دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه هاشمی در جریان فتنه نه تنها ساکت نبود، بلکه نامه بی‌سلام و خداحافظی برای رهبری نوشت، گفت: با آمدن و رفتن یک نفر چیزی کم یا زیاد نمی‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در همایش حماسه سیاسی و اقتصادی با گفتمان امام و رهبری در مسجد عشقی قائم شهر، توجه به اصل ولایت‌پذیری را برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه عقلی و شرعی رای‌دهندگان دانست.
وی افزود: برای شناخت فرد اصلح علاوه بر شناخت میزان ولایت‌مداری و خدا ترس بودن وی باید دانست که کاندیدای مورد نظر در جریان فتنه چه نقشی داشت، چه میزان سکوت کرد و آیا سر بزنگاه به داد ملت و نظام رسید و حامی ولایت بود؟

وی درباره میزان اهمیت حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری بیان داشت: با آمدن و رفتن یک نفر چیزی کم یا زیاد نمی‌شود، هاشمی در جریان فتنه نه تنها ساکت نبود بلکه نامه بی‌سلام و خداحافظی برای رهبری نوشتند و اینکه در دو دوره ریاست جمهوری وی، اوضاع بهتر از اینها بود. همچنین در دوره ایشان اصلاح‌طلبان روی کار آمدند، گویا ایشان می‌خواستند اصلاح‌طلبان روی کار بیایند.
دبیر کل جبهه پایداری در ادامه سخنانش تصریح کرد: ممکن است یکی هاشمی را قبول داشته باشد ولی من ایشان را قبول ندارم.
دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به زمزمه انتخابات آزاد که از سوی برخی افراد شنیده می‌شود، بیان داشت: این حرف‌ها برای این است تا زمینه بهانه‌سازی‌های آینده را فراهم کنند.
دیگر اظهارات آقا تهرانی به نقل از فارس به شرح زیر است:
*باید تحقیق کرد کدام فرد ویژگی مردمی، حزب‌اللهی و ولایت‌مداری را بهتر دارد تا به عنوان فرد اصلح به او رای داده شود.
*ما باید دقت کنیم از بین 40 یا 50 کاندیدای احتمالی که به نظر خوب می‌آیند اسامی‌شان را بگذاریم تا نمره دهند، هر که بیشترین نمره را کسب کرد اصلح‌ترین خواهد بود. پس اگر ما بهترین‌ها را انتخاب کنیم مردم نیز بهترین انتخاب را خواهند داشت.
*از جمله مواردی که قرار بود در برنامه تحول اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها در دولت احمدی‌نژاد اتفاق بیفتد اسلامی‌شدن بانک‌ها بود که اجرایی نشد.
*نظر آقای فتاح اصلح بودن لنکرانی بود که اعلام کرد حاضرم برای لنکرانی رأی جمع کنم، جلیلی هم برای آمدن اعلام آمادگی نکرد، دوباره فرصتی به آقای جلیلی داده شد که فکر کنند ولی ایشان باز هم برای به صحنه آمدن به نتیجه نرسیدند. در جلسه‌ای هم که لنکرانی با آقای جلیلی داشت، آقای جلیلی چیزهایی به آقای لنکرانی گفتند و همه بر روی آقای لنکرانی توافق کردند و بر اساس این توافق قرار شد لنکرانی به صحنه بیاید.
*برخی از سخنانی که احمدی‌نژاد می‌گوید شدنی نیست ولی لنکرانی برنامه‌های زیادی دارد.

*اگر ولایت فقیه نباشد مسئولان استخوان هم را می‌خورند. رهبری همه چیز را نقد و راه را روشن می‌کند، ما با ایستادگی در پای سخنان‌مان در سه اصل اخلاص در برابر خدا، تابعیت ولایت فقیه و صداقت در برابر مردم حتما به نتیجه خواهیم رسید.
 /29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    42 5
    مسئولان "استخوان" هم را می‌خورند!
  • محمد IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    18 21
    آره واقعا راست گفتن !!!!
  • asd IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    61 8
    تا دیروز که تمام حرفای احمدی نژاد شدنی بود.او شده بود پیر و مرید شما آقای آقا تهرانی عزیز!دست شما برای مردم رو شده
  • سعدی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    12 7
    من هاشمی را قبول ندارم!!!!!! متاسفانه شما دچار خود شیفتگی شده اید آفرین قبول نداشته باش
  • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    3 0
    قبول داشتن یا نداشتن هاشمی توسط شما خیییییییییییییییلی مهم است !!!!!!!! لطفا هاشمی را قبول داشته باش !!!!!!! یه وقتی هاشمی سکته می کنه چون اگه تو قبولش نداشته باشی دیگه نمی تونه زندگی کنه !!!!!! وای وای و واویلا چه مصیبتی که تو هاشمی را قبول نداری !!!!!!! راستی تو کی هستی و از کجا آمدی ؟؟؟!!!!