ایسنا نوشت:

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که تغییری در تصمیم این جبهه برای معرفی نامزد اصلح حاصل نشده است و حضور نامزدهای گفتمان انقلاب اسلامی برای گسترش مواضع گفتمانی، فرصت مناسبی است.

متن بیانیه جبهه پایداری بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ایجاد جبهه‌ای مستحکم در برابر گفتمان سازش و ارتجاع و جریان‌های وابسته به فتنه و انحراف و رویکردهای تکنوکراتیک از مهمترین رسالت حامیان گفتمان مقاومت و عدالت در زمان کنونی است.

به استحضار ملت شریف ایران اسلامی می رساند جبهه پایداری انقلاب اسلامی جهت انتخاب نامزد اصلح ریاست جمهوری بر اساس وظیفه دینی و انقلابی خود و با ملحوظ داشتن جمیع شاخص های مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پس از تائید و تصویب مصوبه شورای مرکزی توسط شورای محترم فقها، به معرفی جناب آقای دکتر باقری لنکرانی اقدام نموده است و با اتمام ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری نیز تغییری در تصمیم جبهه پایداری حاصل نشده است.

لازم به ذکر است جبهه پایداری همکاری و همفکری و هم افزایی بین نامزدهای گفتمان انقلاب اسلامی را برای تبیین و گسترش مواضع گفتمانی در زمان انتخابات فرصتی مناسب قلمداد می کند.

جبهه پایداری ضمن دعوت نیروهای معتقد به گفتمان مقاومت و عدالت به رصد هوشمندانه و دقیق فضای سیاسی کشور نسبت به برنامه ریزی تخریب فقهای ربانی و بصیر علی الخصوص حضرت علامه مصباح یزدی حفظه الله تعالی هشدار می دهد و این برنامه ریزی ها را طراحی شده توسط مراکز قدرت و ثروت و پیروان گفتمان سازش و ارتجاع می داند.

به فضل الهی امت حزب اللهی و ولایتمدار اجازه پیاده شدن نقشه های شوم دشمنان این کشور را نخواهد داد و ملت قهرمان و آگاه ایران، ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب ادام الله ظله العالی با حضور گسترده در انتخابات پیش رو و با انتخاب نامزد اصلح نقشه های پیچیده دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب خواهند نمود.»
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    28 3
    منظور از مراكز قدرت و ثروت احيانا آقاي محصولي كه نيست؟ هست؟ بالاخره هست يا نسيت؟
  • شیرازی IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    3 0
    آقای لنکرانی در شیراز دانشجو بود بعد که فارغ التحصیل شدبه مردم میگفت من شیرازی هستم و مادرم شیرازیه و در علوم پزشکیه حالا بعد ازگذر زمان مشخص شد که ایشان حقیقت را کتمان کرده / آیا کسی که خودش را مسلمان ومومن معرفی میکند صحیح است که برای پست ومقام دنیوی دست به هرکاری بزند /آبا این است تعریف صداقت ؟