مهر نوشت:

علی اکبر ولایتی عضو ائتلاف برای پیشرفت ضمن امضای تعهدنامه اخلاقی انتخابات گفت: این نامه باید سرلوحه کار همه مسئولین قرار گیرد.
 در ادامه سلسله جلسات اخلاق انتخاباتی با محوریت نامه حضرت امام رضا «ع» به حضرت عبدالعظیم که با حضور نامزدهای ریاست جمهوری برگزار می شود صبح امروز جمعی از اعضای موسسه جوانان آستان قدس رضوی با علی اکبر ولایتی دیدار کردند.
در نامه امام رضا به حضرت عبدالعظیم توصیه هایی درباره ضرورت راستی در گفتار، ادای امانت، کنار گذاشتن ستیزه جویی و روی آوردن به یکدیگر و درنیفتادن با یکدیگر شده است تا این نامه پس از امضای تمام کاندیدای ریاست جمهوری به آستان قدس رضوی ارائه شود. بنابراین گزارش، ولایتی در این جلسه خطاب به آستان قدس رضوی گفت: این کاری که شما کردید بسیار مهم و ارزشمند است و می تواند سرلوحه کار همه مسئولین قرار گیرد. وی افزود این نامه نه تنها در ایران بلکه باید سرلوحه کار همه کسانی که در کشورهای اسلامی تصدی دارند قرار گیرد و امیدواریم که هر کسی که مسئولیتی در جامعه اسلامی دارد این پیام مبارک را دریافت و درصدر برنامه هایش قرار دهد.
همچنین در پایان این جلسه علی اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که مهمترین اولویت برنامه شما پس از تصدی ریاست جمهوری چیست گفت: بازگرداندن و تقویت اعتماد از دست رفته میان ملت و دولت، تلاش در جهت بهبود مشکلات فوری مردم به خصوص در فضای معیشت، اقتصاد داخلی و روابط خارجی از اولویت های کاری من خواهد بود.
این کاندیدای ائتلاف برای پیشرفت در پاسخ به این سوال که آیا در دیدار روز دوشنبه شما با آیت الله مهدوی کاندیدای نهایی ائتلاف مشخص خواهد شد تصریح کرد که کاندیدای نهایی مشخص نمی شود و هدفمان از این دیدار بهره مندی از رهنمودهای روحانیت معزز است تا آنچه مصلحت است به دست آید.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این وظیفه ماست که با بزرگان مشورت کنیم و آیت الله مهدوی نیز از بزرگان ما محسوب می شوند.
/17220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =