۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۶

فراخوان نخستین «جایزه کتاب بلخ» از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی منتشر شد.<BR> <BR>

به گزارش خبرآنلاين، نخستین «جایزه کتاب بلخ» آثاری را که تا پایان سال 1390 با موضوع افغانستان در ایران منتشر شده، مورد بررسی قرار می‌دهد. بر اساس فراخوان منتشرشده این جایزه، علاقه‌مندان تا 20 خرداد مهلت دارند کتاب‌های خود را به دبیرخانه نخستین «جایزه کتاب بلخ»ارسال کنند.

این جایزه ادبی تمام آثاری را که با موضوع تاریخی، اجتماعی، ادبی، سیاسی و در قالب‌های مختلفی مانند سفرنامه و روایت‌نگاری درباره افغانستان نوشته و در ایران منتشر شده، مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان به شرکت در نخستین «جایزه کتاب بلخ» می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 20 خرداد به دبیرخانه این جایزه واقع در خیابان شهید لواسانی، روبه‌روی نمایندگی سایپا، شماره 164، مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی بفرستند و یا فایل الکترونیک اثر خود را به نشانی سایت این جایزه ادبی BalkhFestival.irwww ارسال کنند.

به گزارش خبرآنلاين، در دو سال گذشته دو اثر شاخص در حوزه ادبيات و در گونه سفرنامه داستاني درباره افغانستان منتشر شده که در داخل کشور و همچنين افغانستان با استقبال خوبي مواجه شده است، «پايتخت فراموشي» نوشته محمدحسين جعفريان و همراهي بهروز افخمي و همچنين «جانستان کابلستان» نوشته رضا اميرخاني.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =