رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای نگهبان برای تشخیص احراز صلاحیت برای مقام ریاست جمهوری افرادی را تائید کرده و کسی را رد صلاحیت نکرده است.

به گزارش خبرآنلاین، وی که در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت با اشاره به آیاتی از سوره بقره اظهار داشت: باید مراقب بود که شیطان ذره ذره وارد می شود و می خواهد کسانی که ایمان آورده اند را ذره دره به دنبال خود کشد.
عسگر اولادی تصریح کرد: شیطان برای اولیای خدا نیز دام پهن می کند و کسی نباید تصور کند که منزه است و شیطان سراغ او نمی آید. شیطان راههای مختلفی را برای فریب مومنان قرار می دهد تا از مسیر خدا آنها را گمراه کند.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به پیچ تند تاریخی مورد نظر مقام معظم رهبری بیان داشت: دشمنان برای کشورمان، منطقه و دنیای اسلام برنامه ریزی کرده و شیطان گام هایی را برای منحرف کردن و گمراه کردن بر می دارد و شاید یکی از گام های شیطان این باشد که نرمشی نسبت به دشمنان خدا نشان دهیم و رهبری و نظام پیشتاز انقلاب های اسلامی در جهان نباشند.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: شیطان بزرگ امروز سعی می کند عزت جمهوری اسلامی را خدشه دار کند و اگر ما در انتخابات موفق شویم نه تنها مسائل و مشکلات داخلی حل می شود بلکه در مسائل منطقه و دنیای اسلام نیز با توفیقاتی خواهد بود.
عسگر اولادی تصریح کرد: متاسفانه برخی ها تصور می کنند که کسی باید بیاید که کاری نزدیک به معجزه کند و این یکی از خطوه های شیطان است و باید توجه داشته باشیم مسیر ما همان مسیر رشد نسل جوان است.
وی افزود: اگر مسیر ما اینگونه باشد که به دنیا بگوییم جوان های ما رشد نکرده اند و تنها باید از پیر ها استفاده کنیم این مسیر درستی نیست .
وی با اشاره به خاطره ای از ملاقات سالها پیش با آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی راجع به جوان سازی موتلفه اسلامی سفارشهایی کرد و گفت تصور نکنید باید برای همیشه بمانید و ما این توصیه ایشان را قبول کردیم.
عسگر اولادی تصریح کرد: بنده شخصا به آیت الله هاشمی رفسنجانی علاقه مندم و از ایشان بارها دفاع کرده ام اما اگر کسانی که دو دوره رئیس جمهور بوده اند باز هم بخواهند رئیس جمهور شوند یعنی جوان ها رشد نکرده اند .
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر رشد نسل جوان در کشور اظهار داشت: شورای نگهبان 8 نفر از نامزد های انتخابات را حائز احراز صلاحیت برای ریاست جمهوری دانست و تعدادی را احراز صلاحیت نکرد که ما خدا را شکر گذار هستیم که شورای نگهبان با شجاعت و شهامت رای داده و این مساله باعث تقدیر و تشکر است.
وی افزود: شورای نگهبان امسال در ارزیابی خود برنامه نامزدهای ریاست جمهوری را ملاک قرار داد زیرا بدون برنامه نمی توان کشور را اداره کرد. دومین ملاک نیز این بود که آیا نامزد انتخاباتی کار اجرایی گسترده انجام داده و سابقه خوبی دارد.
عسگر اولادی همچنین با اشاره به ملاقات خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی با تشکر از مواضع ایشان اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن دیدار گفت شورای نگهبان ممکن است صلاحیت من را برای ریاست جمهوری احراز نکند و من از شورای نگهبان گله ای نداشته و ندارم و خدا را شکر گذارم زیرا بار سنگین اجرایی در کشور بر شانه های من قرار می گرفت و من در حال حاضر احساس آرامش می کنم.
وی ادامه داد: صداهای بیگانه و رسانه های دشمن هر روز مطالبی را با این موضوع که معترضین در سراسر کشور وجود دارند و اعتراضات خود را آشکار کرده اند واین همان خطوه شیطان است که شیطان گام به گام مشکلاتی را می خواهد پدید آورد.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطر نشان کرد: شورای نگهبان برای تشخیص احراز صلاحیت برای مقام ریاست جمهوری افرادی را تائید کرده و کسی را رد صلاحیت نکرده است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: من این هشت نامزد را از نزدیک می شناسم و با آنها کار کرده ام و تمام آنها را صالح می دانم اما باید اصلح را انتخاب کنیم.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    5 3
    نیازی به گله نیست. اگر قانونی عمل می کردند باید اعتراض می کردند. راه قانونی هنوز باز بود
  • بدون نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    7 1
    باش تابوقتش!
  • بدون نام IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    8 2
    فکر نمی کنید شما هم برای سیاسی کاری پیر شده اید؟؟ بازنشستگی هم بد نیست ها!!
  • بدون نام IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    12 2
    ما مثل هاشمی نیستیم وخیلی گلایه داریم ویه چیزی بیشترازگلایه.؟ چرا حق رای را ازماگرفت؟
  • ن IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    1 1
    انحصار هم یکی از راههای شیطان است یادتون باشه