شرکت پارامونت پیکچرز پوستر جدید تریلر اکشن و آخرالزمانی «جنگ جهانی زد» به کارگردانی مارک فورستر را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براد پیت، میریل انوس، دانیلا کرتش، جیمز بج دیل، متیو فاکس و دیوید مورس بازیگران این فیلم هستند که 21 ژوئن (31 خرداد) اکران می‌شود.
 

«جنگ جهانی زد» (World War Z) بر مبنای رمان پرفروش «جنگ جهانی زد: تاریخ شفاهی جنگ زامبی» نوشته مکس بروکس ساخته شده است. فیلمنامه را متیو مایکل کارناهان نوشته است.


 

داستان درباره جری لین (پیت) کارمند سازمان ملل متحد است که برای مقابله با یک بیماری عالمگیر که باعث تبدیل انسان‌ها به زامبی‌ها شده و تهدیدی برای ارتش‌ها و حکومت‌ها و فراتر از آن تهدیدی برای نژاد بشری است، دنیا را زیر پا می‌گذارد.

رمان «جنگ جهانی زد» یا WWZ سال 2006 منتشر شد. این کتاب دنباله‌ای بر رمان «راهنمای بقای زامبی» نوشته خود بروکس است که سال 2003 به بازار آمد.

مارک فورستر کارگردان فیلم‌هایی چون «مجلس رقص هیولا»، «پیدا کردن سرزمین رویایی»، «بمان»، «عجیب‌تر از خیال»، «بادبادک‌باز» و «کوانتوم تسکین» است.
 

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IN ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    17 28
    فیلمی کاملاً با اهداف یهودی طراحی شدست....الان هم هی جوگیر نشید منفی بدید...امکانات و تخصصش رو دارن با توجه به اهدافشون می سازن...ما هم نمیتونیم بهشون اعتراضی وارد کنیم....دارندگی و برازندگی! ما هم اگه عرضه داشته باشیم باید همین کار رو کنیم...