محسن رضایی در نخستین برنامه تبلیغاتی رسانه ملی برنامه های خود را برای ریاست جمهوری تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی در نخستین برنامه تبلیغاتی نامزدها در رسانه ملی با بیان این که می خواهم از از دغدغه و نگرانی ها و امیدها صحبت کنم، گفت: فرزند کوچکی از ملت بزرگ هستم. من در حوادث زیادی بوده ام و می خواهم سخن خود را از یک حادثه آغاز کنم.
وی ادامه داد: من در 9 ماه گذشته به 250 شهرستان و 40 دانشگاه رفته ام و با همه از جمله کارگران و صاحبان کارخانه ها صحبت کردم و صحبت پدر 3 شهید برای من تکان دهنده بود. این پدر به من می گفت آقای رضایی من 5 فرزند دارم و هر 5 فرزند بیکارند و حدود 600 هزار تومان حقوق دریافت می کنم و این حادثه مرا تکان داد. این شایسته ملت است که در فقر باشند؟!
وی تاکید کرد: فساد رشوه و تبعیض در اداره کشور از حد معمول خود تجاوز کرده است و این موارد در ایران تشدید شده است.
رضایی با اشاره به سقوط ارزش پول ملی ایران، تصریح کرد: پول ملی جزو نوامیس و نماد قومیتی کشور است و پول ملی ما در حال سقوط است و می خواهند ساقط کنند.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من با سیاه نمایی در کشور و با کسانی که مردم را خواب می کنند و طوری حرف می زنند که انگار مشکلی نداریم مخالفم.
/27295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    51 19
    رضایی گفت: کشور ایران مثل یک ساختمان 77 طبقه هست. که بر یک ستون برپاشده و با یک تکان آمریکا... ازاین سخنش دلگیر شدم و باید بگویم نیروی انسانی بزرگترین سرمایه کشور ماست که باید مدیریت شود.
  • بدون نام IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    28 5
    محسن جون یعنی تبعیض و فساد و رشوه در حد معمول اشکال نداره ؟
    • بدون نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
      0 0
      ببینید شما میخوایید با شعار زندگی کنید ونمیتوانید با واقعیت کنار بیایید . شما ادامه جمله دکتر رضایی رو بخونید .این که بگویید رشوه و تبعیض و فساد در هیچ جا وجود نداره شعار دروغه و کذب محضه .نه تنها در ایران بلکه در اکثر کشورهای دنیا این مسال وجود داره و نداشتن این مشکلات مدینه فاضلست که هر که ادعایی اونم بکنه دور از واقعیته .بله فساد و فقر و تبعیض در جامعه هر کاری هم بکنیم وجود داره . مهم سطح مبارزه با این کاره . وقتی ایشون میگه از حد معمول و اینکه این موارد در ایران تشدید شده است در مقام مقایسه با سایر کشورهاست . شما کشوری رو نام ببرید که این مشکلات نداره ولی هم این مشکلات یه سطح داره که متاسفانه در مقام مقایسه کشور ما بیشتر . خواهش میکنم از هموطنانم این قدر زود قضاوت نکنیدو تخریب نکنید
  • mehdi IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    36 7
    پس آقای رضایی یک حد معمولی برای رشوه و فساد دارن
  • بدون نام IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    34 22
    واقعا عالی بود صحبتاش معلومه با برنامه اومده
  • بدون نام IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    17 32
    آقای رضایی! چرادردوران باصطلاح سازندگی که رشوه خواری پاگرفت،شماساکت بودید!؟
  • بدون نام EU ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    17 5
    حالا شما یا دیگر نامزدهای ریاست جمهوری اگر جلوی این فساد اقتصادی را نگیرید مطمئن باشید که مملکت از هم می پاشه .
  • بدون نام IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    24 4
    ببخشید حد معمول رشوه، فساد و تبعیض چقدره؟
  • بی رای IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    27 3
    این حرفها ناکی اعتبار داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهدی IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    21 20
    زنده باد دکتر رضایی.
  • بدون نام IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    17 1
    اقای رضایی برنامه برای مهار تورم و افزایش تولید خالص ملی بدهید بودجه چگونه بدون نفت بسته می شود و رسیدن به این مهم اقدام شما چیست؟
  • بدون نام IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    29 7
    اولا اگه شما تا حالا نمیدونستی وضع مردم اینه که پس معلومه غرق در ثروتی که این چیزا رو نمیدونی دوما فساد و تبعیض حد معمول داره؟؟!!
  • يك راي دهنده IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    23 6
    "محسن رضایی: از حد معمول تجاوز کرده است/ می خواهند پول ملی را از ارزش ساقط کنند " " من با سیاه نمایی در کشور مخالفم" به نظر اين دو جمله با هم تناقض نداره؟! سوال:" رشوه، فساد و تبعیض در کشور" حد معمولي هم دارد؟چقدر باشه ايشون باهاش كنار ميآيند؟
    • klongchi IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
      0 0
      سیاه نمایی اینه که چیزی که واقعیت نداشته باشه را به دروغ بگی. ولی قرار نیست که آنچه که جامعه داره از آن زجر میکشه را کتمان کرد. تا سیاه نمایی نشه.
  • بدون نام CY ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    23 6
    پس رشوه یه حد معمولی دارد که در آن حد باشد اشکالی ندارد. ممنون!
  • بدون نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    1 0
    فدات بیدار شو خیلی وقته اینا تو جامعه ماست البته معمولیش بقول دوستان ایراد نداره تو فقط تو انتخابات شرکت کن بعد برو تو انتخاب شده اون .......... نیستی عزیز
  • بدون نام GB ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    2 0
    عملکرد شما در جهت رضای خدا نیست خبر انلاین چرا توضیحی که من در مورد نظر دکتر دادم حذف کردی چرا این قدر تنگ نظری به کی توهین کرده بودم متاسفام شما همه برای ریس جمهور شدن جلیلی بسیج شدید. مرگ بر انحصار طلبان . جواب خدا در روز قیامت چی میدید
  • بدون نام GB ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    0 0
    شما چنین استنباطی کردی یا میخوای تخریب کنی . ببینید کشور با شعار وشعار زدگی اداره نمیشه . هیچ کس نمیتونه ادعا کنه رشوه و فساد وتبعیض وجود نداره .مدینه فاضله میشه اونوقت.بهتر با واقعیات زندگی کنیم .این جمله دکتر رضایی هم کاملا جنبه مقایسه ای داره . هیچ کشور در دنیا هم نمیتونه ادعا کنه که من این مشکلات ندارم پس نتیجتا در همه کشورهای دنیا یک سطح از فساد وتبعیض وجود داره و این جمله دکتر رضایی در مقام مقایسه بوده (فساد رشوه و تبعیض در اداره کشور از حد معمول خود تجاوز کرده است و این موارد در ایران تشدید شده است) واینکه افراط و تفریط در هر کار کشنده و مضر میباشد .همه را مفسد و خیانتکار بنامیم یا اینکه همه این مشکلات را تکذیب کنیم .بله در تمامی جوامع از لحاظ اماری یک شاخص برای تبعیض فساد رشوه موجوده
  • محمد IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    21 1
    چرا شما اینقدر منفی نگر هستید. اینکه میگه از حد معمول تجاوز کرده یعنی اینکه همه جای دنیا فشاد هست و کلا فساد تا یه حدی اجتناب ناپذیره که حرف درستی هم هست. اما میزانی که الان تو ایران وجود داره خیلی بالاست. کجای حرفش غلطه؟ در مورد اون حادثه تکان دهنده هم تلویزیون سانسور کرد باید بقیه ش رو گوش میدادین. پدر اون سه شهید بهش گفته بود خودکشی میکنم.
  • محمود IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    وی تاکید کرد: فساد رشوه و تبعیض در اداره کشور از حد معمول خود تجاوز کرده است و این موارد در ایران تشدید شده است. رضایی با اشاره به سقوط ارزش پول ملی ایران، تصریح کرد: پول ملی جزو نوامیس و نماد قومیتی کشور است و پول ملی ما در حال سقوط است و می خواهند ساقط کنند. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من با سیاه نمایی در کشور و با کسانی که مردم را خواب می کنند و طوری حرف می زنند که انگار مشکلی نداریم مخالفم. آیا پس از پیروزی در انتحخابات این حرف ها را میزنید؟