محمود احمدی‌نژاد که ماه​های پایانی حضورش در کسوت ریاست جمهوری را می‌گذراند می​‌خواهد برای بار دوم در کمتر یک ماه به قاره سیاه برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین امروز خبرگزاری مهر گزارش داده که احمدی‌نژاد می‌خواهد نیمه دوم اردیبهشت به آفریقا سفر و از سه کشور این قاره دیدن کند. او پس از آن هم به تایلند می‌رود تا در اجلاس آب شرکت کند.
برنامه سفرهای دیپلماتیک رئیس جمهور نشان دهنده آن است که می‌خواهد آخرین سفرهای دوران ریاستش را در آفریقا و آسیا بگذراند چرا که هفته پیش هم به نیجر ، غنا و بنین سفر کرده بود.
البته احمدی‌نژاد پس از بازگشت از آفریقا یک سفر یک روزه هم به ونزوئلا داشت تا در مراسم تحلیف مادورو رئیس جمهور جدید این کشور که جانشین هوگوچاوز شده است شرکت کند.(ایــنــجــا)
رئیس جمهور در حالی امسال برای دومین بار به قاره آفریقا سفر می‌کند که در سال گذشته بیشترین سفرهایش دست کم تا پاییز به کشورهای آسیایی بوده است.(ایـــنـــجـــا) اولین سفر او در سال جدید نیز سفرش به ترکمنستان برای شرکت در جشن نوروز بود.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    5 29
    پسندیم آنچه جانان می پسندند.زنده باشی احمدی نژادقهرمان، ای یزرگوارخداوندعزتت افزون کند،تابدینوسیله زندگی براهل زر و زورسنگین کند.
  • باشما IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    1 0
    با سلام- آیا این سفرها هزینه ندارد؟ خواهشمندم کمی رسیدگی و تذکر از سوی مقمامات عالی کشور به ایشان داده شود. این بیت المال است که در سه ماهه آخر عمردولت هزینه می شود و به احتمال بسیار از سوی مقامات کشورهای میزبان فاقد اهمیت سیاسی و اقتصادی و . . . تلقی می شود تا دولت آینده ایران شروع بکار نماید . . .