دبیر کل جبهه پایداری گفت: در دوران انتخابات هیچ‌وقت از شیوه اخلاقی و اسلامی خود تخطی نمی‌کنیم و این کار را عبادت تلقی می‌کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در همایش انتخاباتی این تشکل که در آن کامران باقری لنکرانی به عنوان نامزد ریسات جمهوری این مجموعه سیاسی معرفی شد با بیان اینکه دوستان زحمات زیادی کشیدند تا اصلح را بشناسند،‌ افزود: ما قبول نداریم که هدف وسیله را توجیه می‌کند و از هر راهی برای پیروزی باید استفاده کرد.
وی با اشاره به دیدار گروهی از نمایندگان با مقام معظم رهبری در سال 88، گفت: بنده به نمایندگی از دوستان خدمت حضرت آقا عرض کردم که چگونه می‌شود راه مستقیم را در شرایطی که از هر سو سنگ و مانع ایجاد می‌شود، طی کرد؟ ایشان فرمودند: کسی که تقوا دارد، راه برایش باز می‌شود. و این حرف درستی است که باید مستقیم برویم و بر این راه پافشاری کنیم. اگر جبهه پایداری راه دیگری به جز این رفت، باید اصلاحش کنیم.
وی سه اصل اصولی در جبهه پایداری را صداقت با مردم،‌ خلوص با خدا و تبعیت از رهبری دانست و گفت: البته ممکن است ما در این مسیر اشتباه هم بکنیم ولی تا آن اندازه که زورمان می‌رسد، باید پایداری کنیم و من فکر می‌کنم این شیوه جواب می‌دهد.

در بخشی از بیانیه ای که در همایش «پایداری، حماسه سیاسی، معرفی اصلح» توسط امیرحسین قاضی‌زاده سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، قرائت شد ضمن معرفی لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم به عنوان نامزد این مجموعه در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری آمده است: برادرمان دکتر باقری لنکرانی علاوه بر امتیازات برجسته ای همچون تقوا، دین داری، ولایت مداری ، کار آمدی ، نگاه گفتمانی و رو به جلو ،توجه به خرد جمعی و برنامه محور بودن از مدارج علمی ممتازی برخوردارند.

/2727
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    9 10
    اقای اقا تهرانی درست میگویند سالی که نکوست از بهارش پیداست !!!وقتی پیر و مرشد شما هنوز تنور انتخابات روشن نشده بود در استانهای مختلف دست به تخریب چهرهای احتمالا کاندید زده اند و هنوز هم ادامه دارد انگاه شما از کدام شیوه اخلاقی صحبت می کنید عوام فریبی بس نیست لطفا وقتی اقای مصباح پیشاپیش محبوب جمع عظیمی از مردم را رد شده شوراتی نگهبان میدانند این با کدام جهت اخلاق میخواند ؟!!
  • موسوی IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    7 10
    برای خروج از شرایط هولناک اقتصادی و سیاسی ما به رئیس جمهوری نیاز داریم که مقبولیت بین المللی هم داشته باشه پس زنده باد خاتمی
  • بدون نام IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    12 2
    هرکس برنامه مدون و علمی داشته باشد رای مردم برای اوست.والسلام