عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان می گوید با چهار-پنج میلیون رای نمی​شود رئیس جمهور شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی آل اسحاق نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه علم و صنعتی الگوی اقتصادی دولت- ملت را به عنوان راهکار برون‌رفت کشور از مشکلات اقتصادی معرفی و به تشریح آن پرداخت.
اهم اظهارات عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان را در ادامه بخوانید؛
* مسئله اقتصاد تهدید اساسی کشور در حوزه بین الملل است،‌ نتیجه تحقیقات نشان می دهد که ما 25 درصد از رقبای خود گران تر زندگی می کنیم اما این تهدید باعث نشده که کشور زمین بخورد و ما به رغم تمام این مسائل نزدیک به صد میلیارد دلار تبادل اقتصادی داریم.
* نظام ارزی و ساماندهی نظام ارزی و کنترل تغییرات قیمت ارز، تورم و گرانی موجود در کشور، اشتغال از چالش های اصلی دولت آتی در حوزه اقتصاد است، ما سالانه نیاز به 500 تا 600 هزار شغل جدید احتیاج داریم و نزدیک به سه میلیون شغل عقب افتادگی در کشور به وجود آمده است.
* روابط خارجی تحت چارچوب قانونی وشرعی رهبر معظم انقلاب شکل می گیرد و دولت تنها مجری است و دولت آتی باید دقیقا در چارچوب سیاست های کلی حرکت کند و مشکل کشور در دولت های گذشته این بوده که گاهی از موضع گیری های رهبری جلو تر و گاهی عقب تر بوده اند.
* ما می توانیم علی رغم تمام مسائل داخلی و خارجی با برنامه ریزی درست به نتیجه مطلوب برسیم، برای اجرای درست این برنامه ریزی ها نیاز به بستر سازی داریم که مهم ترین آن تبدیل محیط تعارضی کنونی کشور به محیطی تعاملی و از بین بردن بداخلاقی ها است و باید خوش اخلاقی جای بد اخلاقی را بگیرد. نباید مردم و سرمایه های اجتماعی را مانند جعبه مداد رنگی دید. هر کسی ملتزم به اسلام،انقلاب و خط امام و رهبری است باید از ظرفیت اش استفاده شود و با او کار کرد.
* نباید اصلاح طلبان را نادیده بگیریم چرا که به صورت چراغ خاموش در حال حرکت هستند و ساده نگری است اگر دولت را به رغم تمام حرکت هایی که انجام داده نادیده بگیریم. لذا ما اگر می خواهیم موفق شویم باید دست در دست هم دهیم، زیرا با چهار-پنج میلیون رای نمی شود رئیس جمهور شد.
*ائتلاف اکثریت اصولگرایان و 1+2 جامعتین را به عنوان فصل الخطاب معرفی کرده اند، اگر نتوانستیم خودمان به تعامل مشترک برسیم در انتها هر تصمیمی جامعتین بگیرند مورد قبول است.
*متاسفانه مکانیزمی برای انتخاب اصلح تعریف نشده و ما یک تعارض جدی با پایداری ها داریم اما امیدواریم اصولگرایان در آخر به یک وحدت نظر برسند.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 287064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =