تسنیم نوشت:

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه درخصوص تمهیدات دستگاه قضایی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بخشنامه تشکیل ستادهای پیشگیری چند وقت گذشته توسط این دستگاه صادر و قرار شده در سراسر کشور ستادهای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی به منظور همکاری با ناظران و مجریان انتخابات ایجاد شود.
وی افزود: دادسراها نیز شعبه‌هایی را اختصاص دادند که پرونده‌های تخلفات انتخابات را پیگیری و بررسی کنند.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه ستادهای پیشگیری در سراسر کشور تشکیل و فعالیت‌ خود را آغاز کرده‌اند، اظهار داشت: هم‌اکنون این ستادها جلسات خود را با محوریت دادستان کل کشور در مرکز و در استان‌ها با محوریت دادگستری‌ها برگزار می‌کنند.
وی در ادامه به گزارشات ارسال شده به این قوه در زمینه تخلفات انتخاباتی نیز اشاره کرد و گفت: بعضا گزارش‌هایی مبنی بر سوءاستفاده از امکانات دولتی و ظرفیت‌های عمومی در جهت حمایت و معرفی کاندیدایی داشته‌ایم.
وی ادامه داد: حتما استفاده از امکانات دولتی و امکانات عمومی متعلق به مردم برای حمایت از یک کاندیدای خاص خلاف شرع و قانون است و مرتکب شونده از نظر قانونی قابل تعقیب خواهد بود.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    38 5
    ما كه تاحالا برخوردي نديديم تازه هر هفته هم با بودجه بيت المال به استانهاي مختلف مي روند وكارناوال تبليغاتي به راه مي اندازند و پرچم رد وبدل مي كنند