وزیر کار دولت سازندگی معتقد به تاثیرگذار بودن رای خانه کارگر در انتخابات است.

حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار که از سوی خانه کارگر به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی شده است در گفت و گو با خبرآنلاین با بیان اینکه رای خانه کارگر در هر انتخاباتی تاثیرگذار است، گفت: خانه کارگر رای ثابتی را در کنار خودش دارد. الان نزدیک به دو و نیم میلیون عضو ثابت دارد و در مجموع 3 تا 4 میلیون رای کشوری دارد که در کنار هر کاندیدایی قرار بگیرد تاثیرگذار خواهد بود. منتهی مفهوم آن این نیست که بدون ائتلاف و یا حمایت بتواند در دور اول برنده شود.
وی در واکنش به اینکه این رای در انتخابات مجلس چندان نمود نداشته است، افزود: این در تهران بود اما اگر آراء کل کشور کنار هم قرار بگیرند وضعیت متفاوت می‌شود. ولی در خود تهران هم آقای محجوب بدون حمایت گروه‌ها چند دوره است که نماینده می‌شود. بنابراین رای اعضای خانه کارگر موثر است اما این ارا در کل کشور پراکنده است.
این چهره اصلاح طلب همچنین درخصوص دعوت اصولگرایان از اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات، معتقد است: اصولگرایان هیچ وقت بدون شرط و شروط از اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات دعوت نمی‌کنند. افرادی مانند آقای باهنر و آیت ا... مهدوی کنی افراد متعادلی هستند و این سخنان آنها بیانگر نظرات همه اصولگرایان نیست. از سوی دیگر این دعوت کردن باید همراه با ایجاد کردن برخی زمینه‌ها باشد. ولی هنوز این فضا فراهم نشده است.

مشروح این گفت و گو را روزهای آینده در خبرآنلاین بخوانید.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =