فارس نوشت:

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که در راستای درخواست 200 نماینده مجلس و با استیذان از آیت‌الله مهدوی کنی از کاندیداتوری در ریاست جمهوری انصراف می‌دهد.
حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از انصراف رسمی خود از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آتی خبر داد.

وی افزود: بنا به درخواست 200 تن از همکاران محترم و گرانقدر در مجلس شورای اسلامی با استیذان از محضر آیت‌الله مهدوی کنی انصراف خود را از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کنم.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه انصرافش از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در راستای فراهم کردن بستر وفاق و همدلی بین نیروهای وفادار به نظام و مقام معظم رهبری بوده است، تصریح کرد: لازم است از اعضای محترم ائتلاف پیشرفت که بنده را به عنوان نامزد نهایی انتخاب کرده بودند، تقدیر و تشکر کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه از حامیانش تشکر کرد و افزود: امیدوارم با شرکت باشکوه مردم در انتخابات شاهد خلق حماسه سیاسی که مورد تاکید مقام معظم رهبری باشیم.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند ابراز امیدواری کرد که انتخابات آتی موجب عزت و شکوه ملت ایران شده و در تاریخ به عنوان برگ زرینی از افتخارات ملت ایران ثبت شود.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =