ایسنا نوشت:

سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش نهایی بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که صبح امروز در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با بیان اینکه "امام خمینی(ره) حقیقت را به بشریت غرب در جهل بی‌خبری آموخت"، اظهار کرد: امروز از داخل کشور نواهایی برای سازش به گوش می‌رسد. انسانهایی خود فروخته و قدرت‌طلب برای پر کردن جیب‌هایشان حرف از سازش می‌زنند و رسانه‌های بیگانه نیز به این حرف‌ها دامن می‌زنند؛ کسانی که پیام سازش می‌دهند خائن هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه "تمام دستاوردهای کشور در سایه مقاومت،‌ سازش‌ناپذیری و ادامه راه امام به دست آمده است"، خاطرنشان کرد: باید ایستادگی و مقاومت را ادامه داد. امام فرمود ما تا آخر ایستاده‌ایم و با آمریکا رابطه برقرار نمی‌کنیم. امروز حرف ما همین است، مگر اینکه آمریکا آدم شود و دیگر در منطقه دخالت نکند. اگر سازش کنیم، لکه ننگی بر ملت ایران می‌خورد که صدها سال پاک نمی‌شود زیرا ایران همه را به میدان مقاومت کشانده ولی اکنون عده‌ای در داخل می‌خواهند ایران را از میدان مقاومت خارج کنند. اگر می‌خواستیم سازش کنیم از اول سازش می‌کردیم نه بعد از اینکه شهدا و جانبازان بسیاری را در راه مقاومت تقدیم کردیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید دهان کسانی که حرف از سازش و سیاه‌نمایی می‌زنند را گِل گرفت. در کشور گرانی وجود دارد ولی ما می‌خواهیم اسلام را در جهان حاکم کنیم و باید بهای آن را بدهیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه "عزت، کرامت و استقلال ما به برکت دنبال کردن راه امام خمینی (ره) است"، تصریح کرد: اکنون نیروی دفاعی ما یکی از قویترین نیروهای دفاعی جهان است و هیچ کشوری جرأت حمله به ما را ندارد. اکنون ایران به کشوری تبدیل شده است که عکس رهبران آن در دست مردم کشورهای مختلف است. اینها همه به دلیل دنبال کردن راه و فکر امام خمینی(ره) است.

نقدی در ادامه با بیان اینکه "ایران اکنون در علم و فناوری جزو کشورهای اول دنیا محسوب می‌شود"، اظهار کرد: در گذشته با یک تلفن از سوی آمریکا کابینه کشور عوض می‌شد اما امروز تبدیل به کشوری شده‌ایم که ترکیب کابینه‌های کشورهای دیگر را تعیین می‌کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به اینکه "شبکه‌هایی در داخل کشور با تاثیرگذاری بر نرخ ارز به دنبال این هستند که رفتار سیاسی مردم را تعیین کنند"، اظهار کرد: ارتباط نسبی و سببی با امام خمینی(ره) ملاک نیست بلکه ملاک، کسی است که اندیشه زلال امام(ره) را دنبال می‌کند.

نقدی همچنین با اشاره به بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در خرداد امسال گفت: در مراسم 14 خرداد امسال حساسیت‌های زیادی وجود دارد و جناح‌ها سعی می‌کنند از فضای اجتماع مردم استفاده کنند. در یکی - دو سال گذشته در این مراسم شعارهایی داده شد که نباید داده می‌شد. باید مراقب بود و اجازه نداد که افراد تندرو وارد این مراسم شوند و توسط گروه‌های سیاسی مورد سوءاستفاده قرار گیرند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: اگر کسی خواست شعارهایی غیر از شعارهای مردم بدهد و مردم را تحریک کند،‌ باید سر جایش نشانده شود و بررسی کرد که از کجا آمده است. مراسم امسال نباید هیچ نوع حاشیه‌ای داشته باشد و تحت تاثیر نامزدهای انتخابات نباید باشد تا بتواند مقدمه‌ای برای انتخابات پر شور و آرام باشد.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامی IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    106 4
    این ادبیات جای هیچگونه اظهار نظری رو باقی نمیذاره
  • بدون نام IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    89 7
    در گذشته با یک تلفن از سوی آمریکا کابینه کشور عوض می‌شد اما امروز تبدیل به کشوری شده‌ایم که ترکیب کابینه‌های کشورهای دیگر را تعیین می‌کنیم. دقیقا چند تا کشور را نام ببر.....
  • بی نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    1 0
    کابینه کدوم کشور رو تعین میکنیم مردم کدوم کشور عکس مارو تو دستشون نگه میدارن همه ما دچاره توهم شدیم