پاس حریف ذوب آهن برای صعود به لیگ برتر شد/ کابوس دقیقه 94 برای مس سرچشمه

بازیکنان مس سرچشمه در حالی که تا دقیقه 94 از حریف خود پاس همدان پیش بودند در این دقیقه بازی برده را با تساوی عوض کردند تا شانس صعود به لیگ برتر را از دست بدهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در این بازی که بعداز ظهر امروز در سرچشمه برگزار شد شاگردان داود مهابادی در دقیقه 74 از حریف خود پیش افتادند.آنها در حالی که می توانستند برنده این بازی باشند در دقیقه 94 دروازه شان باز شد تا با توجه به نتیجه بازی رفت در مجموع سه بر دو بازنده شوند و دیگر هیچ شانسی برای صعود به لیگ برتر نداشته باشند.
داود مهابادی سال گذشته و به همراه اسماعیل حیدرپور،گهر را بدون هیچ پولی وارد لیگ برتر کردند،اما مهابادی امسال و علیرغم اینکه مس سرمایه گذاری خوبی کرده بود نتوانست این تیم را لیگ برتری کند.
شکست مس سرچشمه مقابل پاس در حالی اتفاق افتاده است که پاسی ها پس از رای کمیته انضباطی به دلیل تبانی در لیگ یک محروم های زیادی داشتند.پاس همدان که در یک قدمی صعود به لیگ برتر است باید طبق برنامه در روز شانزدهم خرداد ماه مقابل ذوب آهن اصفهان قرار بگیرد.البته مهدی تاج درباره برگزاری این بازی می گوید:«همه چیز بستگی به ملی پوشان ذوب آهن دارد.اگر آنها فقط یک ملی پوش در اردوی تیم ملی داشته باشند که بازی پلی آف برگزار می شود در غیر این صورت تاریخ جدیدی را اعلام خواهیم کرد.»

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =