یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصل برنامه ام یک دفترچه 80 صفحه ای است.

به گزارش خبرآنلاین، علی اکبر ولایتی که در گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما حضور یافته بود افزود: هفته آینده خلاصه برنامه ام برای دولت را رونمایی می کنم.
علی اکبر ولایتی تاکید کرد: دو اصل حمایت از تولید و مردمی کردن تولید بسیاری از مشکلات حل می شود. وی با اشاره به یکی از برنامه هایش که تا به حال مطرح نکرده است تصریح کرد: طرح مهم بنده، احیای جاده ابریشم برای تجارت بین شرق و غرب است.
وی با اشاره به اینکه نقدینگی از 90 میلیارد تومان به 500هزارمیلیارد تومان رسیده است به برنامه اش برای تنفس شش ماهه صنعت اشاره کرد و گفت: به صنایعی که خوابیده و یا کمتر عمل می کنند با دادن معافیت شش ماهه تولید کنندگان و کارگاههای کوچک و متوسط مشروط به اینکه کار تولیدی شان را از سر بگیرند فرصت می دهمی تا هم بازار از کالا اشباع شود و هم کارگران به کار برگردند.
ولایتی با اشاره به مشکلاتی که در کشور وجود دارد گفت: بسیاری از کالاها از جمله دارو در گمرک ها هست ولی به علت مشکل میان افراد و بانکها اختلاف وجود دارد. بعضی از داروهای ضروری به قیمت های چند برابر عرضه میشود.
وی با بیان اینکه بدون رابطه منطقی بین دولت و مجلس کاری پیش نمی رود به برنامه ها و کمیته های تخصصی که تشکل داده است اشاره کرد و گفت: آقای دکتر بروجردی رئیس کارگروه سیاست خارجی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هستند و سابقه چندین دوره نمایندگی مجلس را دارند. آقای دکتر انتظامی به عنوان سخنگوی تیم کاری تا به حال 5 دوره از سوی مدیران مسئول روزنامه ها به عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات درآمده است. آقای نهاوندیان به عنوان رئیس اتاق بازرگانی دوبار از سوی بازرگانان انتخاب شده اند.
مهندس نوید مسئول کمیته فرهنگی ما هستند و سند تحول آموزش و پرورش توسط ایشان تدوین شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    4 19
    .عقل سلیم وسالم وآگاه میدونه که در بین این نامزدها فقط محسن رضایی لیاقت وشایستگی ریاست جمهوری رو داره اگر کسی بدون آنالیز کردن نامزدها و با چشمان بسته انتخابی رو انجام بده باید در آینده در مقابل درگاه الهی پاسخگوی تک تک دردهایی باشه که مردم از انتخاب نشدن فرد اصلح میکشن همینطور که الان اون کسایی که 4سال پیش با انتخاب اشتباه باعث اینهمه فقر وبدبختی ملت شدن باید به درگاه الهی توبه کنن .
  • Alireza IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    1 2
    با تحقیق کردن در مورد دکتر ولایتی می فهمید که کاندیدای اصلح ایشون هستن.
  • آزاده A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    3 1
    من دکتر ولایتی تو نمایشگاه کتاب دیدم به زور راه می رفت اون وقت میگن هاشمی پیر شده و رد صلاحیت میشه