۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۳

بعضی از مینیاتورهای چینی بسیار زیبا و رویایی هستند اما جالب این است که اتفاقا این مناظر رویایی در چین وجود دارند

هادی معیری نژاد- کوهستان تیانزی یکی از این مناظر رویایی است که نظیرش را هیچ جای دیگر کره زمین نمی توانید پیدا کنید .

این کوهستان واقع در بخش شمال غربی منطقه خوش منظره ولینگ یانگ, دراستان هونان استان چین، مشرف به دره سوکی واقع شده است. این نام "tianzi". این یعنی "پسر آسمان" و لقب سنتی امپراتور چین است .


این کوهستان دارای اشکال عجیب و منحصر به فردی است. تیغه های بلند سنگی که در دل مه کوهستانی مناظری دلفریب و عجیب را به وجود میآورند که یادآور افسانه های خدایان در آیین های چینی است.
آبشارها و غارهای زیبا و عجیب بر جذابیتهای کوهستان تیانزی می افزاید و این منطقه را به یکی از 10 منطقه برتر گردشگری کشور چین بدل کرده است. مناظر این کوهستان در هر چهار فصل سال دیدنی است و مخصوصا در بعد از بارندگی چشنوازی خاصی را به ارمغان می آورد.


گردشگران در این کوهستان می توانند با آیین ها و غذاهای محلی این قسمت از چین آشنا شوند و از هوای پاک عجیب ترین کوهستان دنیا بهره بگیرند.


این کوه برای گردشگران آیینی محلی برای آشنایی با خاستگاههای طبیعی آیینهای چینی مثل تائو ایسم است که در جستجوی تعادل و آرامش هماهنگی با طبیعت را توصیه می کند.
وجود تله کابین در این کوهستان به گردشگران این شانس را می دهد تا به ارتفاع 1300 متری این کوهستان صعود کنند و جاذبه های دره های اطراف را از بالا ببینند.
 

45301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داریوش IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    700
  • hossein IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 0
    برگ درختان سبز در نظر هوشیار / هر ورقش دفتریست معرفت کردگار