فارس نوشت:

کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: دلیل پیوستنم به ائتلاف اکثریت اصولگرایان وحدت و اجماع حداکثری اصولگرایان است.
حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و کاندید انتخابات ریاست جمهوری آتی در جمع دانشجویان دانشگاه شریف  در پاسخ به این سؤال که آیا از افراد دیگر ائتلاف اکثریت در دولت خود استفاده می‌کنید یا خیر،‌ گفت: توافق و گفت‌وگویی در این خصوص صورت نگرفته و نگاه بنده نگاه شایسته سالاری است.
کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به حوادث پس از انتخابات 88 گفت: بلافاصه بعد از حوادثی که در کوی دانشگاه بعداز انتخابات 88 رخ داد از دفتر مقام معظم رهبری با بنده صحبت شد که امروز مانند همان دیروز که در دوره اصلاحات حادثه کوی دانشگاه رخ داد، امروز هم شما باید در کنار دانشجویان باشید.
ابوترابی‌فرد افزود: رهبری در آن زمان دانشجویان را در موقعیتی می‌دیدند که مورد ظلم واقع شده‌اند و بنا بر نظر ایشان من باید در این حوزه ورود پیدا می‌کردم و گزارش کاری نیز در مجلس ارائه کردم.
وی در خصوص نامه مقام معظم رهبری پیرامون آقای مشایی و نقش وی گفت: تنها شخص مقام معظم رهبری از مفاد آن نامه اطلاع داشتند و بنده با نظر معظم‌له مفاد آن را منتشر کردم.
وی همچنین در خصوص یکشنبه سیاه مجلس گفت: نظر من در مورد استیضاح وزیر کار مثبت نبود و مذاکراتی با رئیس‌جمهور و مجلس برای اینکه چنین چالشی ایجاد نشود داشتم که رئیس‌جمهور هم به این موضوع اشاره کرد.
کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تاکنون هیچ هزینه‌ای در انتخابات مجلس نکرده‌ام، گفت: در این انتخابات‌ها دیگران در کنار عکس‌های خود عکس مرا هم چاپ می‌کردند و مردم در جریان قرار می‌گرفتند و شاید سه دوره انتخاب شدنم ملاک رضایتمندی مردم قزوین باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات 88 گفت: در اینکه حوادث پس از انتخابات 88 فتنه پیچیده و غبارآلودی بود، شکی نیست. و من از توانم برای شفاف کردن این فضا استفاده کردم.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نظر وی در مورد آقایان موسوی، کروبی، خاتمی و هاشمی رفسنجانی چیست، گفت: این آقایان در شرایط فتنه به وظایف‌شان عمل نکردند و در مواردی هم تصمیمات‌شان به حوزه فتنه دامن زد. 
/27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    5 29
    شاید رای بیاورید