یحیی گل محمدی روی خط برنامه 90 گفت عضو هیات مدیره پرسپولیس و یک کفترباز که منتقدان او هستند را اصلا پرسپولیسی نمی داند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مهدی رحمتی که روی خط برنامه 90 رفته بود درباره انتقادهایی که از او می شود گفت:«باید بررسی کنیم و ببینیم این تیم را در چه شرایطی گرفتم. من مربی تیم لیگ برتری بودم ، بنا به دلایلی که بخش عمده ان تیم پرسپولیس بود ، صبا را ول کردم و به این تیم آمدم. » این درحالی است یحیی پیشتر می گفت مشکل جدایی اش از صبا ، بیماری و مشکلات مالی آن تیم بوده است و پرسپولیس دلیل این نشده که تیم قمی را که خوب هم نتیجه می گرفت را ول کند اما حالا او چیز دیگری را در این باره گفت.
یحیی حرف هایش را اینگونه ادامه داد:«من به پرسپولیس آمدم و 3 ماه با مانوئل کار کردم . بعد از این کمیته فنی و هیات مدیره تصمیم گرفتند من جای مانوئل بنشینم. فکر می کنم تصمیم شان درست هم بود چون 3 ماه این شرایط را دیده بودم. شروع کار ما با پیروزی 6 بر صفر شد و در ادامه بازی های خیلی خوبی داشتیم ، 4 تا گل زدیم . بازی با استقلال را با مشکلات داوری ، مساوی تمام کردیم. نتایج خیلی خوبی داشتیم در لیگ و جام حذفی. ما ملوان ، نفت ، ذوب آهن و داماش را بردیم . فشار زیادی روی تیم مان بود در جام حذفی که برایش نتایج لیگ را دادیم. ولی در فوتبال همه از بازی آخر می گویند.
الان اگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا ، دورتموند به بایرن ببازد ، شما پیامک می گذارید که چه کسی مقصر باخت بوده؟ اگر این سئوال را هفته قبل می گذاشتید همه کادر فنی تیم را دلیل رسیدن ما به فینال حذفی می دانستند.» البته فردوسی پور اصرار داشت قیاس یحیی درست نیست و گل محمدی هم گفت فکر کن جام حذفی اسپانیا را اتلتیکو به رئال ببازد. این استدلالی بود که باز هم از سوی فردوسی پور تائید نشد.
یحیی ادامه داد:«من یک نیم فصل مربی تیم بودم ، نتایج نیم فصل اول که سهم من نبوده است. اما نظر سنجی شما طوری است که همه گناه ها می افتد گردن من.» که عادل گفت نه فقط نصفی از این تقصیر به گردن یحیی است.:
یحیی بعد از این از شرایط و جوی که علیه او راه افتاده گلایه کرد و گفت:«تیم پرسپولیس یکی از بحرانی ترین سال های دهه اخیرش را سپری کرد. هیچ کس جرات نمی کرد تیم را بگیرد، حتی پیشکسوتانی که این قدر راحت دارند ما را تخریب می کنند و هرچه می خواهند می گویند. 4 ماه منتظر این روز بودند و حالا دارند این حرف ها را می زنند. اعضای هیات مدیره ای که با هر نتیجه موفق من گوشی در دست های شان می گشت که به من تبریک بگویند. حتی همین آقای نژاد فلاح. ایشان در جایگاهی نیستند که این طور درباره من حرف بزنند.
اصلا چه شد که با یک باخت به سپاهان این حرف ها و جو به راه افتاد. سپاهان که این همه تیم را برده . تیمی که استقلال را 10 نفره برده ، یعنی اگر پرسپولیس را ببرد این قدر عجیب است و باید این جو را داشته باشد؟ اگر در بازی یکشنبه ضربه سر بنگر گل می شد من الان امپراطور بودم ، رویانیان هم وزیر. ولی با این باخت ، این برخورد و این حجم از توهین ها ،خیلی بی انصافی است. خیلی از دوستانی که این حرف ها را می زنند ، اصلا دلشان برای تیم نمی سوزد.من این ها را پرسپولیسی نمی دانم.این آقایان این قدر که نگران کفتر بازی خودشان هستند به فکر تیم نیستند. آنها ، همان هایی هستند که می گویند 14 سال پرسپولیسی بوده اند اما هیچ وقت در دل مردم جایی نداشته اند ، چون وقتی از پرسپولیس رفت و به ما گل زد همچین مشت گره کرد که از چشم مردم افتاد. آیا او به تیم فکر می کند؟» یحیی در این بخش از حرف هایش دقیقا بهروز رهبری فرد را نشانه رفته بود که منتقد جدی یحیی است ؛«بروید ببینید از صبح تا حالا چقدر حرف و بیانیه علیه من صادر شده. من قبل از فینال ، 20 تا بازی کردم یک باخت به راه آهن آوردم. 7 برد داشتم و 8 مساوی . 4 بازی هم در جام حذفی داشتم.از بازیکنانم تشکر می کنم. ما 4 برد خوب آوردیم. الان تو شبکه های اجتماعی به من فحش می دهند ، این کار درستی نیست. من به هواداران حق می دهم که برای نتایج این چند سال ناراحت باشند اما شاید کمی هم باید به ما حق بدهند.»
گل محمدی در دفاع از ترکیب تیمش هم گفت:« ترکیب ما ترکیب خوبی بود. علی کریمی 85 دقیقه برای ما بازی کرد بدون اینکه تمرین کامل داشته باشد. من به کریمی افتخار می کنم برای این زحمتی که کشید. من قبل از این بازی برای مشکلاتی که داشتم از بابت مصدومیت ها ، خیلی سخت تیمم را جور کردم. انصاری فرد تب و لرز داشت ، مریض بود و یک تعویضم حیف شد. علی هم در دقایق پایانی بازی دیگر توانش تمام شد. من علی را از اول گذاشتم چون تیم از سوی سکوها با حضور او تهییج می شد. حضور ثابت او به ما کمک بزرگی می کرد .میثم نقی زاده هم مصدوم بود . رضا حقیقی هم همین طور. ما خیلی مشکلات داشتیم اما خوب بازی کردیم. تیم ما این قدر استراحت کرده بود ، شرایط مسابقه هم نداشت. ولی مشکل پرسپولیس من ، دایی ، استیلی ، دنیزلی ، کرانچار و ... نیستند. مشکل ما عدم ثبات مدیریتی است. الان سپاهان و استقلال که نتیجه می گیرند . من می روم مشکلی ندارم. در این 3 ماهی که آمدم سخت ترین دوران زندگی ام را طی کردم. دخترم که به دنیا آمد فرستادم شان شهرستان ، وقتی بعد از دو ماه مرا دیدند ، خانمم گفت چرا این قدر پیر شدی تو. 7 ماه است که وقت نکردم بروم به مدرسه پسرم سر بزنم. وقتی یک تیم نتیجه نمی گیرد همه مقصر هستند البته نظرسنجی شما ، یک مشکلی دارد که من و مانوئل را تفکیک نکردید . ولی من می گویم مشکل تیم عدم ثبات مدیریت است. »
او درباره خداحافظی تلخ مهدوی کیا هم گفت:«مهدی خیلی مظلومانه رفت. تیم که باخت دیگر هیچ کس توانش را نداشت ، یادش نبود . راستش ما فکرش را هم نمی کردیم که او بخواهد برود. ما تمام برنامه هایی که مهدی چیده بود ، می خواستیم آنها را انجام بدهیم . من شرمنده اش شدم. خیلی ها منتظر بودند این اتفاق بیفتد و بیاندازند گردن من ولی اگر این ذهنیت را مهدی دارد از او و خانواده اش عذر می خواهم.مهدی بعد از فوت مادرش فقط 10 روز تمرین کرد. آن 5 دقیقه ای هم که به زمین آمد بر اساس برنامه ریزی قبلی بود.»
 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =