فارس و مهر نوشت:

تعدادی از نمایندگان با امضای نامه‌ای از ابوترابی فرد خواسته‌اند که از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف دهد.
میرقسمت موسوی اصل نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از تهیه نامه‌ای در مجلس خطاب به ابوترابی فرد خبر داد و گفت: تعدادی از نمایندگان از ابوترابی فرد خواسته‌اند که از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف دهد. وی افزود: تاکنون 100 نماینده این نامه را امضا کرده‌اند.

 نماینده مردم شبستر با بیان اینکه تعداد امضاکنندگان درخواست از انصراف ابوترابی از انتخابات ریاست جمهوری به 120 امضا رسید، از احتمال کناره گیری ابوترابی خبر داد.
در جریان درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس از محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تعداد امضا درخواست کنندگان از وی برای انصراف از حضور در انتخابات ریاست جمهوری به 120 امضا رسید.

مهر نوشت:

علی علی لو نماینده شبستر در گفتگو با مهر با بیان اینکه احتمال افزایش تعداد امضاها به 200 امضا وجود دارد گفتک به دلیل وحدت و همدلی میان اصولگرایان و نیروهای ارزشی و همچنین ادامه حضور موثر آقای ابوترابی فرد نمایندگان این درخواست را از وی دارند.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد امضا کنندگان و درخواست اکثر نمایندگان مجلس احتمال کناره گیری ابوترابی فرد و صدور بیانیه ای توسط وی وجود دارد.

همچنین اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر گفت: بیش از 100نماینده نامه ای را خطاب به آقای ابوترابی نایب رئیس اول مجلس تقدیم کردند که در آن از وی خواسته اند تا برای بهره مندی از خدمات وی در مجلس شورای اسلامی از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهد.

جلیلی گفت: اعضای فراکسیون اصولگرایان تنظیم این نامه و جمع آوری امضا برای آن را در مجلس آغاز کردند اما امضا کنندگان نامه از هر دو فراکسیون اصولگرایان در مجلس هستند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک کارگر IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    51 0
    بهتر این است که نمایندگان مجلس روز و شب بفکر حل مشکلات و معیشت مردم باشند و هی برای این و ان اعلامیه و درخواست و امضا جمع اوری ننمایند.
  • جلیل IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    33 1
    نیازی به جمع آوری امضا نیست مطمئن باشید ایشون پائین ترین رای را خواهد آورد و در مجلس خواهد ماند
  • بدون نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    3 0
    هر کاری ابزار خاص خودش را می خواهد ... مطمئن باشید بماند هم رای نمی آورد
  • محمد IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    9 0
    نگران نباشید مردم در 24 خرداد حکم ابقا ایشان را در مجلس برای مدت باقی مانده صادر و ابلاغ خواهند نمود.
  • مقیمی IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    9 0
    از این نامه میشه فهمید ایشان تائید نشده اند و همکاران بازگشت محترمانه ایشان را به خانه ملت خواستارند.