محمد رویانیان در برنامه 90 از هواداران تیمش عذر خواست .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمد رویانیان در برنامه 90 و درباره شکست تیمش در بازی مهم فینال حذفی گفت:«از هواداران با شعور ، با فرهنگ کشورمان که 30 میلیون ایرانی هستند عذر می خواهم. اگر دیشب می بردیم دیگر این حرف ها نبود. ما در فینال باختیم کل فصل مان زیر سئوال رفت. یک گله هم از سئوال شما دارم. این بچه ها در نیم فصل دوم عالی بودند. تیمی که تا فینال آمده ، خیلی هم بد نبودهدر 11 سال گذشته ، 22 جام اهداء شده وکل سهم پرسپولیس از این جام ها ، 4 جام بوده است. بنا بر این یک مشکل ریشه ای پرسپولیس است. مدیرها مدام عوض شدند یا یکی هم مثل من در 1.5 سال 4 مربی عوض کردم. فشار جمعیت باعث شد استیلی برود ، بعد هم که دنیزلی رفت. مانوئل را هم که قصه اش را می دانید. این مشکل اساسی ماست.»
او درباره انتقاد نژاد فلاح ، عضو هیات مدیره تیم هم گفت:«
کل هیات مدیره ما 3 نفریم. یکی آقای مالکی است ، من وآقای پروین. او هم که رفته ، نشان طلا بگیردو هنوز نیامده اند. آقای نژاد فلاح رفتند به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و از نظر قانونی الان حکم حضور در هیات مدیره را ندارند. البته ایشان از این تناقض گویی ها زیاد دارد. ولی باز هم این را می گویم تا روزی که هستم خودم تصمیم می گیرم. هیات مدیره ما یک دست بوده ، تدابیر آقای مالکی که خیلی دوستش دارم ، با من هماهنگ بوده . علی آقای پروین هم که همیشه کنار ماست و هیچ تصمیمی را از ما وتو نکردند. ما برای سال بعد قطعا یک جام می گیریم و آن جام هم قهرمانی لیگ برتر است.»
رویانیان درباره گل محمدی هم گفت:«یحیی گل محمدی با من حرف زد و گفت می شود استعفا بدهم. گفتم ، باید بایستی. بایست تا من جمع بندی کنم . من تیم و کادر را تائید می کنم. ولی باید بررسی کنم. یحیی اگر دیشب قهرمان می شد ، اگر بچه ها قدر فرصت ها را می دانستند او الان بهترین مربی ایران لقب می گرفت و حالا که باخته همه چیزش نیست شده. همزمان با ما ، استقلال با یک پنالتی اشتباه قهرمان شد ، اگر ما هم دیشب می بردیم ، می گفتند به او بهترین مربی تاریخ پرسپولیس . این فوتبال است دیگر. یحیی فعلا برای ماندن مردد است اما او اگر بخواهد بماند ، از یحیی دفاع می کنم ولی فعلا که خودش نمی خواهد!»
رویانیان درباره ناراحتی مهدی مهدوی کیا از مراسم خداحافظی اش هم گفت:« می خواستیم 5 دقیقه سمبولیک بازی کند ، گفتند با این کار شانش حفظ نمی شود ، بعد با همدی حرف زدم ، او گفت می خواهد بازی کند و این آخرین بازی رسمی اش باشد. ما همه کار کردیم که هامبورگ بیاید اما مهدی تصمیمش را گرفت که آخر همین بازی از تیم برود. بچه ها باید در کنارش می بودند . حتی اگر باخته بودیم هم باید مهدی را تنها نمی گذاشتند و این کارشان سهل انگاری بوده است. شکست هم بخشی از بازی است و نباید تنهایش می گذاشتند.»
اما مهدوی کیا میل به خداحافظی سمبولیک داشته ، اما پرسپولیسی ها ترسیدند. عادل این را پرسید و سردار گفت:«بالاخره تصمیمی بود که با مشورت دوستان گرفته شد. آن هم ریسک بود که مهدی اول بازی خداحافظی کند. اگر جام را می گرفتیم ، چه شبی می شد؟ من اشتباه شیرینی را قبول می کنم. او باید تیم را می آورد کنار مهدی که این کار را نکرد.این حق ما بود که با مهدی کنار بیاییم. من اشتباه مان را هم پذیرفتم. اگر می بردیم ، باشکوه ترین جشن برای مهدی می شد. مهدی در ناراحتی گفت بازی با هامبورگ را نمی خواهد. » اما بازی با هامبورگ خیلی هم جدی نیست. این را مدیر برنامه های کیا ، فاضلی گفته که رویانیان این طور به او واکنش نشان می دهد:« آقای فاضلی چه کاره است در باشگاه پرسپولیس ؟ فقط آقای فاضلی که تو آلمان نیست بابا . 800 هزار تا ایرانی آنجا داریم. » عادل مدام حرفش را تکرار می کرد که کار پرسپولیسی ها بد بود و رویانیان درباره اصرارش گفت:«حالا 30 بار هی بگو ، بابا من که پذیرفتم شیرینی و بازیکنان اشتباه کردند. »
در نظر سنجی دوشنبه شب 90 ، بیش از 2 میلیون نفر ، 46 درصد ناکامی های پرسپولیس را ناشی از کادرفنی دانستند. 31 درصد معتقد به بازیکنان بودند و 23 درصد هم رویانیان را مقصر می نامیدند.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • از مشهد IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    آقای رویانیان بجای دخالت در باره دیگر تیمها در فکر حل مشکلات مدیریتی و فنی تیم خوذتان باشید
  • بدون نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    شما لطفا در مورد تيم خودت نظر كارشناسي بده نمي خواد در مورد قهرمان ليگ نظر بدي.
  • امید IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    11 0
    آقای رویانیان فرافکنی نکنید، عملکرد هر تیمی در کل فصل معیار است نه فقط در یک مسابقه.
  • بدون نام FR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    10 1
    لیگ کجا جام حذفی کجا!!!!
  • عباس IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    10 1
    آقای رویانیان فراموش کرده که دربرنامه 90 بعد از دربی وقتی کارشناس برنامه برخورد حیدری ونوری را پنالتی تشخیص نداد،گفت این نظر شماست.سایر کارشناسان نظر دیگری دارند و آن نظر صحیح است..حالا چطور شده که نظر کارشناس90 برای ایشان حجت است ونظر سایرکارشناسان که قبلا صحیح بود اشتباه شده؟البته شرایط ایشان با توجه به فشارهای موجود قابل درک است.
  • m IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    11 1
    پولایه میلیاردی میدی همینه دیگه 4تاکه مربی عوض کردی که خدش کلی هزینه بود کلی بازیکن پولکی جمع کردی ک آخره فصل شدی این.بازم دم علی دایی گرم که بااون تیم مسخره 2تاجام گرفت پولابیت المال خوب هدرمیدی دیکه باتیم رقیبتم کارنداشته باش.درمورده تیم میلیاردی الکی خدت نظربده
  • ابی اسمانی IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    11 1
    این اقایان میخواهند ضعف خودشان را با حمله به استقلال بپوشانند . شما اگر توانایی داشتید فکری به حال تیم خودتان میکردید .یک مثلث سه طرفه با فردوسی پور - رویانیان و رحیمی تشکیل شده و از هر سو به استقلال حمله میکنند میکروفن هم که دست انهاست . ظاهرا" در مملکت ما کسانی که از توانایی لازم بر خوردار نیستند بجای انکه خودشان را بالا ببرند سعی در پایین اوردن دیگران میکنند
  • میثاق IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    12 1
    جالبه که با این همه بی اخلاقی و بی وجدانی دم از اخلاق و معرفت هم میزنه!!!! استقلال قهرمان با پشت سر گذاشتن مشکلات حاشیه ای و بی پولی و ضعف وزارت ورزش و فدراسیون و در طی یک فصل سنگین قهرمانی خود را به اثبات رساند و متاسفم که امثال شما در فوتبال فقط بلدید لجن پراکنی کنید.
  • بدون نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    11 0
    واقعا که مدیر جون رو داری
  • حسن شرینی IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    13 1
    رویانیان عقده ایست چون هرگز موفق نبوده و نمی شوذ