روح الله عرب با نفت آبادان درخشید و توانست به تیم ملی هم برسد اما حالا وقت خداحافظی او رسیده است و دیگر قصد ندارد در این تیم بماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عرب در مورد وضعيتش براي فصل بعد مي گويد: «اصلا راضي نيستم با فوتبال آبادان خداحافظي كنم. در طول تمام سال‌هايي كه در اين تيم بودم به اين تيم و باشگاه وفادار بودم، در سال‌هاي گذشته از تيم‌هاي بزرگي مثل استقلال، پرسپوليس، سپاهان، ذوب‌آهن و ... پيشنهاد داشتم كه فقط به‌خاطر نفت از آنها گذشتم. كار زيادي براي نفت نكردم چون من هر چيزي دارم اول از خداست و بعد هم از نفت آبادان.»
او در مورد دلايل جدايی اش مي گويد: «متاسفانه در اين فصل مسائلي را ديدم كه قابل تحمل نبود، كساني كه در سال‌هاي گذشته منافع زيادي از تيم برده بودند، امسال آرزوي افتادن تيم را داشتند و اين براي من سخت بود، فكر مي‌كنم ديگر براي فوتبال آبادان تكراري شده‌ام و بايد جدا مي‌شدم. من با وجود اينكه تازه از بند مصدوميت رها شدم، توانستم 9 گل براي نفت به ثمر برسانم و 5 پاس گل بدهم. هر چند شايد بعضي‌ها معتقد بودند عملكرد خوبي نداشتم اما خدا مي‌داند تمام تلاشم را براي موفقيت نفت انجام دادم.»
عرب در پاسخ به اين سوال كه آيا پيشنهادي هم براي اين فصل داري مي گويد: «بله، از يكي دو تیم تماس گرفتند اما هنوز تصميمي نگرفتم و منتظر مشخص شدن سرمربيان تيم‌ها هستم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =