مهر نوشت:

اسدالله بادامچیان با اشاره به مواضع حزب موتلفه اسلامی با توجه به تغییر آرایش سیاسی و کناره گیری نامزد این حزب از انتخابات ریاست جمهوری، گفت: موضع حزب موتلفه اسلامی و اینجانب این است که در فرایند وحدت اصولگرایان با حفظ احترام همه کاندیداها، از نامزد نهائی که مورد تائید جامعیتن باشد، حمایت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اظهارات اخیرش در مورد ورود هاشمی به صحنه انتخابات گفت: اظهار نظرم در مورد ورود هاشمی به انتخابات موضع شخصی بوده است نه موضع حزب موتلفه اسلامی.

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه موضع حزب موتلفه توسط دبیرکل به صورت هفتگی اعلام می شود، تصریح کرد: بنده در مصاحبه ام در مورد هاشمی روابط قانونی و معیارها را یادآور شدم.

اسدالله بادامچیان در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم مرتضایی‌فر با اشاره به این‌که اختیار حضور یا عدم حضور افراد در انتخابات با خود آنهاست و نمی‌شود کسی را اجبار به حضور یا عدم حضور کرد، گفت: خود هاشمی باید تشخیص بدهد که در انتخابات شرکت کند یا نه. به نظر من حضور وی برای ایجاد شور انتخاباتی بسیار مفید است.
این عضو حزب موتلفه در ادامه تصریح کرد: حضور هاشمی می‌تواند رقابت‌های انتخاباتی را از حالت دعوا خارج کند و رقابت جدی و قوی به وجود بیاورد و کسانی که بدون حضور هاشمی در انتخابات شرکت نمی‌کردند، اکنون با حضور وی در انتخابات شرکت می‌کنند.
وی در پاسخ به این سوال که مخالفان هاشمی سن بالای وی را یکی از دلایل مخالفت خود با حضور وی می‌دانند، گفت: امام خمینی (ره) در همین سن رهبر انقلاب بودند. سن در عاشورا مطرح نیست و اگر کسی عاشورایی باشد در هر سنی به وظیفه خود عمل می‌کند.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام KW ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    108 7
    به افتخار آقای بادامچیان و به امید پیروزی مردم ایران
  • بدون نام EU ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    8 95
    الان یعنی با هاشمی پیروز می شویم؟ من رای نمی دهم.