فارس نوشت:

حجت‌الاسلام علی فلاحیان در جمع دانشجویان دانشگاه ملایر با اشاره به اینکه در طول دوران انقلاب اسلامی در پست و مقام‌های دولتی از جمله وزارت اطلاعات خدمت داشته، اظهار داشت: من برای آینده کشور 11 برنامه مهم را در اولویت کاری خود دارم.
وی مبارزه با گرانی، ثبات قیمت‌ها، ایجاد اشتغال پایدار و استفاده از ظرفیت‌ فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها، گسترش روابط اقتصادی و فرهنگی با کشورها، استفاده از فناوری‌های روز دنیا، ایجاد دولت الکترونیک، برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت مانند فراغت برای رشد فرهنگ اسلامی، سرمایه‌گذاری جذب توریست، فراهم آوردن زمینه‌های ازدواج جوانان، سرمایه گذاری برای استحکام بنیان خانواده به ویژه خانواده‌های بی‌سرپرست را از مهم‌ترین این برنامه‌ها برشمرد.
وی با اشاره به اینکه کنار نخواهد کشید و تا آخر خواهد ماند گفت: طبق قانون اساسی کشور هر کسی به عنوان رئیس جمهور در هر دوره‌ای انتخاب می‌شود باید لیست اموال و دارایی‌های خود را اعلام کند.
فلاحیان با اشاره به دادن یارانه‌ها به مردم گفت: یارانه‌ها زمانی مفید است که به تولیدات داخلی کمک کند و در پیشرفت اقتصادی کشور مفید باشد.همزمان با یارانه‌ها تولیدات داخلی افت پیدا کرد و واردات چینی در کشور زیاد شد و باعث شد که صنایع ما رشد نکند.
کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در مورد رابطه با آمریکا ابراز داشت: به فرموده امام(ره) ما هیچ رابطه و مذاکره‌ای با آمریکا نداریم و در واقع رابطه ملت ایران با آمریکا رابطه گرگ و میش است و مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنان خود در رابطه با امریکا بر این نکته تاکید داشتند تا زمانی که آنها بخواهند از زور استفاده کنند ما هیچ رابطه و مذاکره‌ای با آنها نخواهیم داشت.
وی در ادامه ولایت فقیه را پایه و اساس جمهوری اسلامی خواند و گفت: حرف اول و آخر را در این کشور ولایت می‌زند و آنچه در قانون ما مهم است ولایت است و کسی که جز این مسیر برود منحرف شده است.
فلاحیان ابراز داشت: کسانی که فتنه را به پا کردند و کسانی که به آن دامن زدند و بر ضد ولایت و انقلاب به مردم و کشور آسیب رسانند باید محاکمه می‌شدند و تا زمانی که که بر عقاید خود هستند باید با آنها برخورد شود.
وی در ادامه در خصوص پرونده 3 هزار میلیاردی و محاکمه افراد این پرونده بیان کرد: البته که این افراد محاکمه شده و یا در حال محاکمه هستند و فعلاً به خاطر برخی تحقیقات جدید پرونده همچنان در حال بررسی است و مردم مطمئن باشند نتایج تحقیقات اعلام می‌شود.
کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در پایان اضافه کرد: من با مناظره موافق هستم اما مناظره نباید باعث بداخلاقی‌ها در کشور شود و به زندگی شخصی افراد راه پیدا کند چرا که باعث می‌شود تا مردم ذهنیت بدی نسبت به افراد پیدا کنند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =