ایسنا نوشت:

در سومین روز از ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری، همچنان بازار حاشیه‌ها داغ است، برخی چهره‌های شاخص سیاسی کشورمان به هر دلیلی نسبت به ثبت نام در انتخابات تعلل و آن را به روزهای پایانی ثبت نام موکول می‌کنند.
در مقابل مردم عادی به واسطه فرصتی که شاید ضعف‌های قانون انتخابات در اختیارشان گذاشته به وزارت کشور می‌روند، تا به زعم خود رییس‌جمهور شوند، اما این ضعف‌های قانونی که طی سنوات گذشته از دید مسوولان مغفول مانده به رییس‌جمهور شدن ختم نمی‌شود، این ضعف‌ها چنان جسارتی به برخی بخشیده که نه تنها خود را رییس جمهور آینده ایران، بلکه منجی بشریت معرفی می‌کنند!
در دقایق اولیه سومین روز از ثبت‌نام داوطلبین ریاست جمهوری محمدعلی فارسی فرزند حسین 32 ساله دارای تحصیلات لیسانس رشته ادبیات با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یک نفر در کشور باید همه حقایق و چیزهای پنهان را که کسی نمی‌داند به مردم بگوید.

 

وی که مدعی بود دو سال پیش یک شب روح به او وارد شده است مدعی شد: ثابت می‌کنم که من کسی هستم که از طرف خدا آمده‌ام و دو سال است که ظهور کرده‌ام، اما قبل از آن یک آدم عادی بودم.

 

وی ادعا کرد: یکی از فتواهای من این است که تمام صدقات و نزولات به حساب یک نفر ریخته شود.

 

به گزارش ایسنا، همچنین پیش از ظهر امروز مردی 34 ساله از استان گلستان دارای مدرک دکترای علوم سیاسی با مراجعه به وزارت کشور جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری هدف خود را خدمت به ملت معرفی کرد و گفت: هدفم رابطه با غرب است.

 

از دیگر چهره‌های حاشیه‌ای داوطلب برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، تاجر انگشتر در سوریه بود که گفت: چهار فوق‌دیپلم، یک لیسانس و چهل هنر دارم و در حال حاضر 42 و نیم سال سن دارم.

 

وی با اشاره به این‌که در دوره گذشته ریاست جمهوری خارج بودم و نتوانستم ثبت نام کنم، گفت: در این دوره انتخابات مجلس نیز شرکت کرده بودم و آمده‌ام شرکت کنم، دو سال پیش که در جوار حضرت زینب (س) بودم به من الهام شد، امروز با 10 فرمان و 10 دستور به میدان آمده‌ام.
همچنین رمضانعلی که خود را ایرانی‌الاصل می‌دانست به خبرنگاران تاکید کرد که در خطاب او از کلمه مهندس و دکتر استفاده نکنند وی مدعی بود قانون اساسی را کاملا می‌داند و می‌گفت بهتر است از کاندیداهای عزیز و مهربانی که برای ریاست جمهوری داوطلب می‌شوند، در مورد قانون اساسی بپرسیم.

 

فرد دیگری که خود را جانباز شیمیایی و سردار معرفی کرد، می‌گفت دو روز است از گیلان برای ثبت نام آمده به علت ناقص بودن مدارکش او را ثبت‌نام نمی‌کنند. وی که از این مساله ناراحت بود،دچار حالت حمله شد که وضعیت جسمی وی از سوی مسوولان ستاد انتخابات کشور جهت بهبود مورد رسیدگی قرارگرفت.

 

از دیگر حاشیه‌ سازان سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور جوانی 22 ساله‌بود که می‌گفت می‌خواهد دیپلم تربیت‌بدنی بگیرد و هدفش خدمت صادقانه به مردم است و در این راستا هرکاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد.
وی گفت: آمده‌ام که آمریکا و اسرائیل را نابود کنم .
وی معتقد بود: تمام فوتبالیست‌ها به او رای خواهند داد.

 

همچنین امروز فردی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور آمد، که مدعی بود برخورداری مردم از ملاقات سریع و آسان با مسوولان از اهداف اوست.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    1 0
    بازار شام شده ستاد انتخابات