فارس نوشت:

روح‌الله احمدزاده کرمانی معاون سابق رئیس جمهور و استاندار سابق فارس در بدو ورود به ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رنگ انتخاباتی من سرخ است و هدفم تحقق حماسه سیاسی است.

وی افزود: شعارم متناسب با شرایط کنونی انتخاب شده؛ شعارم دولت جوان، عدالت، قانون‌گرایی و وفاق ملی است که این سئوال بر اساس آسیب‌شناسی وضع موجود انتخاب شده است.

احمدزاده در پاسخ به این سئوال که آیا از احمدی‌نژاد در کابینه استفاده می‌کنید ادامه داد: از هر کسی که اهل خرد، اجماع، استفاده از آرای نخبگی و کارشناسی در بدنه کشور و کارهای بزرگ باشد استفاده می‌کنم.

استاندار سابق فارس گفت: انتقادات من به آقای احمدی‌نژاد از جنس انتقادات درون‌گفتمانی است چرا که من هنوز به گفتمان 3 تیر 84 احمدی‌نژاد باور دارم و تلقی من این است که این گفتمان می‌تواند منشأ گفتمان‌سازی مجدد در حوزه ملی و منشأ رأی‌سازی شود.

احمدزاده در پاسخ به سئوالی در مورد حلقه انحرافی گفت: معمولاً در حاشیه همه دولت‌ها در گذشته از دولت شهید رجایی گرفته تا دولت آقای هاشمی و خاتمی و احمدی‌نژاد متأسفانه جریاناتی به وجود آمد که این جریانات با استفاده از ظرفیت قانونی و اختیاراتی که داشته‌اند مبادرت به سوءاستفاده کردند و اندیشه‌های غلط و ناصحیح را ترویج دادند که این موضوع منشأ انحرافاتی شد و نظم عمومی کشور را در حوزه اقتصاد به هم ریخت.

وی در پاسخ به این سئوال که ارتباط شما با علما و مراجع چطور خواهد بود اظهار داشت: باور من این است که نهاد حاکمیت در ایران برآمده از روحانیت است و این ارتباط باید ادامه داشته باشد.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =