۰ نفر
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: دارندگان ودیعه های حج تمتع 21 آبان 84 تا 20 آذرماه 84 می توانند جهت نام نویسی به کاروان ها معرفی شده در شهرستان ها مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پایان فراخوان نوبت اول، در راستای تکمیل ظرفیت های موجود، بدینوسیله از تمامی ودیعه گذاران حج تمتع 21 آبان 84 تا 20 آذرماه 84 که در بانک ملی ثبت نام کرده اند، دعوت بعمل می آورد به منظور تشرف به حج تمتع 1392 جهت تکمیل ظرفیت های موجود ، به کاروان های اعلام شده درسطح استان مراجعه و ثبت نام کنند.

براساس این گزارش، واجدان شرایط تشرف قبلا می‌توانند با مراجعه به سامانه http://haj92.ir از ظرفیت خالی و فهرست اسامی مدیران کاروانهای استان ( به تفکیک شهر و شهرستان ) مطلع و از 10 صبح روز شنبه 14 اردیبهشت ماه برای نام نویسی در ظرفیت خالی هر کاروان اقدام کنند .

این گزارش حاکی است، چنانچه ظرفیت 50 درصد ثبت نام اینترنتی ( غیر حضوری ) هر کاروان در مرحله تکمیل نشده باشد، افراد می‌تواند در سقف تعیین شده ، بصورت غیر حضوری از طریق آدرس وسامانه فوق ثبت نام اینترنتی را داشته باشند.
شایان ذکر است، از آنجائیکه این فراخوان تنها به منظور تکمیل ظرفیت خالی کاروان ها است از این‌رو به محض تکمیل ظرفیت کاروان ( در سطح شهر و شهرستان ) امر ثبت نام نیز متوقف می شود.

گفتنی است، در مراجعات حضوری ثبت نام بر اساس مراجعه افراد است که در صورت مراجعه همزمان ، نام نویسی با رعایت اولویت و سابقه ثبت نام بانکی از افراد فوق خواهد بود.

سازمان حج و زیارت حداقل و حداکثر قیمت کاروان های حج امسال را به ترتیب 9 و 12 میلیون تومان اعلام کرده است و قرار است در حج امسال حدود 70 هزار ایرانی به زیارت خانه مشرف شوند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    43 0
    آیا تصمیم گیرندگان این حج 12 میلیونی از خودشان نمی پرسند این بنده خدا در سال 1384 یک میلیون داده که آن وقت سکه 123هزار بوده و الا ده برابر شده است. چرا یک شبه ارز حج را چند برابر می کنند اما بیچاره هایی که هشت سال پولشان را خوابانده اند بعد از هشت سال فقط 1200 سود داشته است؟ حال اگر خواسته باشیم با سکه حساب کنیم میشه ده میلیون تومان و نه 2میلیون و 200 تومان
    • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
      6 4
      کاش ارزش دیدن خانه خدا را با ارزش پول مقایسه نمیکردید.10 سال چشم انتظاری برای تشرف کم نیست که الان برای دیدن خانه خدا و نداشتن پول باید فقط گریه یک مادر را تحمل کرد.
  • مقیمی IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    24 4
    با این افزایش قیمت ، حج هم مخصوص پولذارها شد . حالا پدر من که سالها به امید تشرف توی نوبته باید قید حج را بزنه و فیشش را به پوادارها بفروشه !!!!!!!!!!!
  • بدون نام GB ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    21 0
    خدايا تو كه مال همه هستي ما كه پول نداريم چطور بيايم سمت شما خداااااااااااااااااااااا
  • بدون نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    13 1
    هر دم از این باغ گلی میرسد..............
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    15 0
    این چه عدالتی است که این رژیم از آن دم میزند.رهبر عزیزمان در هر سنخرانی شان دم از عدالت ، دم از قانون میزند آما آیا خبر دارد که هزینه امسال حج حتی با احتساب تورم فعلی چقدر باید باشد. با چه حساب و کتابی شما از ملت این همه پول میگیرید. چرا؟
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    9 2
    تورابه خدافکر افراد مستضعف رابکنید.حج فقط مخصوص پول دار نباشه.
  • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    12 1
    تورابه خدافکر افراد مستضعف رابکنید.حج فقط مخصوص پول دار نباشه
  • بی نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    11 1
    سلام واقعاچه بیعدالتی است؟ما که سالها ثبت نام کردیم حالا هم که باید برویم بااین هزینه بالا .واقعا فکر افراد مستضعف بکنید؟قولی یکی از دوستان که گفتند چرا سود پول داده شده رابراساس همان سکه که الان گران شده نمیدهند که حداقل مقداری از هزینه پایین اید واقعا حج هم شده برای پولدارها پس افراد مستضعف چی؟
  • بی نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    4 1
    سلام طبق فرمايش قران حج استطاعت ميخواهد پس خدادردل بندگانش است نه درمكه كمي به خودمان بياييم
  • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    4 0
    سلام.پدرم امسال قراره بره حج براهمین میخوادخونمونوبفروشه محتاج دعا
  • برنا ..75 ساله A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    3 4
    سلام من 75 ساله ام و برج 7 سال 85 نام نویسی کرده ام تقریبا ککه نوبت من میشود ؟ ...ممنون از شما ؟