تسنیم نوشت:

حجت‌الاسلام محمد حسین موسی‌پور دبیر ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان با اشاره به جلسه امروز این ائتلاف گفت: جلسه امروز با حضور همه اعضای ائتلاف تشکیل شد و در نهایت به جمع‌بندی‌های خوبی نیز رسیدیم. با توجه به اینکه نتایج نظرسنجی‌ها بسیار به هم نزدیک و فاصله کاندیداها اندک است، بنابراین ادامه بحث برای رسیدن به نتیجه و معرفی کاندیدای نهایی به جلسه بعدی موکول شد.
دبیر ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان با بیان اینکه جلسه بعدی ائتلاف فردا برگزار می‌شود، تصریح کرد: تلاش داریم که تا پایان زمان ثبت‌نام، نظر نهایی ائتلاف اعلام شود؛ البته برای ثبت‌نام آن فرد حتماً نظر واحد ائتلاف اعمال می‌شود.
به گفته وی، با توجه به اینکه اعضای ائتلاف از قبل برای رسیدن به نظر و کاندیداهای نهایی و همینطور برای اینکه از تکثر کاندیداهای اصولگرا کاسته شود، توافق کرده بودند، قرار است در ائتلاف به نظر واحد برسیم و همه اعضای ائتلاف نیز به این توافق پایبند باشند.
موسی‌پور در ادامه اظهار داشت: ائتلاف پنج‌گانه فردا نیز جلسه خواهد داشت و اگر در این جلسه به جمع‌بندی نهایی برای معرفی کاندیدای واحد نرسیم این جلسات تا پایان روز ثبت‌نام ادامه دارد. اما اگر در این جلسه به نتیجه‌ نهایی رسیدیم، کاندیدای واحد معرفی شده و زمان ثبت‌نام او نیز اعلام خواهد شد.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =