تسنیم نوشت:

در پی انتشار برخی شایعات درباره سخنان اخیر منتسب به محسن رضایی، ستاد انتخاباتی وی با صدور اطلاعیه‌ای انتساب این اظهارات به محسن رضایی را تکذیب کرد.
پاسخ ستاد مرکزی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به این شرح است:
ملت شریف ایران؛
هر چند بنا نداریم که به تمامی شایعات و بد اخلاقی هایی که این روزها منتشر می‌شود پاسخ دهیم اما برخی اوقات، شایعات و بد اخلاقی ها از منابع مشکوک منتشر می‌شود که برای تنویر افکار عمومی ناچاریم به برخی از آنان پاسخ دهیم .
1- اخیرا برخی منابع مشکوک شایعه کرده‌اند که محسن رضایی در اظهاراتش اعلام کرده که دین از سیاست جداست در حالی که این خلاف واقعیت است. جان کلام وی این بوده که قرار بوده سیاست دینی و اخلاقی شود نه اینکه اخلاق و دین به سیاست زدگی دچار شود، بنابراین هر نوع برداشت دیگر در این رابطه را تکذیب می کنیم.
2- اخیرا فردی با عنوان مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی صحبت‌هایی کرده است که این انتساب را تکذیب می‌کنیم. رضایی همواره تاکید کرده که اگر هاشمی رفسنجانی در صحنه انتخابات می‌ماند می‌توانست رقیب خوبی برایش باشد؛ چرا که در چارچوب اخلاق، می‌توانست تفاوت ها و انتقادات خود را به وی اعلام کند، اما چون هاشمی هم اکنون در صحنه رقابت ها حضور ندارد، نه به نفع و نه علیه او اظهار نظری نکرده و نخواهد کرد.
3- در برخی محافل نقل کرده‌اند که رضایی کابینه خود را از همه مذاهب تشکیل می‌دهد در حالی که وی همواره اعلام کرده است که در صورت پیروزی در انتخابات، کابینه ام را از همه اقوام تشکیل خواهم داد.

در پایان از همه به خصوص اهالی رسانه‌ می‌خواهیم که جهت اطلاع از مواضع و دیدگاههای محسن رضایی و اطلاع از صحت و سقم شنیده‌ها به پایگاه اطلاع رسانی شخصی وی و یا خبرگزاری‌های رسمی و معتبر مراجعه کنند.

 

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    0 3
    نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم