برخودلازم دیدم درچنین لحظات سرنوشت ساز که چشم جهانیان به قدرت اقتدارجمهوری اسلامی می باشدتا تحلیلها وتصمیمات خودرابراساس آن تنظیم نماینداین چند سطرراحضورمبارک حضرتعالی ارسال نمایم.

سلام ودرودخدابه حضورمبارک مقام معظم رهبری 

جهت ادامه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی ومتصل شدن به انقلابه جهانی حضرت مهدی(عج)همیشه سراپا گوش به فرمان امام ویاران صدیق ومومن امام که عملادرخدمت انقلاب واسلام عزیزبوده اند باشید. (قسمتی ازوصیت نامه شهیدناصرکاظمی که طبق فرمایش حضرتعالی بااخلاص بود. )

 برخودلازم دیدم درچنین لحظات سرنوشت ساز که چشم جهانیان به قدرت اقتدارجمهوری اسلامی می باشدتا تحلیلها وتصمیمات خودرابراساس آن تنظیم نماینداین چند سطرراحضورمبارک حضرتعالی ارسال نمایم.

برخی ازفرمایشات حضرتعالی رامطالعه می کردم به مطالب ذیل که درخصوص یاردیرنه امام ،انقلاب ومقام معظم رهبری بود برخود کردم:

...و خدا را شکر که اراده و رأى ملت عزیز، بار سنگین امانت و مسؤولیت الهى را بر دوش تواناى مردى بزرگ از فرزندان اسلام و حواریّین امام عظیم‌الشّأن، عالمى مجاهد و فقیهى اسلام‌شناس و سیاستمدارى هوشمند و مدیرى درد آشنا و دلسوز قرار داد. شخصیتى که پرونده‌ى تلاشش در راه خدا و مجاهدتش براى حاکمیت دین و اعلاى کلمه‌ى اسلام، حتّى پیش از نخستین روزهاى شروع نهضت آغاز شده و سرگذشت رنجها و سختیها و فعالیتهاى کم‌نظیر را در خود گنجانیده است. چهره‌ى موجّهى که به برکت حرکت در صراط مستقیم انقلاب، همواره امین امام و محبوب امت بوده 

*امروز رئیس جمهور ما، از نظر من که سالیان متمادى است ایشان را مى‌شناسم، یک مجتهد قطعى است. این هم از برکات خدا بر ماست. ما رئیس جمهورى داریم که از لحاظ درسهاى حوزه‌یى، یک مجتهد و از لحاظ تفکرات اسلامى، یک متفکر سطح بالا با سوابق فراوان است.

 موارد مطرح شده فرمایشات حضرتعالی درخصوص ایت الله هاشمی رفسنجانی می باشدکه این ایام به یاد روزهای ایثاروشهادت قصد عبور ازمیدان مین را داشته تا حماسه سیاسی مورد نظرمقام معظم رهبری تحقق یابد لذا ضمن عرض تبریک میلاد مولود کعبه چون همیشه یکباردیگرکشتی طوفان زده جمهوری اسلامی را به ساحل نجات هدایت نمایید تامردم فهیم وانقلابی ما در روز ٢٤ خرداد حضور اکثریتی خودرا به رخ جهانیان کشیده ورییس جمهور موردنظرخود را انتخاب نمایند.

*داوطلب کاندیدای ریاست جمهوری

*وزیر اسبق رفاه وتامین اجتماعی

*برادرشهید ناصرکاظمی

*پرویزکاظمی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبداله GB ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    93 24
    به این برادر شهید میگن مرد خدا پرست.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
    22 92
    دوست عزیز و انقلابی جناب پرویز کاظمی تمکین به قانون و رسمیت رای شورای محترم نگهبان این منظور را می رساند که نگارش نامه به حضرت امام خامنه ای حفظ الله اشتباه است یادمان باشد حضرت امام خمینی فرمودند هرکس به فقهای شورای نگهبان توهین کند به اسلام و انقلاب توهین کرده و هرکس رای شورای نگهبان را کذا قلمداد کند مفسد فی الارض است. به صحیفه امام راحل مراجعه بفرمایید با این تفاسیر نامه شما و امثالهم نشان از رد و عدم مقبولیت رای شورای نگهبان است و پیشنهاد به تجدید نظر و برگشت به خط امام و انقلاب می کنم و تکیه به بیرق امام خامنه ای را برایتان آرزو مندم
  • کاظم IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    18 66
    جناب پرویزکاظمی شماچگونه میخواستیدرییس جمهورشویدکه یکی ازکلمات قصاروبسیارمعروف امام[ره]رافراموش کرده اید که فرمود[[میزان حال فعلی افراد است]]آیاهاشمی 88به بعدباهاشمی 68-76 یکی هست وآیاهاشمی 68-76 باهاشمی زمان جنگ یکی بود.وآیاشمابابرادرشهیدتان یکی هستید که به خوداجازه میدهیدبه ولی فقیه تذکردهیدیاهوس ریاست جمهوری درسربپرورانید.همان بهترکه احراز صلاحییت نشدید.
  • علی A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    27 8
    خوبه نگفتی روحانی از پیامبران است!!!!!!!!
  • غلامعباس A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
    66 16
    لطفا چگونگي نوشتن نامه به رهبر را به صورت كامل شرح دهيد.باتشكر
  • اناهیتا A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    28 4
    لطفا از کلمات فهمی تری استفا ده کنید
  • نیما محرمخانی A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    6 3
    ممنون رهبرم
  • نیما محرمخانی A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    12 5
    مممنون رهبرم.
  • نیما محرمخانی A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    7 0
    باتشکر از کسانی که تلاش کردن
  • بی نام A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    2 0
    خواهش میکنم حواستون به کار گران ساختمانی باشه.