مهر نوشت:

وکیل علی اکبر حیدری فر یکی از قضات تعلیق شده کهریزک گفت: در جلسه امروز دادگاه کهریزک مرتضوی به آخرین دفاع خود پرداخت.
وی اظهار داشت: آقای جوادی فر دیروز در شعبه دادگاه رضایت خود را اعلام کرد که امروز نیز در جریان رسیدگی شفاها این موضوع را تصدیق کرد.
وی افزود: با رضایت جوادی فر همچنان دو شکایت آقای روح الامین و کامرانی در خصوص اتهام معاونت در قتل وجود دارد.
وی درباره شهود معرفی شده از سوی موکلش نیز گفت: دادگاه این موضوع را رد کرد و به این موضوع ورودی پیدا نکرد.
شهبازی گفت: ادامه دفاعیات متهمان روز چهارشنبه برگزار می شود و احتمال می دهیم آخرین جلسه محاکمه باشد.


پشیمانی در چهره متهمان دیده نمی شود
همچنین پدر یکی از قربانیان کهریزک با اشاره به بی اطلاعی از رضایت جوادی فر گفت: هنوز پشیمانی در چهره متهمان کهریزک دیده نمی شود.
پدر مرحوم محمد کامرانی درباره دهمین جلسه دادگاه کهریزک گفت: امروز فقط آقا مرتضوی به دفاع از خود پرداخت و دفاعیاتش بیشتر در پاسخ به اظهارات آقای روح الامینی بود. در چهره او پشیمانی دیده نمی شد و دفاعیاتش نیز مانند گذشته بود.
وی افزود: با طولانی شدن دفاعیات مرتضوی و اصرارهای او دادگاه قبول کرد جلسه بعدی محاکمه روز چهارشنبه ادامه پیدا کند.
کامرانی درباره علت رضایت پدر محروم جوادی فر نیز اظهار داشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم. در جلسه محاکمه متوجه شدم او دیروز به شعبه دادگاه رفته و رضایت خود را اعلام کرده است.
وی ادامه داد: من همه چیز را به قانون سپردم و در خصوص احتمال رضایت خود هیچ چیز را نمی توان پیش بینی کرد.


مرتضوی مسئولیت کارهایش را قبول نمی کند
وکیل روح الامینی گفت: سعید مرتضوی در جلسه امروز حرف جدیدی نزد و همچنان مسئولیت کارهایش را قبول نمی کند.
طاهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز مرتضوی دفاعیات طولانی را انجام داد و دادگاه با حوصله به حرف هایش گوش داد. مرتضوی در دفاعیات امروز خود حرف های جدیدی نزد.
وی افزود: احتمال می دهد جلسات دادگاه همچنان ادامه داشته باشد زیرا دفاعیات مرتضوی به پایان نرسیده و دو متهم دیگر هنوز آخرین دفاعیات خود را بیان نکرده اند.
وی در خصوص رضایت پدر مرحوم جوادی فر نیز اظهار داشت: از علت آن خبری ندارم اما موکلم به هیچ عنوان در این زمینه از حق خود نمی گذرد و به همین خاطر تا کنون برای کسب رضایت تماسی از سوی مرتضوی مطرح نشده است.
وکیل روح الامینی در خصوص علت عدم حضور موکلش در جلسه دادگاه نیز گفت: امروز برای آقای روح الامینی کاری پیش آمد و به همین علت او نتوانست در جلسه دادگاه حاضر شود. البته همسر وی در دادگاه حضور داشت.
وی در خصوص آخرین دفاعیات مرتضوی نیز گفت: مرتضوی همچنان تمام اتهامات را انکار می کند و تا کنون حرف جدیدی نزده و مسئولیت کارهایش را قبول نمی کند.
این شاکی دادگاه کهریزک گفت: در جلسه امروز نیز قاضی حداد حاضر نشد و مانند جلسات قبل وکیلش به جای او به محل برگزاری محاکمه آمد.
خبرنگاری در خصوص تحقیق درباره مرگ پزشک کهریزک پرسید که کامرانی در پاسخ گفت: به این موضوع تا کنون دادگاه اشاره ای نشده است.
وی همچنین در خصوص شاهدان معرفی شده از سوی متهمان نیز گفت: تا کنون هر شاهدی در جلسه دادگاه حاضر شده براساس نظر قضات بوده و آنها صلاح می دانند که افرادی به عنوان شاهد به دادگاه بیایند.
کامرانی درباره طولانی شدن دفاعیات مرتضوی نیز گفت: این از حقوق او است که به دفاع از خود بپردازد.
47232 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =