محمد باقر قالیباف در سایت پایگاه انتخاباتی اش می گوید من در حمایت و پایبندی به مدیرانم خط قرمزی ندارم، به همین دلیل در سیستم‌های تحت مدیریت من مشایی ساخته نمی‌شود.

او ادامه می دهد:"برای کار کردن با افراد مختلفی که قرار است تیم مدیریتی مرا تشکیل دهند، شاخص و معیار مشخصی دارم. ملاک من برای تداوم همکاری با مدیران مختلف و همکارانم بر اساس دو معیار اصلی است؛ یکی محبت به ولایت و دیگری کارآمدی.به محض آنکه احساس کنم یکی از نیروهایم از این دو شاخص مهم فاصله گرفته، همکاری خود را با او قطع می‌کنم و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم چنین افرادی اطراف من رشد کنند. یعنی تا زمانی از مدیران و همکارانم دفاع خواهم کرد که هم پایبند ولایت باشند و هم در خدمت به مردم مفید بوده و یک فرد کارآمد به حساب بیایند.

قالیباف در ادامه می نویسد: بارها گفته‌ام که اگر نهادهای نظارتی و ذی‌صلاح مدارکی ارائه کنند و صلاحیت افراد زیرمجموعه مدیریتی بنده را زیر سوال ببرند، یا بزرگان و مراجع با استدلال بخواهند که از او استفاده نکنم، اصراری به ادامه همکاری با آن مدیر مورد نظر نخواهم داشت. دلیلش هم این است که همیشه به قانون و اجرای آن احترام می‌گذارم و معتقدم که باید قانون اجرا شود. پس هیچ خط قرمزی در این زمینه ندارم و به همین دلیل مشایی‌ساز هم نیستم."
4545
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =