سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 13:07
+ A - یکشنبه 5 خرداد 1392 - 21:41:00 چاپ
امتیاز به مطلب 18 نفر

آدمکشی و خودکشی در شهرک اندیشه کرج

جامعه > حوادث - بر اثر تیراندازی یک نفر در شهر اندیشه شهریار غرب استان تهران، 1 نفر فوت، 1 نفر مجروح و ضارب خودزنی کرد. تحقیقات پلیس به منظور مشخص شدن علل وعوامل این موضوع در دست بررسی است.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ناصر اصلانی، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران دراین باره گفت: عصر روز گذشته بنا به اطلاع واصله مبنی بر تیر اندازی منجر به جرح در فاز یک اندیشه، با توجه به حساسیت موضوع، اکیپ ویژه ای از ماموران کلانتری 12 اندیشه و پلیس آگاهی در محل حادثه حضور یافتند. با حضور پلیس در صحنه حادثه، مشخص شد بر اثر تیراندازی یک نفر در شهر اندیشه، 1 نفر فوت، 1 نفر مجروح و ضارب خودزنی کرده است.

تحقیقات پلیس به منظور مشخص شدن علل وعوامل این موضوع در دست بررسی بوده ومتعاقبا اعلام خواهد شد.
47282

کلید واژه ها: نیروی انتظامی - تیراندازی -
نظرات 15
  • رضا یکشنبه 5 خرداد 1392 - 22:46:30
    73 10 پاسخ به این نظر
    تذکر: لطفا تیتر خبر را اصلاح کنید، شهراندیشه درتقسیمات شهری وکشوری هیجگاه جزء کرج و استان البرز نبوده است، و یکی از شهرهای شهرستان شهریار دراستان تهران است؛ این اشتباهات گاهی درمورد ملارد وسرآسیآب و حتی شهرقدس هم تکرار میشود! لطفا اصلاح کنید
    • بی نام دوشنبه 6 خرداد 1392 - 11:05:52
      2 1
      آقا رضا الان ملارد وسرآسیاب جز استان البرز شده ولی شهر قدس جز استان تهرانه
  • مهدی دوشنبه 6 خرداد 1392 - 18:25:39
    52 1 پاسخ به این نظر
    اگر آمریکا این اتفاق افتاده بود تلویزیون ایران حتما پخش میکرد!!!
    • بهار سه شنبه 7 خرداد 1392 - 07:32:08
      2 7
      در فاز 3انديشه بوده نه فاز يك انديشه تهران
  • masoud دوشنبه 6 خرداد 1392 - 14:00:48
    10 3 پاسخ به این نظر
    تیترتونو اصلاح کنید اندیشه واسه استان تهرانه نه کرج
  • ماریه سه شنبه 7 خرداد 1392 - 10:48:14
    7 1 پاسخ به این نظر
    حالا اگه امریکا بود صدا سیما چه نتیجه هایی که نمیگرفت؟ 24ساعتم اعلام میکرد
  • ترابی دوشنبه 6 خرداد 1392 - 01:26:02
    6 1 پاسخ به این نظر
    درسته که شهر اندیشه جزء کرج نیست اما تمام مصیبتهای این منطقه متعلق به کرج است و الحاق ان به تهران کار غلطی بود اکثرمردم این شهرک از امکانات تحصیلی و بهداشتی کرج استفاده میکنند. اما در مورد خود حادثه علت اصلی ناامنی مناطق کرج و اندیشه و شهریار در یک کلام خلاصه میشه و ان هم مهاجرت بی رویه وتنوع قومی بسیار زیاد و متضاد. اینجا هیچکس بادیگری همشهری نیست و به قولی هفتاد دو ملت است. صدها هزار نفر جمعیتی که بجای مطالبه از مسئولان استانی خود راحت ترین کار یعنی مهاجرت را انتخاب میکنند و در واقع مشکلات استان خود را به این مناطق صادر میکنند
  • بدون نام دوشنبه 6 خرداد 1392 - 01:34:14
    6 0 پاسخ به این نظر
    چیز عجیبی نیست روزی هزار بار از این اتفاق ها در کشورمان روی می دهد منتهی بازتاب داده نمیشه !!!!
  • بی نام دوشنبه 6 خرداد 1392 - 09:36:53
    6 0 پاسخ به این نظر
    ای اونهایی که فقط خشو نت بااسلحه گرم امریکا را نشون میدید کاش این هم نشون میدادید که روز روشن یکنفر با اسلحه کلاش چه جوری به جان دونفر افتاده بود
  • بدون نام یکشنبه 5 خرداد 1392 - 23:04:42
    5 1 پاسخ به این نظر
    بالاخره انديشه شهريار يا كرج؟! اين دوتا تو دو استان مختلف هستند
  • بدون نام یکشنبه 5 خرداد 1392 - 22:13:26
    4 28 پاسخ به این نظر
    نکنه این رو دیده؟ http://khabaronline.ir/detail/294962/society/fun
  • ناصر یکشنبه 12 خرداد 1392 - 15:19:32
    3 0 پاسخ به این نظر
    ملارد و سراسیاب شهرستان شده اند و جز استان تهران محسوب میشود به تقسیمات کشوری مراجعه کنید بعد اطلاعات بدید
  • بی نام دوشنبه 6 خرداد 1392 - 09:14:09
    2 1 پاسخ به این نظر
    با این ترفند سعی میکنن تهران رو امن و کرج رو ناامن جلوه بدن ، و این شگردی که طی سالهای اخیر قوت گرفته !!!!!!؟؟
  • پوریا33 پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:12:56
    2 1 پاسخ به این نظر
    لطفا اصلاح کنید اندیشه واقع در استان تهران و یکی از شهرهای شهرستان شهریار میباشد.
  • حسن سه شنبه 25 تیر 1392 - 12:30:15
    1 11 پاسخ به این نظر
    اندیشه شهریار
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.