ماجرای انتخاب سرمربی پرسپولیس دوباره وارد مراحل پیچیده‌ای شده است.

میثم بهرامی / استعفای یحیی گل‌محمدی، پرسپولیسی‌ها را چند روز زودتر از موعد وارد فاز انتخاب سرمربی کرده است. از روزی که یحیی استعفایش را رسانه‌ای کرد تا به حال، اسم‌های مختلفی مطرح شده‌اند و هیچ کدام از آن‌ها هم تکذیب نشده است. رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از آنکه یحیی از سرمربیگری کناره‌گیری کند، کمیته فنی جدید باشگاه را راه‌اندازی کرد تا اعضای آن جمع‌بندی‌هایی در مورد گزینه‌های سرمربیگری فصل آینده انجام دهند. هنوز یک روز از اولین جلسه این کمیته نگذشته بود که یحیی استعفایش را تقدیم مدیرعامل کرد و گفت که از پرسپولیس می‌رود. پیش از رسانه‌ای شدن استعفای گل محمدی، اعضای این کمیته از یحیی خواسته بودند که برای فصل بعد برنامه بدهد. او البته تنها گزینه سرمربیگری فصل بعد نبود و این کمیته می‌خواست از نفرات دیگری هم برنامه بگیرد. اما حالا که یحیی رفته، بحث برنامه گرفتن تعطیل شده و پرسپولیسی‌ها رسما وارد مذاکره با گزینه‌های مورد نظر خود شده‌اند.
باشگاه پرسپولیس چهارشنبه اعلام کرد که سرمربی این تیم تا 48 ساعت دیگر معرفی می شود اما حالا که 48 ساعت از آن وعده گذشته، نه تنها سرمربی معرفی نشده، بلکه ماجرا پیچیده تر شده است.
پنجشنبه دومین جلسه کمیته فنی پرسپولیس هم برگزار شد و پس از آن باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد انتخاب سرمربی برعهده کمیته فنی و زیر نظر علی پروین است. اما هنوز 24 ساعت از اعلام این تصمیم نگذشته که محمد رویانیان مدیرعامل سرخپوشان تصمیم جدیدی گرفته! او شخصا با دو گزینه مورد نظرش وارد مذاکره شده و به طور موازی در کنار کمیته فنی، با گزینه‌ها صحبت می‌کند. رویانیان که با علی دایی و محمد مایلی‌کهن مذاکره کرده می‌گوید: «صحبت‌هایی مطرح شده و همچنین خواسته‌هایی از من وجود دارد که باعث شده با علی دایی و محمد مایلی‌کهن مذاکره کنم. البته می‌دانم که علی دایی قراردادش را با راه‌آهن تمدید کرده اما من به عنوان مدیرعامل باشگاه این حق را دارم که با او مذاکره کنم. به نظرم مشکل پرسپولیس مربی نیست. مشکل پرسپولیس یک بیماری است که باید این بیماری را رفع کنیم. مربی را یا من انتخاب می‌کنم یا کمیته فنی!»
رویانیان در حالی این حرف را می‌زند که هنوز تجربه انتخاب مانوئل ژوزه از یاد هواداران نرفته. سال گذشته که پرسپولیس به دنبال یک گزینه خارجی بود، ژوزه آن‌قدر دیر به تیم اضافه شد که دیگر کار از کار گذشته بود. او آن‌قدر دیر سرمربی پرسپولیس شد که تمام بازیکنان جدید جذب شده بودند و فقط توانست نیلسون را به تیم اضافه کند. مراحل انتخاب سرمربی پرسپولیس در فصل گذشته آن‌قدر طولانی شده بود که دیگر حوصله هواداران هم سر رفت. در طول این دوره هم هر چند روز نام یک گزینه جدید مطرح می‌شد تا اینکه بالاخره ژوزه به عنوان سرمربی معرفی شد.
اخبار ضد و نقیض این روزها هم یادآور اتفاقات فصل گذشته است. به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس دوباره قطاری از نام‌های مختلف را ردیف خواهد کرد و آن‌ها را گزینه سرمربیگری‌اش می‌داند. در این میان رسانه‌ها هم مجبورند هر لحظه یک نام جدید را مطرح و مذاکره با دیگری را تکذیب کنند.
خبرآنلاین سعی می‌کند در این روزها که آشفته بازار اخبار سرمربیگری پرسپولیس است، کمتر به نام گزینه‌های احتمالی اشاره کند و تا زمانی که خبری موثق نباشد، از انتشار آن خودداری کند. به نظر می‌رسد علی دایی هم با وجود اعلام رویانیان، گزینه‌ای چندان جدی برای سرخپوشان نباشد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =