دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 00:52
+ A - شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 13:19:00 چاپ
امتیاز به مطلب 84 نفر

اعلام نامزدی داوود احمدی‌نژاد و جواد اطاعت در آخرین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری/برادر رئیس جمهور: به پشتوانه ملت سیلی محکمی به آمریکا خواهیم زد

سیاست > انتخابات - امروز ساختمان وزارت کشور پذیرای چهره‌های زیادی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز پنجمین و آخرین روز ثبت‌نام از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل وزارت کشور است که با ورود برادر رئیس جمهور برای اعلام نامزدی در انتخابات آتی آغاز شد.
داود احمدی نژاد برادر رئیس جمهور که اخیرا انتقاداتی را درباره دولت برادرش و نزدیکی وی با مشایی مطرح کرده بود، با حضور در ستاد انتخابات کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. وی در جمع خبرنگاران گفت که قصد حضور مستقل در انتخابات را دارد. به گزارش فارس احمدی نژاد در مورد هدفش از ثبت نام نیز به گفتن این جمله بسنده کرد که در جمهوری اسلامی اسلامی جز «خدمت» نمی توان پاسخ دیگری به این سوال داد.
احمدی نژاد پس از نام نویسی در ستاد انتخابات کشور در گفت و گوی با ایرنا، درباره علت حضور خود گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ هدفی بالاتر از خدمت به مردم نیست چرا که در این نظام شرط اصلی همانطور که شهید بهشتی گفت که ما شیفتگان خدمت هستیم نه تشنگان قدرت، خدمتگزاری و خدمت کردن به مردم است. برادر رییس جمهوری در ادامه اظهار داشت: در صورتی که رییس جمهور شوم تمام تلاش خود را در جهت خدمت به نظام جمهوری اسلامی به کار خواهم گرفت و سعی می کنم کشور را در سطوح علمی بیش از پیش ارتقاء دهم.
وی همچنین از اولویت کاری خود را در صورتی که رییس جمهور شود تمرکز بر روی مسایل اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: البته نظام جمهوری اسلامی ایران در سطوح فرهنگی و سیاسی از بالاترین رشد برخوردار هستند که استکبار جهانی در این راستا مستاصل از مردم است. طبق بیانات امام راحل و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی به پشتوانه ملت چنان سیلی محکمی به آمریکا خواهیم زد که نتواند هجمه های خود را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران عملیاتی کند.  
 
دومین چهره سیاسی مطرحی که امروز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد جواد اطاعت عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی بود. این چهره اصلاح طلب چندی پیش گفته بود که سیدمحمد خاتمی از وی خواسته است که ثبت نام کند.
گفتنی است تاکنون 366 نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند که از این تعداد 75 نفر در روز اول، 69 نفر در روز دوم، 99 نفر در روز سوم و 123 نفر در روز چهارم با حضور در ساختمان فاطمی نامزد انتخابات شدند.
در  آخرین روز ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام افرادی ازجمله محمدباقر قالیباف، علی‌اکبر ولایتی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد و محمد شریعتمداری که پیش از این اعلام کاندیداتوری کرده بودند، محتمل به نظر می‌رسد.
/2929
 
مطالب مرتبط
نظرات 24
  • بدون نام شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 14:22:22
    260 16 پاسخ به این نظر
    نههه! هیچکدوم در حد رییس جمهوری ایران نیستن ایشالا امروز اصل کاریا بیان.
  • محسن شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 14:38:04
    174 26 پاسخ به این نظر
    آقای اطاعت یک اصلاح طلب واقعی است.
    • بدون نام شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 15:58:34
      13 0
      بعید میدونم تایید صلاحیت بشه چون برا نمایندگی هم بعد از مجلس ششم رد صلاحیت شد .دکترای علوم سیاسی از امریکا داره.
    • بدون نام شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 16:55:35
      7 6
      زنده باد . . .
  • بدون نام شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 17:00:36
    30 6 پاسخ به این نظر
    خاتمي کجايي ؟ جايت خاليست
  • محمود شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 17:16:37
    24 4 پاسخ به این نظر
    به امید خدا سردار سازندگی میاد به صحنه و بهار خزان مشه.
  • بدون نام شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 17:00:00
    22 1 پاسخ به این نظر
    آقای داود احمدی نژاد ، صبر کنید تا رد صلاحیت نشوید بعد سیلی به امریکا بزنید!
  • بدون نام شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 16:03:45
    19 5 پاسخ به این نظر
    آقای اطاعت مردبزرگی است وامان از یک احمدی نژاد دیگه همه اختلافات دوبرادر برای امروز بود و ازقدیم گفتند برادرا دعوا کنند ابلهان باور کنند
  • بدون نام شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 16:26:58
    19 6 پاسخ به این نظر
    باز هم یک احمدی نژاد!
  • امير شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 16:31:07
    14 3 پاسخ به این نظر
    يك ماه پيش تو همين صفحه خبرانلاين گفتم آقاداودشماهم ميخواي رييس جمهوربشي؟ صد وهفتادتاموافق داشت ...ديديد؟
  • ملت شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 16:52:53
    14 1 پاسخ به این نظر
    که با این درد اگر دربند درمانند در مانند
  • علی شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 15:05:40
    13 2 پاسخ به این نظر
    عزیزم! تو مثلا منتقد این دولتی ولی خودت هم میدونی که به خاطر فامیلیت کاندیدا شدی! آخرین پست مهم شما چی بوده که الان ادعای اداره کردن یک مملکت رو داری؟
  • بدون نام شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 16:52:46
    12 5 پاسخ به این نظر
    اقای اطاعت یه مرد واقعیه. البته با اومدن هاشمی، اقایان روحانی، جهانگیری، اطاعت و چند تن دیگه به نفع ایشون کنار میکشن.
  • مرتضی شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 15:07:28
    11 4 پاسخ به این نظر
    به پشتوانه ملت یه سیلی محکم به گوش کسانی که با سیاست مصاحبه کردن تا معروف شن میزنیم !! با رای ندادن به اون ها !!
  • مهدی شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 15:45:08
    11 8 پاسخ به این نظر
    جواد اطاعت بهترین گزینه است و من شناخت کاملی از ایشان دارم. انشاالله که رای بیاورد.
  • جواد شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 15:09:42
    10 3 پاسخ به این نظر
    مشایی فقط یک بازی سیاسی بود گزینه مورد نظر دکتر برادرشان است
  • بدون نام شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 15:23:07
    9 1 پاسخ به این نظر
    تجربه نشون داده اونایی که دست بزن دارن و با سیلی زدن شروع می کنن، وقتی انتخاب شدن در نامه نوشتن و تبریک و تسلیت گفتن به همونایی که قرار بود تو گوششون بزنن، دست بقیه رو از پشت می بندن!
  • زنده باد ایران شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 15:26:42
    8 5 پاسخ به این نظر
    کاشکی خاتمی می امد اما در نبودش میشه ب افرادی مثل اطاعت یا عارف دل بست هرکس بیاد تا چند سال باید خراب کاری هایه احمدی نزادو درست کنه کاشکی مردم زود باور نبودن بیشتر فکر میکردن تا.....
  • بدون نام شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 15:36:19
    4 29 پاسخ به این نظر
    نه سازش نه تسلیم/نبرد با امریکا
  • بدون نام شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 16:50:19
    2 37 پاسخ به این نظر
    آقاى داوود احمدى نژاد از حرفاش معلوم هست كه به فكر ملت هست و در مقابل امريكا ايستادگى ميكنه
  • اسماعیل شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 19:21:33
    1 0 پاسخ به این نظر
    که با این درد اگر دربند درمانند در مانند
  • بدون نام شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 21:12:35
    1 2 پاسخ به این نظر
    کاندیدای اصلی دولت همین داووده و اختلافات وی با برادرش و آمدن رحیم مشائی همش فیلمه.داود داره همه اصولگراها رو دور میزنه.
  • بنده خدا شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 21:13:35
    1 4 پاسخ به این نظر
    نظر همه عزیزان محترم ، ولی چیزی که من درک میکنم اینکه اگرکسی می خواهد واقعا به ملت خدمت کند بی چون وچرا از ولایت تبعیت کند چون ملت شریف و بزرگ ایران پشتیبان ولایت فقیه و امام خامنه ای می باشند گرچه بعضی ها بخواهند از حمایت آقا سوء استفاده نمایند قبول فرمایید ملت ایران همه مسائل را میدانند ، ماشهید ندادیم که براحتی از انقلاب و رهبرمان عبور کنیم ، ما با رهنمودهای رهبری از همه مشکلات و سختیها عبورکردیم وحال نیز با تمام توان از کسانیکه بخواهند از موقعیت خود سوء استفاده کنند در هر پست ومقامیکه باشند با پیروی از رهبر انقلاب عبور خواهیم کرد حال میخواهد برادر ، خواهر یا خود آمریکا باشدرئیس جمهور بی ولایت نمی خواهیم و این را در پای صندوقهای رای جواب خواهیم داد به امید حضور گسترده همه مردم ایران
  • محمدباقر شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 21:38:25
    0 5 پاسخ به این نظر
    داوداحمدی رای میاره
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.