کیهان نوشت:

یک پایگاه اینترنتی وابسته به فتنه سبز که نظرات میرحسین موسوی را نمایندگی می‌کند و از پاریس مدیریت می‌شود، در گزارشی نوشت: شور و شوقی که ورود هاشمی در میان اصلاح‌طلبان و عده‌ای از روشنفکران ایجاد کرده، در میان مردم دیده نمی‌شود.
کلمه که مدعی است خبرنگارش در سطح شهر با مردم گفت‌وگو کرده، از قول یک مخالف می‌نویسد: مردم مثل مردم کوفه‌اند[!] من به قبر پدرم بخندم اگر رأی بدم. به رأی من و شما نیست، مثل سال 88 مردم به مردم کوفه می‌مونند، یه دفعه تو اوج صمیمیت میگن بریم رأی بدیم. ما موندیم این ملت [...] چطور با این گرانی و مخارج سنگین زندگی می‌کنند، صداشون هم درنمیاد.
کلمه از قول یک نفر دیگر که بازاری معرفی کرده نوشته‌ هاشمی بیاد اوضاع بهتر میشه اما انگار سنش نمی‌خوره و از قول دیگری نقل کرده «موسوی اگر دندان رو جیگر می‌گذاشت الان رئیس‌جمهور می‌شد. و الان نوبت موسوی بود که زهرش را بریزد.
این سایت گروهکی همچنین از قول یک سبز مخالف حضور انتخابات نوشته «این مردم که من دیدم باز هم رأی می‌دهند، هر چقدر تو چاه می‌افتند باز می‌آیند... اگر هاشمی بخواهد رأی بیاورد، رأی قشر سرمایه‌دار را می‌آورد، قشر فقیر به او رأی نمی‌هند. بدبختی همین است».
یادآور می‌شود استناد سایت گروهکی کلمه به عبارت «مردم کوفه» در حالی است که سران فتنه سبز در ماجرای حرمت‌شکنی روز عاشورا (6 دی سال 1388) در صف حرمت‌شکنان ایستادند و خود روی مردم کوفه را به اعتبار تظاهر به خط امام و همراهی با یزید صفتان سفید کردند. از جمله شعارهای مردم در حماسه نهم دی، «لعن علی عدوک یا حسین- خاتمی و کروبی و میرحسین» بود.
 
/2929
 
 
               
               

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mt IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    28 1
    چرا اینقدر خودتو به در و دیوار میزنی؟!!!
  • حامی IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    27 1
    از کیهان انتظاری به غیر از چاپ اینگونه مطالب نداریم ادامه بده برادر