دبیر کل حزب مردمسالاری می گوید تضمینی نیست، خاتمی هر کس را معرفی کرد حمایت کنیم.

اهم اظهارات دبیر کل حزب مردمسالاری را به نقل از فارس در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا بخوانید؛
* اگر از نظر دولت احمدی‌نژاد عدالت این بوده که جامعه متوسط به سمت دهک پایین و محروم کشیده شود این نوع از عدالت در دولت وی به خوبی محقق شده است!
*باید این زائده اقتصادی را از اقتصاد کشور رها کرد، نباید مردم را صدقه‌سر بار بیاوریم.
 * در دولت احمدی‌نژاد به جای تولید ثروت توزیع مساوات فقر انجام شده که باید جامعه را از این وضعیت نجات داد.
* بنده نمی‌گویم با برقراری ارتباط با آمریکا وضعیت کشور گلستان می‌شود ولی حداقل دیگر قطعنامه جدیدی علیه ما صادر نخواهد شد و عرب‌های منطقه هم غلط می‌کنند که از این وضعیت سوءاستفاده کنند.
* رژیم صهیونیستی بیشترین منفعت را از روابط فعلی ایران و آمریکا می‌برد، با یک دیپلماسی منطقی و فعال می‌توان علاوه بر داشتن اقتدار ملی، با دیگر کشورها نیز از موضع عزت ارتباط داشت و این شدنی است.
* آن زمانی که می‌توانستیم کاری کنیم قطعنامه‌ها صادر نشود، گفته شد که این‌ها ورق‌پاره است، الآن که نباید بگوییم قطعنامه‌ها تأثیر گذاشته، گرانی‌ها و تورم‌ها را ناشی از این قطعنامه‌ها می‌دانند.
* باید دید این چسبندگی قدرت چه بر سر دولت فعلی آورده؟ هزینه 40 میلیارد تومان طبق اعلام خودشان برای حضور 38 هزار نفر در ورزشگاه چه معنایی جز تبلیغات انتخاباتی می‌تواند داشته باشد؟ که در آن جا نیز شاهد سر دادن شعار «توپ، تانک، فشفشه، ناهار ما چی می‌شه» بودیم!
* این سفرها نیز جنبه تبلیغی دارد به طوری که نمایندگان مجلس خوزستان جلسه هیات دولت را ترک کردند چون می‌دانستند که هیچ مصوبه جدیدی در این سفر مشاهده نمی‌شود.
خاتمی بیاید؛ کنار می‌کشم
* بنده بر اساس یک تصمیم حزبی وارد این عرصه شدم و برخلاف خیلی‌ها که احساس تکلیف کردند 500 نفر از من درخواست حضور را داشتند.
*اگر خاتمی‌ بیاید قطعاً به نفع وی کنار می‌کشم، البته این تضمینی برای خاتمی نیست که هر کس را خواست معرفی کند حمایت کنیم. البته شأن خاتمی بالاتر از این است که کسی را به جای خودش معرفی کند چون در این صورت چه فرقی با احمدی‌نژاد خواهد داشت؟
* بنده معتقد نیستم که ما شرط حضور خود را رفع حصر از موسوی و کروبی بدانیم، ولی در مجموع باید این حصرها از بین برود و با رفع کدورت‌ها زمینه خدمت به مردم بهتر فراهم شود.
*{ خطاب به رئیس جمهور}اگر قرار باشد که دستگاه قضایی پرونده‌ها را رو کند حتماً دو نامه‌ای که مشائی به بانک مرکزی نوشته و خواسته که پول‌ها به حساب امیرمنصور آریا واریز شود، باید مورد بررسی قرار گیرد.

*اگر رئیس جمهور شوم در یک دوره چهارساله تورم را زیر 20 درصد و نرخ بیکاری را نیز به کمتر از 10 درصد می‌رسانم؛ این ادعای بزرگی است ولی تحقق آن را به مردم قول می‌دهم.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    35 4
    منم اگه. دارم میگم اگه رییس جمهور بشم.نرخ بیکاری تو یه دوره 4 ساله میرونم به 1%.این اصلا ادعا نیست. بم رای بدید ببینید چیکار میکنم.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    28 5
    کواکبیان خود اصلاح طلب پنداری دارد!
  • محمدجواد IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    18 8
    با آمریکا رابطه برقرار می کنیم و دیگر قطعنامه جدیدی علیه ما صادر نخواهد شد؟ به همین راحتی؟ آمریکا که از چشم و ابروی ما خوشش نمیاد، در مقابل یه انتظاراتی از ایران داره. می تونی انتظاراتشون رو برآورده کنی؟ چه جوری؟ لطفا بیشتر توضیح بدید.
  • شیما EU ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    23 4
    اره.... ما هم باور میکنیم
  • بدون نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    23 6
    بیشین بینیم بابا!! حتماً بعد از اون هم می خوایی خلیج فارس رو به دریای خزر وصل کنی!؟