مشاور رئیس جمهور می گوید: اگر مشکل دروغگویی، سوء ظن و زیاده خواهی در میان خواص حل نشود، با احداث پالایشگاه، سد، جاده و دستاوردهای دیگر، رفاه و آسایش برای مردم میسر نخواهد شد.

رییس مرکز ملی مطالعات جهانی شدن با بیان این که «احمدی نژادی بودن به یک افتخار جهانی تبدیل شده است»، گفت: امروز در جای جای دنیا نشانه های فراوانی از مهر و امید ملت های آزاده و مستقل دنیا نسبت به رییس جمهوری کشورمان دیده می شود.

« اسفندیار رحیم مشایی» روز یکشنبه پس از بازگشت از سفر ونزوئلا به ایرنا، افزود: این در حالی است که « احمدی نژادی بودن » از منظر غرب بویژه آمریکا و برخی افراد، جرم بزرگ و نابخشودنی به شمار می رود.

رحیم مشایی اظهارداشت: آنهایی که برای گرفتن انتقام از رییس جمهوری و دولتی که در برابر باج خواهی آنان مقاومت کرده، به طراحی و اجرای انواع توطئه های سخت افزاری و نرم افزاری از جمله بکارگیری الفاظی نظیر رانت خواری ، فساد مالی و انحراف روی آورده اند. این قبیل اقدامات از سوی بدخواهان در سایه ولایت فقیه و با عنایت حضور ولی عصر (عج) به عامل رسوایی و بدنامی خودشان تبدیل شده است.

رییس مرکز ملی مطالعات جهانی شدن در ادامه دشنام شنیدن برای خدمت گزاران مردم را امری طبیعی و قابل تحمل دانست و افزود:{اینکه} عده ای که به نام دین و ارزش ها تا پرونده سازی اخلاقی، مالی و امنیتی برای هم کیشان و هموطنان خود پیش می روند، نشانه سقوط این دسته از افراد است و این گونه بد اخلاقی ها جای تاسف دارد.

رحیم مشایی، سقوط اخلاقی بعضی مدعیان دین و ارزش ها را ناراحت کننده دانست و گفت: سوء ظن در دین ما بسیار نکوهیده و جزو گناهان کبیره است.

 دیگر اظهارات رئیس دبیر خانه جنبش عدم تعهد به نقل از ایرنا به شرح زیر است:

* بسیاری از سیاست بازان و سیاسی نویسان اصل را بر فاسد، جاسوس و منحرف بودن افراد می گذارند و در صورتی که خلافش هم ثابت شد، بار دیگر تلاش می کنند تا حرف خود را با سندسازی و جعل دلیل و برچسب تهمت اثبات کنند!

*اگر مشکل دروغگویی، سوء ظن و زیاده خواهی در میان خواص حل نشود، با احداث پالایشگاه، سد، جاده و دستاوردهای دیگر، رفاه و آسایش برای مردم میسرنخواهد شد.

* رفاه واقعی زمانی حاصل می شود که سایه وحشت زای دروغگویان و پرونده سازان بالای سرهیچکس نباشد و اخلاق، انسانیت و خیرخواهی بر مناسبات در عرصه های داخلی و بین المللی حاکم باشد.

*اگر فاسدان و منحرفان در جهت رفع ظلم های خود اصلاحاتی را انجام ندهند، بدون تردید مردم آنها را از صفحه سیاست و مدیریت حذف خواهند کرد.

* بر این اساس هر کس در قبال ظلم به جامعه و بویژه افراد مظلوم و بی دفاع سکوت کند از نظر مردم شریک جرم آنها محسوب می شود.
 

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    فكر نكن اگه امروز اسم ولايت فقيه و حضرت آقا رو آوردي بهت راي مي دم!!!!! راستي چي شده اين روزها اينهمه دم از رهبري، ولايت فقيه و حضرت آقا مي زنيد!!!!
    • بدون نام IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
      17 3
      حالا بذار تائید صلاحیت بشه بعد جوش بیار برادر.
  • خبرمرند IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    ایرا ن اسلامی را درتمام دنیا بانام امام خمینی ره میشناسند.آقای محترم زیاد غلو نکن میترکه!!!
  • محمد IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    وقتی در مورد منتقدین دولت هم حرف میزنین به این چیزها اعتقاد دارین؟
  • حقیقت گو IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    جناب آقای مشایی! فعلا که دولت شما نه همین کارهای عمرانی که جنابعالی فرموده اید را درست و حسابی انجام داده و نه خیلی با آن رذائل اخلاقی که به آنها اشاره کرده اید بیگانه است!!!! پرونده سازی و اتهام زنی های بدون سند و مدرک را چه کسی باب کرد؟!!! این همه مراجع در مورد بد اخلاقی های کدام دولت تذکر دادند و شنیده نشد؟!!!!
    • بدون نام IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
      56 50
      حرف حق با این آدم ها مثل آب در هاون کوبیدن است.
    • علی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
      9 3
      پاسخ سوال اول : خدمت شما عرض شود که !!!!!!!!!!!!! اصولگراها
  • ali EU ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    اسفندیار جون، گفته بودی که « عده ای که به نام دین و ارزش ها تا پرونده سازی اخلاقی، مالی و امنیتی برای هم کیشان و هموطنان خود پیش می روند، نشانه سقوط این دسته از افراد است و این گونه بد اخلاقی ها جای تاسف دارد.این قبیل اقدامات از سوی بدخواهان به عامل رسوایی و بدنامی خودشان تبدیل می شود.» اسفند جون یادته تو و احمدی نژاد در دوره ی قبلی برای اینکه رای بیارید چه پرونده سازی ها و چه تهمت های نابجایی به رقبای انتخاباتیتون میزدی تا اونا رو از دور خارج کنی؟ یادته؟؟؟ یادته جلو 75 میلیون بی شرمانه به ناموس مردم توهین میکردی و تازه خوش حال هم بودی؟ این چوب خداست... الان گریبان خودتونو گرفته .
  • رضا IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    14 2
    شما كه خودت ورئيست استاد پرونده سازي وشنودهاي غير اخلاقي هستيد جناب مشاعي چطور دم از اخلاق ميزنيدبگم بگم كار كيست؟ماشائالله به اين همه هوش چطور مي خواهي رئيس جمهور شوي !خدائي حقت را احمدي نژاد خورده است شكايت كن حقت را بگير
  • بدون نام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    انصافا حرفهایش منطقی و قانع کننده است. زورمداران از ترس پست خودشان به هرکسی یک برچسبی می زند به یکی میگند منحرف به اون یکی فتنه به دیگری بی بصیرت..... الی آخر
  • بدون نام IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    6 2
    قابل برادر احمدی نژاد:اگر مشکل دروغگویی، سوء ظن و زیاده خواهی در میان خواص حل نشود، با احداث پالایشگاه، سد، جاده و دستاوردهای دیگر، رفاه و آسایش برای مردم میسرنخواهد شد. * رفاه واقعی زمانی حاصل می شود که سایه وحشت زای دروغگویان و پرونده سازان بالای سرهیچکس نباشد و اخلاق، انسانیت و خیرخواهی بر مناسبات در عرصه های داخلی و بین المللی حاکم باشد.بگم آن خانمی که نشان بدم عکس شو . بگم بیت المال گذاشتی جیبت همه جا را گشتی ها دادش محمود
  • khwv IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    33 93
    جناب آقای مشایی شماو دولت خدمت گذار اگر چه در سایت ها و روزنامه ها غریب اید ولی در دل مردم قدر شناس ایران همیشه هستید .بصیرت واقعی کسانی دارن که تا آخر دولت احمدی نژاد پشتیبان دولت باشند.
  • امیر IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    90 18
    اسفندیار جون بگم....بگم؟!!!
  • بدون نام IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    جناب مشایی بحق درست گفتین که دروغ سرمنشا فساده ولی یکم به مصاحبه های اقای احمدی نژاد با حیدری و خبرنگاران خارجی نگاه کن ببین چی گفته. وقتی راست راست جلوی 70 ملیون یا کل جهان میگن مردم در رفاه و خوشی هستن وقتی میگن اقتصاد ما جز کشورهای مطرح دنیاست. به این چی میگید.بگو دیگه .چیه این.هرچند این ناهنجاری و البته گناه فرا گیر شده واختصاص به ایشان نداره ولی .....
  • بدون نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    4 2
    متأسفانه اين افراد دارن تنها و تنها با ظاهر و حرف زدن و حتي بدون توجه به اينكه حرفهاشون با هم تناقض داره روي جمعيت ناآگاهه ايران مانور ميدن، من واقعاً متعجبم چطور يه نفر ميتونه به خودش اجازه بده دروغهاي به اين بزرگي رو در رسانه هاي جمعي و ملي بزنه كه تو اين چند سال زياد بوده از اين دست، واقعاً برايه خودم متأسفم به وطني كه بايد بهش افتخار كنم به اين وضع كشيده شده، باور كردني نيست اينجاس كه آدم ارزش حقيقت و حق گويي رو در سطح ملي متوجه ميشه، البته شايد بازم متأسفم
  • بدون نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    8 3
    اسفندیار خب تو هم که داری برچسب میزنی به مخالفان دولت یارغارت
  • جاوید IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    2 3
    زنده باد مشایی زنده باد دولت آینده و مرگ بر خائنین و غارت گران بیت المال که دوره های قبل از احمدی نژاد همه چیز رو بردن خوردن الان همونها طلبکار هم هستن.ببینید عزیزانی که به دولت ،مشایی و احمدی نژاد تهمت میزنید تا دو سه ماه دیگه همه پی به گناهی که کردین میبرین و متوجه میشین که احمدی نژاد همون احمدی نژاده و دیگران رنگ عوض کردن و جلوی مبارزه با فساد رو گرفتن چون نزدیکان خودشون هم در خطر بودن.انشااله بزودی اسامی فاسدین رو اعلام میکنن و قوه قضائیه اون موقع باید وارد عمل بشه.چون تومملکت ما اگه اول مردم باخبر بشن قوه قضائیه بهتر رسیدگی میکنه و دیگه پرونده ای مسکوت نمیمونه.مطمئن باشید اگه سال 88 هم احمدی نژاد افشاگری نمیکردبعضیها الان آزادانه دوباره دست به توطئه و آوردن ارازل به خیابانها میکردن.