فارس نوشت:

نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تأکید کرد: یأس و ناامیدی پیام خطرناکی است که از سوی دشمنان انقلاب صادر می‌شود و باید نسبت به آن هوشیار بود.
حجت‌الاسلام حسن روحانی که امروز شنبه در دیدار جمعی از فعالان و حامیانش سخن می‌گفت، ضمن بررسی مشکلات روز کشور و راهکارهای برون رفت از وضع موجود، متذکر شد: باید از یأس و ناامیدی در شرایط کنونی پرهیز کرد.
وی تصریح کرد: ناامیدی و یأس پیام خطرناکی است که از سوی دشمنان انقلاب صادر می شود و همه باید در این خصوص هوشیار باشیم.
رئیس کمیسون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان گفت: مشکلات کشور وجود دارد و به حق هم هست اما نباید مانع حضورمان در عرصه انتخابات شود.
روحانی افزود: با حضور فعال مردم در انتخابات است که حماسه سیاسی تحقق می یابد و لذا باید گله‌مندی‌ها در این عرصه نادیده گرفته و حل معضلات اینچنینی به بعد از انتخابات موکول شود.
وی در پاسخ به سؤالات برخی حضار در خصوص نحوه چگونگی برنامه ریزی برای مدیریت کشور، توضیح داد: با ارائه سند راهبردی برای ٣١ استان کشور که از سال‌ها پیش تهیه شده، می توان نقاط ضعف و قوت هر منطقه را بررسی کرده و به تک تک آنها پرداخت.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه‌های اقتصادی وسیعی از سوی «دولت تدبیر و امید» طراحی شده که با اجرای آنها می توان کشور را به سرعت از بحران موجود خارج کرد.
در این جلسه، تعدادی از صاحب‌نظران دیدگاه‌های خود درباره مهم‌ترین مسائل روز کشور و همچنین راهکارهایی جهت حضور پر شور مردم در انتخابات و تحقق حماسه سیاسی ارائه کردند.

/27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    15 3
    مشاركت خيلي بالا به مثابه ميل به تغيير است و به صلاح نظام نيست!!