خبرگزاری فارس نوشت:

 اولین همایش انتخاباتی سعید جلیلی نامزد انتخابات یازدهم عصر امروز (جمعه) از ساعت 17 تا 20 با حضور جوانان و دانشجویان حامی وی در ورزشگاه شیرودی برگزار شد.

 

در این مراسم علیرضا قزوه شاعر انقلاب، سید‌ناصر حسینی‌پور نویسنده کتاب پایی که جا ماند، علی باقری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی سخنرانی کردند.

 

همچنین  سید‌حسین نقوی نماینده ورامین، سید‌محمد حسینی وزیر ارشاد،خواجه سروی معاون وزیر علوم، حسین الله‌کرم،  آرش میر اسماعیلی حضور داشتند.

در این مراسم علی باقری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی اظهار داشت: امروز همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما در یک پیچ تاریخی هستیم، دشمنان همه سودای تقابل با ملت ایران را در سر دارند اما بی‌شک توسعه و پیشرفت ما در همه عرصه‌ها، آنها را حیرت‌زده کرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برگ برنده امروز ما یکی از همرزمان باکری و همت و شهید خرازی است، تصریح کرد: برگ برنده ما در مصاف با دشمن یکی است و آن هم سعید جلیلی است، جلیلی تنها رای ماست و باید بدانیم رای به جلیلی رای به یک فرد یا جانباز نیست، رای به جلیلی، رای به یک فرمانده دریا‌دل نیست، رای به یک مذاکره‌کننده قوی و هوشمند و مقاوم نیست بلکه رای به ایران مستقل، پیشرفته و ایران نمونه و ایران پیش رو در تمدن اسلامی در دهه آینده است.

 سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اشاره به حضورش در مراسم اولین همایش انتخاباتی سعید جلیلی اظهارداشت: حضورم در این مراسم شخصی است و سعید جلیلی را اصلح می‌دانم.

در ادامه این همایش سعید جلیلی نامزد انتخابات یازدهم ضمن گرامیداشت سیزدهم رجب و حماسه سوم خرداد اظهار داشت: سیزدهم رجب بشارت به یک مکتب علوی است و ما شهادت می‌دهیم که علی (ع) در راه خدا بود که امیرالمومنین (ع) کسی است آنگاه که می‌خواهد کسی را در مقام کارگزار قرار دهد برایش اهدافی را تعریف می‌کند و دنیا و آخرت مردم را توامان دنبال می‌کند و تمایز نظام اسلامی با سایر نظام‌ها را در چنین اهدافی می‌داند.

جلیلی ادامه داد:‌ در این مکتب اگر دفاع از سرزمین‌های اسلامی اهمیت دارد به همان میزان نیز نشانه‌های آشکار دین و حدود معطل مانده الهی نیز مورد توجه است.

نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه آنچه حائز اهمیت است شاخص‌هایی است که امام علی (ع) برای این اهداف بیان کردند، تصریح کرد: ایشان در حکمی به مالک شاخص‌های کارگزاران مکتب علوی را در همه اعصار بیان می‌کند و می‌فرماید که سعادت و پیشرفت جز با پیروی از عمل، سنن و فرایض الهی حاصل نمی‌شود.

جلیلی با بیان اینکه اگر ما مسیر پیروی از سنن الهی را طی نکنیم دچار پسرفت و شقاوت و بدبختی خواهیم شد، خاطرنشان کرد: شاخص دومی که امام(ره) بیان می‌کند این است که اگر کسی این مسیر را با انکار ناب علوی دنبال کند آن مسیر فرجامی جز بدبختی و عقب‌گرد نخواهد داشت.

جلیلی خاطرنشان کرد: مسیر گفتمان انقلاب اسلامی وقتی مورد تهدید قرار می‌گیرد که اندیشه اسلام ناب که گفتمان انقلاب اسلامی بر مبنای آن قرار دارد انکار شود؛ گفتمانی که امام(ره) احیاگر و رهبر معظم انقلاب ادامه‌دهنده با صلابت آن بودند و این تنها اندیشه‌ای است که می‌تواند مسیر پیشرفت و سعادت کشور را رقم بزند.

نامزد انتخابات یازدهم با تأکید براینکه تمام دشمنان انقلاب از ابتدا تا کنون تلاش کرده‌اند تا اجازه ندهند این گفتمان ریشه بدواند و به عنوان شجره طیبه سایه خود را بر کشورمان بگسترداند، تصریح کرد: مقابله سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دشمن و اعمال فشارها به این دلیل بوده است که این گفتمان پا نگیرد و مهم‌ترین مقابله نیز، مقابله نرم‌افزاری است که امام (ره)‌ سال‌ها قبل به آن اشاره کردند.

وی ادامه داد: برخی سعی کردند گفتمان اسلام ناب را ضایع کنند و آن را ناکارآمد نشان دهند و القا کنند که اگر پیشرفتی صورت می‌گیرد در سایه این گفتمان محقق نمی‌شود.

جلیلی با یادآوری این فرمایش حضرت امام(ره) که فرمودند فرزندان عزیز جهادی‌ام به تنها چیزی که باید فکر کنید استواری پایه‌های اسلام ناب محمدی است، گفت: بر همین مبنا هر میزان که اسلام ناب استوارتر شود طمع دشمنان نیز کمتر و کارآمدی و پیشرفت بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز تنها یک گفتمان در جهان ظهور کرده که با افتخار می‌ایستد، تصریح کرد: امام (ره) فرمود من به صراحت می‌گویم که جمهوری اسلامی با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان سرمایه‌گذاری می‌کند و دلیلی ندارد مسلمانان جهان را به پیروی از اصول تصاحب قدرت در جهان دعوت نکند.


نامزد انتخابات یازدهم افزود: اگر ما می‌خواهیم که این گفتمان به پیشرفت‌های بیشتری برسد باید گوش شنوای توده‌های مردمی باشیم که حامی این گفتمان هستند؛ مردمی که حاضرند از همه آنچه که دارند، بگذرند.

وی تأکید کرد: ما امروز براین باوریم اگر ظرفیت این گفتمان و این مردم در همه عرصه‌ها با برنامه‌ریزی آزاد شود ما همانند دفاع مقدس می‌توانیم به پیروزی‌های بزرگی برسیم و این پیروزی در عرصه‌های مختلف همچون فرهنگ، صنعت و اقتصاد نیز ساری و جاری خواهد شد.


«امام (ره) فرمود اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی در کشور طنین‌انداز شود چشم جهانخواران از کشورمان دور خواهد شد و در غیر این صورت باید منتظر حادثه باشیم».

جلیلی با یاداوری این سخن حضرت امام(ره) که ما در جنگ تحمیلی نشان دادیم می‌توان اسلام را فاتح جهان کرد، افزود: بنابراین امروز کسی که سکاندار قوه مجریه می‌شود باید بتواند با برنامه‌ریزی و باور دقیق به این گفتمان عرصه‌ایی را فراهم کند که ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کشور در جهت تحقق این گفتمان آزاد شود و اگر این موضوع صورت گیرد تمام آنچه در سطح خرمشهر داشتیم مانند آن پیروزی در اقتصاد، فرهنگ و هنر نیز محقق خواهد شد.

نامزد انتخابات یازدهم نتیجه را در این مسیر یک موضوع فرعی عنوان کرد و گفت: مالک اشتر به مصر نرسید اما دعای حضرت علی که برای او سعادت و شهادت را طلب کرده بود، مستجاب شد.

وی تأکید کرد: همه ما و شما در این تلاش چند روزه انتخاباتی باید گفتمان اسلام ناب را بیان کنیم و افکار عمومی را اغنا کنیم که این گفتمان موجب پیشرفت کشور است و رویگردانی از آن جز تباهی نتیجه دیگری ندارد از این‌رو باید تمام ظرفیت‌های کشور و به خصوص ظرفیت‌های آحاد مؤمنین را آزاد کرد تا از این طریق مخاطبان خوبی برای حضرت علی (ع) و حضرت آقا که پرچمدار مکتب علوی در عصر حاضر است، باشیم.
 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
    95 20
    فکر کنم یکم ریاست جمهوری برای ایشون زود باشه....البته منکر تواناییاشون نیستم ولی نظر من اینه
  • ایرانی IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
    نه سازش نه تسليم يار جليلي هستيم” “اصلح خط امام جليلي والسلام” “برگ برنده ما شهيد زنده ما"
  • بدون نام US ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
    86 15
    اقای جلیلی مي گويند شما تند رو به نظر می رسید. جواب بدهيد.
  • ب . .ی IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
    رییس جمهوری شک نکن . بنده رییس یکی از موسسات غیر انتفاعی هستم و ساکن قزوین با اقای جلیلی هیچ ارتباطی تا کنون نداشته ام با تحقیقات و مطالعاتی که از ایشان جدیدا داشته ام بهترین گزینه برای ریاست جمهوری هستند . وبرای ایشان با تمام توان تبلیغ و کار میکنم . درود بر شما مرد عمل کسی که یک بار در زمان جنگ جانت را در راه خدا و برای رضای خدا قرار و حالا نیز در سنگر ی مهمتر خدمت مینمایید .
  • بدون نام IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
    73 17
    آقاي جليلي تاييد صلاحيتتان مبارک باشد اما کاش از شوراي نگهبان سوال مي کرديد که چرا سعيدي کيا تاييد نشد؟
  • نیما DE ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    8 55
    اسلام ناب محمدی که روزی امام دربرابر اسلام آمریکایی به کار برد، معنی مشخصی دارد. آن روزها جناب آقای[...]و اندیشه ایشان و طرفدارانشان، مصداق اسلام آمریکایی بودند. حالا بعضی‌ها این معانی را استحاله می‌کنند!
  • سجاد IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    به نظرم نزدیکترین کس به گفتمان انقلابه. اگه بیاد مشکلات کشور رو ریشه ای حل می کنه
  • بدون نام IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    زنده باد آقای جلیلی... همین که واتقوا الله رو سر مشق خود قرار دادید بسیار برازنده بود من به شما رای خواهم داد و انشاالله که موفق خواهید شد. محمد راحلی از مشهد
  • بدون نام IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    من که مخالف ایشون هستم
  • بدون نام GB ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    91 10
    منظور از اسلام ناب چیست آقای جلیلی. لطفا توضیح دهید.
  • بدون نام IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    اقاى جليلى ٣٥ ساله انقلاب شده ملت مسلمونه از نوع نابش هم هست خواهشا اگه برنامه وتيم اقتصادى ندارى به خاطر همون اسلام ناب بكش كنار
  • بدون نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    11 54
    لایک
  • بدون نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    82 9
    اين حرفها رو بايد به خودتون بگيد نه به مردم
  • بدون نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    12 83
    آقاي جليلي الان ضدانقلاب دارد تبليغ مي کند که شما قطعا رئيس جمهور مي شويد و از الان مي خواهد انتخابات را مخدوش کند. بهوش باشيد و براي اين ضدتبليغ، جواب بدهيد
  • بدون نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    18 98
    درود بر جلیلی پاینده باد گفتمان انقلاب اسلامی
  • بدون نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    کو برنامه اقتصادی ؟!! کو برنامه برای مهار تورم ؟ گفتمان انقلاب اسلامی با دادن شعار و نداشتن هیچ برنامه ای قابل تحقق نیست.؟ من تمام سخنرانی دکتر جلیلی رو دنبال کردم متاسفانه توی این شرایط اقتصادی ایشون تا حالا که برنامه اقتصادی نداشته.
  • بدون نام IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    26 3
    حضور جلیلی در سمت ریاست جمهوری معضلات و مشکلاتی بسیار بیشتر از دوران احمدی نژاد بوجود می آورد به گونه ای که مطمئنم بع از 4 سال دوره ریاست جمهوری مردم به حضور و وجود احمدی نژاد راضی میشوند. بیاییم گزینه ای اصلح و معتدل انتخاب کنیم نه گزینه ای تندرو.
  • بدون نام IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    9 25
    بهترين نقطه قوت جليلي مطيع ولايت بودن ايشان است كه بايد در نظر داشت
  • سارا IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    1 0
    کشور تحمل احمدی نژاد دیگری را ندارد.با ادامه دروغ گویی و ریا کاری نابود می شویم.خدایا به هممون رحم کن. یا مهدی کی میای و صدای "انالمهدی "رو سر میدی؟ ما جوونا به جز شما دیگه هیچ امیدی نداریم.آقا جان پس کی میای؟