ایسنا نوشت:

علی اکبر ولایتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با دبیر کل و نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اعلام کرد: تا آخر هستم و کنار نمی‌روم.


در این دیدار که محمد نبی حبیبی دبیر کل و اسدالله بادامچیان نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی حضور داشتند، همه بر امر رفاقت در رقابت تاکید کردند و این‌که همه باید برای خلق یک حماسه سیاسی مشارکت کرده و وظایفشان را به نحو احسن انجام دهند.
حبیبی در این دیدار رای تمایل حزب موتلفه اسلامی را به ولایتی اعلام کرد و گفت: بر اساس رای تمایل شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی, این حزب در انتخابات آینده از شما پشتیبانی خواهد کرد.

اعلام حمایت جامعه اسلامی مهندسین از ولایتی

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت که این جامعه با احترام به تمامی کاندیداها به این جمع بندی رسیده است که از آقای ولایتی حمایت کند.

محمدرضا باهنر در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و پیش از سخنان ولایتی گفت: تایید صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان مطابق با ویژگی‌های مدیر، مدبر و رجل سیاسی و مذهبی بودن کاندیداها است و طبیعتا هر کدام از آنها مواضعی دارند؛ اما جامعه‌ی اسلامی مهندسین و جبهه پیروان خط امام و رهبری بعد از بحث‌هایی که انجام داد ضمن احترام به تمامی کاندیداها به این نتیجه رسید که از کاندیداتوری آقای ولایتی حمایت کند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در توضیح دلیل این کار گفت: با توجه به تمامی سوابق کاری آقای ولایتی از قبل از انقلاب و تاکنون و انجام ماموریت‌ها و مسئولیت‌هایشان به نحو احسنت ما به این جمع بندی رسیدیم که از کاندیداتوری ایشان حمایت کنیم. باهنر در عین حال گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری معمولا در سایه‌ی بزرگان بخصوص جامعتین حمایت و نظراتش را منتقل می‌کند که قرار است جامعتین نیز در اسرع وقت این کار را انجام دهد.

شاید فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از کاندیدای خاصی حمایت نکند

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنین درمورد نحوه‌ی ورود این فراکسیون به انتخابات ریاست جمهوری گفت: مواضع اعضای این فراکسیون قبل از تمامی بحث‌ها متفاوت بوده است، ممکن است هر کدام از آنها حمایت از کاندیدای خاصی داشته باشند که طبیعتا آنها در ارائه نظراتشان آزاد هستند.

باهنر در عین حال گفت: شاید فراکسیون رهروان به نام فراکسیون اکثریت مجلس به جمع بندی برای حمایت از کاندیدای خاص نرسد چون ممکن است حتی با رای گیری اکثریت اعضا به کاندیدای خاص تمایل داشته باشند، ولی ما قایل نیستیم که نظر مابقی اعضا نادیده گرفته شود.
/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =