رییس‌جمهور تاکید کرد: ما تا پایان جان در خدمت عدالت، مردم، انقلاب و راه ولایت و امامت هستیم.

محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در ادامه روز دوم دور چهارم سفر استانی خود به استان خوزستان در جمع مردم شهرستان هفتکل، گفت: پیغام دادند که فلانی اگه روت رو زیاد کنی پدرت را درمی‌آوریم. ما تا پایان جان در خدمت عدالت، انقلاب، مردم و راه ولایت و امامت هستیم و هزاران احمدی‌نژاد فدای یک قطره عدالت و یک موی سر مردم ایران.
وی با بیان اینکه "ما باید حکومت علوی را برپا کنیم و عدالت و آبادانی در کشور حاکم شود"، گفت: می‌گویند که چرا آخر کار سفر می‌روی؟ آیا آخر کار و یا اول کار با هم فرقی دارد؟ ما باید در راستای خدمت به مردم، عدالت و آبادانی حرکت کنیم و تلاش کنیم.
اهم اظهارات رییس جمهور را به نقل از ایسنا بخوانید:

  • «می‌گویند باهات برخورد می‌کنیم»، برخورد کنید؛ شما عددی نیستید در برابر ملت که بخواهید برخورد کنید. ملت ایران هیچگاه در برابر ابرقدرت‌ها جا نزد و توی دهن آنها زد و باز هم این کار را می‌کند و شما که کسی نیستید. شما هر کدامتان هر گوشه‌ای از پرونده‌تان را بالا بزنیم دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت.
  • "ما باید ایرانی ولایی و آرمانی را بسازیم و در راستای پیشرفت حرکت کنیم و پرچم توحید و عدالت از سوی مردم ایران همواره برافراشته باشد، وگرنه قدرت‌های فاسد همه را خواهند بلعید"، جهانیان منتظر الگو هستند، به دنبال نقطه اتکا هستند و باید ایران نقطه اتکا باشد.
  • {خطاب به دشمنان}: شما هر کاری در برابر ملت ایران کردید شکست خوردید و شما و دنباله‌های فاسدتان در داخل کشور نمی‌توانید جلوی حرکت ملت ایران را بگیرید. باید با کار و تلاش و وحدت ایران را بسازیم. ملت ایران از حقوق خود عبور نخواهد کرد و بر حقوق خود پافشاری خواهد کرد و شما را به زباله‌دانی می‌فرستد.
  • "ما در ابتدای راه هستیم"، هرجا دیدید وارد شدیم تا کاری بکنیم و جیغ‌ها بالا رفت، بدانید که دارد حق و عدالتی احیا می‌شود.
  • برخی از کسانی که در مسیر تصمیم‌گیری کشور هستند جز شهرهای آباد و اطراف خود را ندیده‌اند، آنها باید بیایند و شهرستان‌های مختلف از جمله شهرستان هفتکل را ببینند و ان‌شاءالله وقت کنند و بیایند مردم را ببیند.
  • خداوند متعال نعمتهای فراوانی را به ملت ایران عنایت کرده و ما باید از این نعمت‌ها در راستای ساختن ایران استفاده و با کار و تلاش جامعه الگو را حاکم کنیم، یکی از ماموریت‌ حکومت‌های علوی، برقراری عدالت است و عدالت یعنی اینکه در همه‌جای ایران و همه مردم از امکانات برخوردار شوند و همه‌جای ایران آباد شود و پیشرفت کند.
  • برخی تصور می‌کنند وقتی انقلاب ایجاد و جمهوری اسلامی برپا شد دیگر کاری نمانده و همه چیز تمام شده است در حالی که ما در ابتدای راه هستیم و باید در راه پیشرفت و آبادانی حرکت کنیم؛ باید ایران را بسازیم. اینکه مثلا قرآن بخوانیم و امام جمعه‌ای داشته باشیم و رییس‌جمهور نیز مذهبی‌ باشد، تمامِ کار نیست. ما در ابتدای راه هستیم و تازه پا روی پل اول گذاشته‌ایم. باید به جامعه علوی برسیم که در آن تبعیض و فسادی وجود نداشته باشد.
  • برخی می‌گویند چرا حرف‌هایی می‌زنید که توقع مردم بالا برود در حالی که ما رییس‌جمهور شدیم که حق مردم را به مردم بدهیم، در برابر فساد و ظلم سکوت نکنیم و جلوی فساد را بگیریم.
  •  عده‌ای فکر می‌کنند درِ آسمان باز شده و آنها ویژه افتادند پایین و باید برای مردم تصمیم بگیرند و هرچه آنها بگویند انجام شود در حالی که اینگونه نیست.

رییس جمهور در جمع مردم آغاجاری: ملت ایران اجازه نمی دهند سرسوزنی از حقشان ضایع شود
محمود احمدی نژاد همچنین در اجتماع مردم آغاجاری با بیان این که امروز روزی است که باید تمام نقاط ایران را ساخته و آباد کنیم، گفت: خدای متعال یک امانت و ماموریت برعهده ملت ایران قرار داده ، تاریخ ، فرهنگ و عشق ملت ایران به پیامبر عزیز اسلام(س) و عشق به اهل بیت پاک ایشان یک امانت الهی است.

اهم اظهارات رییس جمهور با به نقل از ایسنا بخوانید:

  •  باید ایران را آنطور که شایسته است آباد کنیم؛ اول برای سعادت و رفاه خودمان و بعد برای استقرار صفا و پاکی در جهان و تبدیل شدن به نقطه اتکا ملت ها بسازیم.
  • باید دست به دست هم با برادری، محبت و همدلی برای پیشرفت کشور گام برداریم. امروز در ابتدای اسلامی شدن هستیم و این کار را باید خودمان شروع کنیم، باید فضای عمومی کشور فضای متعالی باشد .دولت به خادمی ملت ایران و آغاجاری افتخار می‌کند و نوکری شما را با هیچ چیزی عوض نمی‌کند، تا روزی که توان داریم مصمم هستیم در مسیر انقلاب تلاش کنیم و اگر همه دنیا بسیج شوند نمی توانند ما را از تصمیمان منصرف کنند.

/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 34
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    آقای احمدی نژاد من 33 سال از عمرم گذشت جوانی ام رفت بیاید جوابگو باشید کم کلی گویی کنید نه تنها شما بلکه تمام کسانی که به هر نوعی تصمیم گیرنده هستند باید جوابگو باشید.الان کجای دنیا هستیم با 2 تا کشور مثل ونزوئلا و بلیوی ارتباط دارید هنر کردین . بابا خسته شده ایم از این زندگی همش استرس همش بحران یک روز اجاره خانه یک روز تورم یک روز دارو یک روز گوشت یک روز مرغ ...... دل خوش سیری چند
  • بدون نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    اگه راست می گویید بگویید چه کسانی پیغام دادند تا بشناسیمشان.
    • بدون نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
      مگه از جونش سیر شده
  • محمد IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    اگر کسی حرف های ایشون رابشنود،فکرمی کندمی خواهدخودش کاندیدای انتخابات بشه یا تازه اول دوره ریاست جمهوری ایشون هست.
  • ایرانی IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    درودخدا ودعای خبرهراران مردام پاک خداهمراهت بادای احمدی نژادصادق ومظلوم ایران. ما میدایم که زراندوزان آنقدراحساس خودخواهی میکنندکه شما راوقبل شما را(دکترسحابی ها وسایرمردان حق )راتهدیدبه زندان والفاظ زشت کرده اند. خداوندا به حق رسول الله وائمه طاهرین شراین خانواده ها ی معززآقازاده پروروشفته مال وثروت وقدرت راازسرملت ایران کوتاه بفرما.
  • ملت IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    ما باید حکومت علوی را برپا کنیم و عدالت و آبادانی در کشور حاکم شود"ما باید در راستای خدمت به مردم، عدالت و آبادانی حرکت کنیم و تلاش کنیم. واقعا هیچکی به اندازه شما خدمت نکرد نمیدونم چند سال طول میکشه تا ما از خجالت این خدمات و آبادانی شما در بیایم(واقعا دست گلتون درد نکنه)واقعا ،واقعا
  • ساسان IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    ای شجاع ای پیرو علی ( ع ) میزان شجاعت هر شخص در راستگویی اوست . قیمت مایحتاج مردم از ابتدا تا انتهای دوره شما چند برابر شده است ؟ مرغ..... گوشت ...... برنج ....... نان ........ ملک ............. اجاره ......... و و و .......
  • شهید IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    آقای احمدی نژاد : چرا همش کلی گویی می کنید ؟ شما در حق این ملت بدبخت که همیشه با وعده وعید شما کنار آمدند، چه کردید؟ چرا فقط خودتان را می بینید ؟ شما که از همه طلبکارید چرا این همه از اطرافیان خود حمایت می کنید؟ چرا به رهبری احترام نمی گذارید؟ مطمئن باشید دیگر قول این گونه حرفها را نخواهیم خورد.
  • رسول IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    319 5
    .....برخی......بعضی.....عده ای.....گروهی.......آخه اینا کین؟ یکبار بگو
  • بی‌سواد IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    314 7
    این بابا هشت ساله داره میگه "بگم؟ بگم؟" اگه چیزی داری بگو وگرنه وقت خودت و ما را نگیر. اگر هم حرفی داشتی تا حالا زده بودی. ضمنا راستی هنوز هم معتقدی سالمترین دولت تاریخ ایران را شما ریاست کردی؟ نمیدانم چرا بلدی همش شعار بدی، یک جو عمل هم در این هشت سال خوب بود. راستی میدانی درآمد فروش نفت در این هشت سال چقدر بوده؟ بیش از 500 میلیارد دلار. میشه بگید چیکار کردید با این همه درآمد؟ جز این بود که صرف واردات مشتی پفک و چیپس و کالاهای کم ارزش شد؟ کاش، کاش، کاش .....
  • بدون نام IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    207 6
    لیست این افراد که ازشون حرف میزنه توی جیبشه!!!!!
  • حمید IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    299 7
    فعلا 1- دست و پای شمارو بستند 2- داخل حوض انداخته اند 3- سرتان را زید اب کرده اند 4- پیغام داده اند اگر رویت را زیاد کنی ... 5- مادر چاورز گفت : .. پنجمی ربطی نداشت ببخشید خلاصه داریم میشماریم ببینیم کی شما خودت بیخیال میشی میفهمی ما جیگر نیستیم
  • کوروش IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    واقعا؟؟؟یعنی مملکت ما اینجوریه که اگر کسی یک انتقادی بکنه باید پدرش را در بیاورند.جدان متاسفم بحال مملکتمان.که همانیهایی که احمدی نزاد میگوید چنین قدرتی دارند که میخواهند رییس جمهورشان را نابود کنند.وا اسفا.اینجانب به احمدی نزاد رای ندادم ولی نخواهم داد ولی کجای دنیا اینجوریست؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    219 8
    شماره آقای خاتمی را میخواستند بگیرند، اشتباهی شماره شما را گرفتند و آن حرف ها را زده اند....
  • ali IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    240 2
    فعلا ... نقدا...حالا.... شما پدر ما رو در آوردید..... این دنیا به کنامن که حقوقم ارزش کمتر از نصف شدو اولین بار تو زندگیم شرمنده بچم شدم
  • iraj IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    160 4
    بهتر است روش نخ نمایی گذشته در جلب توجه دیگران را کنار بگذارید.با این روش دیگر نمی توانید آرای قشر مظلوم و ضعیف اما شریف ایران را بدست آورید.
  • بدون نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    182 5
    تكرار همان حرفهاي انتخاباتي سال 84 . لطفا حرفي بزن كه به درد مملكت بخوره .
  • بدون نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    203 3
    قربون دستتون حالا كه مي رويد گوشه همه پرونده ها رو بالا بزنيد بعد برين
  • مهران IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    161 3
    آقای رئیس جمهور از پرونده افرادی صحبت میکنید و می کردید و خواهید کرد و .... که اگر گوشه آن را بالابزنید دیگر جائی در بین مردم ندارد !!! جای این پرونده بر روی میز عدالتی است که شما آن را بارها و بارها بیان داشته اید . اگراین افراد خطاکار هسنتد چرا معرفی نمیشوند ؟ مگر نه این است کهآنها را برای روز مبادای خودتان مخفی کرده اید ؟! بخدا بس است ، خسته شده ا یم ، حق ما بیشتر از اینی است که حتی شما تصور میکنید .
  • حسن جويباري IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    دكتر جان رهبري تا حالا هم صيوري كردند اين همه هزينه تا به كي
  • بدون نام EU ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    دوران بگم بگم شما تمام شد حا لا آقای دکتر بگذارید ما بگیم گوشت کیلویی 40هزار تومان برنج کیلویی 7هزار تومان اجاره خانه ماهی 1 میلیون تومان و..... حقوق ماهی 482 هزار تومان(طبق اعلام وزارت کار) بیکاری اعتیاد و.... هم که بیداد میکنه وام ازدواج هم که نمیدید مسکن مهر هم در پردیس نبت نام کردیم گفتند 30 میلیون حالا میگن 42 میلیون بدهید خسته شدم خیلی باید تایپ کنم بقیه را شما دوستان بگیییییییییییییییییید
  • ایرانی IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    انلاین! بااین کامنتها نمی توانیدبوی گندغروروتهدیددیگران وزراندوزی وآقازاده پروری راازخانواده رفسنجانی بردارید.همین. همه میدانندکه این شیخ چشم دیدن بهترازخودوهرکه مخالفش باشد راندارد. شما تاکی می خواهیدبااین کامنتهای مسخره ،خودتان ومردم راسرکاربگذارید ومانندکبک سرتان را زیربرف نگه دارید...!!!؟؟؟؟؟؟ تهدید وتطمیع کردن دیگران ازویژگی لاینفک خانواده هاشمی رفسنجانی ست.شما خبرندارید....!!!؟؟؟ واحمدی نژادچون دست دزدی آنها راروکرد،ازهمان اول موردتهدیداین شیخ زراندوزقرارگرفت. خدایاشراین خانواده راازسرمردم مظلوم شهیدداده ایران کوتاه بفرما.ونوکران این خانواده راهدایت فرماوعاقل ودیندارشان کن تاقدرخودرابدانندوعمرودین خودرافدای دنیای آقازاده ها وشیخ زراندوزی که هیچ چیزوهیچ حقی ربرای دیگران قائل نیست نکنند.
    • بدون نام IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
      61 5
      دوست عزیز شما مثل اینکه کلا نگرفتی چی شد؟؟؟!!!!! خاندان هاشمی کجان؟؟ چی کاره ن؟؟؟ خوبی؟؟؟ الان چه سالیه؟ دهه 70 و 80؟
    • بدون نام US ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
      43 5
      آقای به ظاهر ایرانی!!! کسانی که کامنت گذاشته اند نه تنها مرفهین بیدرد نیستند بلکه از قشر متوسطی بودند که وضعشان بسیار بدتر شده است....راستی نکند شما سرتان را زیر برف کرده اید و اطرافتان را نمی بینید....چرا سفسطه می کنید ...درد و رنج مردم با موضوع آقای رفسنجانی اصلا چه ربطی دارد....آنکه نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند...برایت متاسفم
  • نسیم IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    171 7
    واقعا دیگر تحمل شنیدن این حرفهای تکراری را ندارم..
  • شاهین IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    170 7
    از روز اول فقط می گویند میگوییم افشا می کنیم چه می کنیم . بخدا تو کشورهایی که شما همیشه آنها را ستمگر و دزد و ..... معرفی می کنید اینقدر کتمان کاری نیست .8 سال برای شما کافی نبود که به اگر راست می گویید دست این گونه افراد را بری مردم باز کنید. ما اکنون چه داریم تورم گرانی ، فساد و اعتیاد و بخاطر ترد بودن از جامعه جهانی هر روز منابعی از نفت و گاز ما در شمال و جنوب ایران از دستمان می رود . روزی 1600 بشکه نفت در روز در حالیکه کشوری بی تباتی چون عراق روزی چندین برابر از ما نفت صادر میکند . بقول دوستمان بخدا بس است این همه شعار
  • محمد IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    20 2
    انتخابات اين دوره بدجور داره رو صحبت هاي همه تاثير ميذاره. اميدوارم رئيس جمهور بعدي خارج از يك حزب باشه در غير اين صورت انتخابات حزبي برگزار شه. خسته شديم از بس رئيس جمهور تنها و بدون امين سياسي ديديم.
  • خلیج فارس IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    6 33
    دوستان اگه کمی اندیشه کنید به راحتی متوجه میشید که هر ریس جمهور دیگری که جای احمدی بود شاید بدتر از این هم میشد و هر کس دیگری که جای او بیاید ناچار است این سیاست ها رو دنبال کند به هر حال فشار زیاد است و از دست هیج کسی کاری ساخته نیست یا باید تسلیم بشیم و دنباله رو سیاست های غرب بشیم که اینم عآقبتش معلوم است( البته فقر بدترین درد و فشار است ) یا اینکه مقاومت کنیم که اینم باید با عقل وتدبیر صورت بگیرد و گرنه ممکن است هر انچه بافتیم از دست بدیم مشکل تحریم است و ما در طول تاریخ با این مسائل زیاد روبرو شده ایم البته سیاست خارجی کشور با توجه به وضع حاکم همسایه های ما کاملا غلط بوده است .. به نظرم اگه از دولت حال کسی آینده سر کار بیاید خیلی بهتر است تا کسانی که میخواهند افکار و تجربیاتشان را
  • خلیج فارس IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    6 6
    اگه به کامنت آقای حسن جويباري دقت کنید و با نظریات سایر کامنت ها مقایسه کنید میتونید در مورد افرادی که بر علیه آقای احمدی نژاد نوشتند بیشتر فکر کنید...
  • مهسا US ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    25 2
    من کاری باهیچ آدم سیاسی ندارم ولی خداوکیلی شب ها که که میخوابم دوست ندارم دیگه فرداش بیدار شم یعنی باهزاربدبختی درس خوندم حالا باهزاربدختی پول آزمون های استخدامیو میدم آخرش .......... خداوکیلی این حق ماها نیست بااین ثروتی که کشورمون داره وضعش این باشه
  • غلامرضا US ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    17 2
    آقای خبرآنلاین من هم به این آقای احمدی نژاد خیلی خیلی انتقاد دارم. از شما هم ممنونم که الان برخلاف خیلی از زسانه ها با شجاعت نظرات را جاپ می کنی. ولی شما و امثال شما هم که به حرف مردم اهمیت می دهید کجا بودید تا الان؟ این احمدی نژاد 4 سال پیش جای انتقاد نداشت؟
  • رسول IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    18 9
    متاسفانه آقای احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوریش فقط با اعداد و ارقام حرف زد و هیچ کدامش هم صحیح نبود . الان هم که میبینی داره اینورو انور میره داره کاری میکنه که رحیم مشایی را در آینده جانشین خودش قرار بده . خدا اون روزو نیاره . مقام معظم رهبری نباید اجازه دهد که شخصی از دسته آقای احمدی نپاد برای دوره بعدی کاندیدا شود . از روزی که آقای احمدی نژاد رییس جمهور شد ما فقط دنبال گوشت و مرغ و گوجه و سیب زمینی و ................. بودیم کلاً مردم ایران را گرفتار کردند . امیدواریم که این وضع کاملاً نا بسامان هر چه زودتر سرو سامانی پیدا کند .
  • علی IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    2 19
    خوشبختانه رییس جمهورمردشجاع ولایتمدارودوستدارایران وایرانی هستند واهتمام زیادی به محرومین دارندعده ای فکرمیکنندچون ثروت دارندویاپایتخت نشین هستند ازمردم بهترند درصورتیکه خودمردم فهیم بوده وبدوخوب راخوب تشخیص میدن ویقین دارم همان حرف امام درست است که یک تارکوخ نشینان باتمام کاخ نشینان عوض نمیکند خداونداین احمدی نژادراحفظ کند
  • علیرضا IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
    3 13
    علیرغم همه فشارها و بی تدبیریها خدمات این دولت در سراسر کشور چند برابر دولتهای گذشته بود.