرداخت کرده ام اما هنوز خبری نیست و هر روز تقاضای مبلغ بیشتری میکنند حالا به کی باید شکایت کرد؟
  • اشکان IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    10 0
    وقتی یه حرفی میزنی کامل دربارش توضیح بده.به کجا شکایت کنیم؟ (فک کنم خودتم نمیدونی) فقط تورو خدا نگی برید قسمت رسیدگی به شکایات ایرانخودرو و سایپا، و اونجا از قسمت فروش این دو شرکت شکایت کنید.خیلی چیز مسخره ایه.وقتی از این دوتاشرکت شکایت داری میگن برو قسمت رسیدگی به شکایات!!! خب اینا دستشون تو یه کاسست دیگه.نمایندگی رو ول نمیکنه که بیاد طرف منو بگیره.الحق که توی قانونی جا واسه دزدی زیاد گذاشتین.
  • ahmad US ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    0 0
    شكايت قاضي رو به قاضي ميكنن؟؟!!!؟؟!!!