فارس نوشت:

کامران باقری‌‌لنکرانی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: از آمدن رفسنجانی از این جهت خوشحالم که ایشان خود شخصا به میدان آمد که به شفافیت انتخابات کمک می‌کند اما از جهت دیگر احساس بدی دارم و با شناختی که از جامعه دارم آرای منفی ایشان در کشور بالا است و یقین دارم رأی نمی‌آورد.
وی افزود: آرای منفی رفسنجانی به این معنی نیست که در کشور طرفدار نداشته باشد بلکه مخالفان جدی که یک اکثریت مهمی را در کشور تشکیل می‌دهند دارد و از این جهت ناراحت می‌شوم و دلم نمی‌خواهد هاشمی رفسنجانی 79 ساله در این سن جایگاهی را که مقام معظم رهبری به عنوان مشاور خود و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تعریف کرده و جایگاه محفوظی است رها کرده و وارد صحنه انتخابات شود.
باقری‌ لنکرانی در مورد صلاحیت و عدم صلاحیت مشایی نیز گفت: تائید و عدم تائید ایشان در حیطه اختیارات من نیست، برخی معتقدند تأیید می‌شود و برخی معتقدند تائید نمی‌شود، در هر دو صورت، افکار ایشان را در مدیریت کشور نمی‌پسندم و قبول ندارم.
وی با انتقاد از برخی اقداماتی که مشایی در حاشیه دولت انجام داد و موجب ضرر منافع ملی ما شد ابراز داشت: اعلام طرفداری از مکتب ایرانی در اوج بیداری اسلامی، دقیقا تکمیل جورچین دشمن جمهوری اسلامی بود تا استکبار مدعی شود این‌ها بی‌جهت از اسلام دم می‌زنند و در واقع به دنبال منافع و اقتدارشان در منطقه هستند.
لنکرانی ثبت‌نام برخی از شخصیت‌ها، از جمله هاشمی رفسنجانی را که شخصا وارد میدان شده اند مثبت خواند و گفت: اما آفتی که در کنار این افراد ممکن است رخ بدهد این است که برخی‌ها تلاش می‌کنند با دوگانه‌های تقلبی این انتخابات را پیش ببرند.
وی افزود: در انتخابات پیش رو برای انتخاب فرد اصلح با معیارهای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در بین نگاه‌های مختلف، وظیفه رأی‌دهندگان را تا حدودی نسبت به گذشته پیچیده‌تر کرده است.
استفاده از مدیران استانی در کابینه دولت یازدهم
باقری‌ لنکرانی، گسسته‌تر شدن حلقه مدیریتی را یکی از برنامه‌های دولت یازدهم اعلام کرد و گفت: با گسسته‌تر شدن حلقه مدیریتی دولت یازدهم مدیران خارج از این حلقه نیز امکان حضور در سطح کلان کشور را به دست می‌آورند.
وی افزود: یکی از اقدامات خوب دولت نهم این بود که به همه میدان داد چون قبل از آن مسئولیت‌ها بین یک تعداد مشخص توزیع می‌شد.
کاندیدای جبهه پایداری با اشاره به اینکه ما در دولت یازدهم بنا داریم، این جمع را گسترده‌تر کنیم ابراز داشت: برای گسترده‌تر شدن این جمع نگاه‌مان به استان‌ها بیشتر می‌شود چون معتقدیم مدیران استانی باید حضور جدی‌تر در کابینه یازدهم داشته باشند. همه کشور صرفا تهران نیست و ما نخبگان زیادی در استان‌های کشور داریم که این‌ها می‌توانند در مدیریت کلان کشور مؤثر باشند.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    52 4
    شما نگران آراي منفي ايشان نباشيد،شما بهتر است در توهمات خود كابينه تان را تشكيل دهيد،چون مردم منتظر شما وكابينه شما هستند،چقدر مردم!مردم!ميگوييد همه شعار ميدهند مردم!وقتي كار از كار گذشت !مردم .... !!!؟؟
  • حقیقت گو IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    49 2
    "اما از جهت دیگر احساس بدی دارم و با شناختی که از جامعه دارم آرای منفی ایشان در کشور بالا است و یقین دارم رأی نمی‌آورد." از اینکه رقیب انتخاباتی اش (یعنی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی) رای نمی آورد احساس بدی دارد؟!!!!!!!! این دیگه چه جور کاندیداییه؟!! آهان مال جبهه پایداریه!!
  • بدون نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    34 3
    ارا منفی خودتان چطور؟
  • بدون نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    34 3
    تو خودتو با نام هاشمي و مشايي مطرح كن! بگو ديگه چي؟!
  • بدون نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    36 3
    آرای منفی هاشمی بالا است؟!! مگه رای منفی هم در انتخابات داریم؟! خب اگه انتخاب گروهی معدود شخص دیگری باشد که به او رای خواهند داد. پس رای منفی چه صیغه ایست؟! مهم این است که اعتبار و وزن و شخصیت و کلانیت و مدیریت و درایت و عقلانیت و مردم داری و از همه مهم تر ولایت مداری ایشان از همه بالاتر است و مانند ایشان نداریم. به خودت زحمت نده... بخواهی نگاهش کنی کلاهت میافتد.
  • بدون نام US ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    39 3
    درود بر هاشمی
  • ali IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    46 3
    آقای لنکرانی شما درباره رای خودتون نظر بده که اصلا معلوم نیس 4 رقمی بشه ، نه رای آقای هاشمی. در ضمن خدمت گذاری شما و دوستان شما به ملت رو دیدیم خواهشا بسه دیگه برادر!
  • بدون نام IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    37 5
    شما بهتره در مورد ارای منفی خودت حرف بزنی. ما طرفدارای هاشمی ثابت خواهیم کرد. 25 خرداد با هم حرف می زنیم.
  • ابي IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    39 5
    من خودم آقاي رفسنجاني رو از بعضي جهات قبول ندارم اما به تجربه و قدرت ايشون شك ندارم فكر ميكنم در شرايط كنوني تنها راه نجات كشور و نجات مردم از اين وضع اسفناك روي كار آمدن ايشان است ك حدالقل كمي اوضاع اقتصادي مردم و اوضاع بين المللي ايران و شرايط آشفته كشور بهبود پيدا كنه. معتقدم هيچكس به سرعت ايشون نميتونه اوضاع رو درست كنه به خدا خسته شديم ازين وضع با اين شرايط نه آزادي داريم نه ميتونيم ازدواج كنيم نه آرامش رواني داريم و نه اوضاع مالي مطلوب.
  • حامی DE ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    شاید هاشمی 5 میلیون رای منفی داشته باشه ...اما لااقل 20 میلیون رای موافق داره شما هم درسته که شاید رای منفی نداشته باشین اما آرا موافق شما به میلیون هم نخواهد رسید
  • بدون نام IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    113 4
    معلوم میشه شفافیت ...
  • بدون نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    بازم درود به شرفت دکتر...فکر کنم اولین کسیه که در مورد صلاحیت یا رد مشایی اظهار نظر قطعی نکرده.... بقیه که از شدت ترس دارن ذکر میگن که رد صلاحیت شه....همه کسانی که منافعشون رو در صورت ادامه را ه بیشتر از پیش در خطر میبینن
    • بدون نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
      133 9
      اشتباهی مثبت دادم.به نظرم طرفدارای مشایی قشر خاصی هستن!!!
    • حقیقت گو IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
      131 8
      اما از جهت دیگر احساس بدی دارم و با شناختی که از جامعه دارم آرای منفی ایشان در کشور بالا است و یقین دارم رأی نمی‌آورد." از اینکه رقیب انتخاباتی اش (یعنی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی) رای نمی آورد احساس بدی دارد؟!!!!!!!! این دیگه چه جور کاندیداییه؟!! آهان مال جبهه پایداریه
    • بدون نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
      154 3
      تو انتخابات ارای منفی شمرده نمیشه!! مثبت ها رو بشمر!!
  • محمد IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    شما نگران رای آقای هاشمی نباش - نگران اون 2-3 هزار رای خودتون باشین !
    • alireza IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
      زنده باد سردار سازندگی هاشمی رییس جمهوردولت یازدهم
  • بدون نام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    عزیز لطفا شما در مورد برنامه های خودتان صحبت کنید ودر مورد دیگران اظهار نظر نکنید
  • بدون نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    خوشابحال هاشمی که هم جاذبه دارد و هم دافعه شما که عضو خنثی در طبیعات بشمار می روی و اصلا در موردرای شما حرفی در میان نیست
  • بدون نام IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    46 5
    برای تعیین منفی مثبت، کافیه نظرات و منفی مثبت ها رو در خبر انلاین پیگیری کنید تا حساب بیاد دستتون!
    • حبیب IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
      3 23
      آقا توروخدا به آمار خبرآنلاین اکتفا نکنید بعدا که کاندیدتون رای نیاورد بگید تقلب شده!